return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Club XL 29/03/03
View this Thread in Original format
Teal'k
Zoals de titel al zegt, het wordt weer feesten op 29 maart.. :D

Club XL is misschien al bekend onder vele van jullie; een club in Amsterdam die elke zaterdag open is, met veelal goeie dj's.. Op irc had ik al vernomen dat bepaalde personen weer de feestsfeer te pakken hebben gekregen voor de lineup van 29 maart:
Dumonde, Misja Helsloot, The Freak, Dazzle en Precision.

Wie gaan er? misschien valt er iets te regelen met wat gezamenlijk vervoer ofzo? Ik wil sowieso gaan omdat het het begin van een nieuwe trimester op de universiteit is (LOL), maar meer omdat ik wel weer is zin om te feesten heb :)

Ik kan misschien wel rijden vanuit Breda, en onderwegs wat mensen oppikken.. dus roept u maar!!
Partyhardy!
Present. wordt VET!! :)
tijs08
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Present. wordt VET!! :)


das wat zacht uitgedrukt denk ik!

ik ben er ook bij! :thepirate
Cosmic Guy
Me2:D
Three 'O Three
Ik ook.


Grote verrassing :rolleyes: :p
Dj Lex
Ik geloof dat ik dan eindelijk mag chauffeuren :D

Alsk niet ziek word tenminste :p
Teal'k
...Nog zieker :D
DjRV
XL is ongeveer me huiskamer dus ben er ook wel weer..:)
Donna
Mja,ik maak eten en jullie zetten smorgens theen en koffie,vink een eerlijke deal:D
total woot
quote:
Originally posted by Donna
Mja,ik maak eten en jullie zetten smorgens theen en koffie,vink een eerlijke deal:D


sgoed! (3'O 3: zullen we weer zo gezellig koffie gaan zetten?:crazy: )

ben dr dus ook zeker bij :D

Grtz
WooT

Three 'O Three
quote:
Originally posted by total woot
sgoed! (3'O 3: zullen we weer zo gezellig koffie gaan zetten?:crazy: )


Dat is niet meer te overtreffen, maar ik wil een goede poging wagen :D
tijs08
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Dat is niet meer te overtreffen, maar ik wil een goede poging wagen :D


Misschien ligt dat A4tje met uitgeschreven stappenplan er nog van vorige keer, dan is het natuurlijk een fluitje van een cent! :p



quote:
Originally posted by Donna
Mja,ik maak eten en jullie zetten smorgens theen en koffie,vink een eerlijke deal:D


Ik vind alles best als je maar genoeg waxiene lichtjes in huis hebt! ;) :haha:

Ik heb er zin in mensen!! Zaterdag gaat het dak eraf! :cool: :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement