|
Tiesto'd nieuwe cd heet Nyana
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
Kreeg gisteren een smsje en daar stond in dat Tiesto's nieuwe cd Nyana heet. De promo van deze cd zit overigens bij de Mmore cd's en is gemixd door dj cor fijneman en mist een paar nummers en deze cd heet "DJ Tiesto Unreleased". Tiesto zal zelf nog een mix maken en die komt eind april uit. Op deze cd staan zeker GTR - Mistral en nr 2 van Tiesto @ radio Oslo Part 1 (kan zo niet op die naam komen, het is in ieder geval een Solar Stone Remix).
Ik ben benieuwd hoe deze cd (dubbel cd)gaat klinken, alleen vind ik het raar dat Cor hem ook gaat mixen voor Mmore..... |
|
|
| arjoderoon |
| mm nice. ben benieuwd! |
|
|
| Biohazard |
Ook die plaat van Motorcycle en de nieuwe andain komen erop
het wordt een dubbelaar heb ik gehoord |
|
|
| Kakao |
Beetje vaag dat cor dan die gratis cd gaat mixen :conf:
Ach ja, toch maar weer eens een pak Mmore cd's gaan kopen denk ik. Weet iemand wanneer die actie begint? |
|
|
| AFTERNATIVE |
Dj Tiesto Unreleased (Mixed Bij Cor Fijneman)
als het dan om eigen producties zou gaan van tiesto, maarnee, gewoon wat nummers die hij uitgezocht heeft...oftewel Tiesto zn naam staat er wel maar dr is nix van hem bij.. |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
Dj Tiesto Unreleased (Mixed Bij Cor Fijneman)
als het dan om eigen producties zou gaan van tiesto, maarnee, gewoon wat nummers die hij uitgezocht heeft...oftewel Tiesto zn naam staat er wel maar dr is nix van hem bij.. |
Dat weet ik nog niet. Volgens mij zet Cor er alleen maar de nummers op die van Tiesto zelf zijn en die mix cd van tiesto allerlij nummers, omdat die cd van Cor i cd is en die van Tiesto 2 cd's zijn. |
|
|
| eieregooie |
| Gewoon niet zeiken en een pakje CDR's kopen... KLAAR! |
|
|
| Optimus |
ikke ook kopen:)
vanaf wanneer?:) |
|
|
| arjoderoon |
| jullie kopen ik leechen??? :P |
|
|
| Kamaya |
| quote: | Originally posted by Biohazard
Ook die plaat van Motorcycle en de nieuwe andain komen erop
het wordt een dubbelaar heb ik gehoord |
cool! dat zijn echt 2 vette nrs!! |
|
|
| dj_spare |
| Ik hoorde dat Young Parisians - You Write The Rules (Solar Stone Remix) er ook op kwam... |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by dj_spare
Ik hoorde dat Young Parisians - You Write The Rules (Solar Stone Remix) er ook op kwam... |
Dat is de track waar ik niet op kon komen (nr2 van tiesto @ radio olso), dus ja die komt erop....... |
|
|
|
|