return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
TA, Trance.nu and TC-Gathering (pg. 2)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Insläppet börjar 20
Musiken startar 21
Så vad sägs om 22 på den där platsen som Jake har berättat om... Verkar ju smartast...

Jag tycker det är bra att ses tidigt innan alla flänger runt totalt för att få alla att ses när dom bästa DJs kommit igång är nog jäkligt svårt. En del kanske inte ens bryr sig ett skit då heller...
Men ses man tidigt medans hjärnan e kry kommer man lätt känna igen folk när man springer in i dom...

Kanske Jake kan peka ut vart på denna bild samlingsplatsen är tänkt ?

Huvud entré är längst till höger på bilden iaf... det är den sida som vätter mot vattnet så att säga

http://www.factory.se

mindshooter
Är det inte typ bättre att mötas innan? jag är precis lika intresserad av att se Orkidea och gielen som tiesto...nån av dom lär juh lira klockan 22?

fast å andra sidan kanske inte alla är där förrän 22
Dj_ExOn
T.nu bussen med Göteborgare, Boråsfolk och annat löst pack kommer till Nacka strand klockan 9 så det blir nog inget förfestande för oss! :(
Men det kommer bli roligt som bara den!

I am exited! ;)
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Dj_ExOn
T.nu bussen med Göteborgare, Boråsfolk och annat löst pack kommer till Nacka strand klockan 9 så det blir nog inget förfestande för oss! :(

I am exited! ;)

Förfestandet får vi väl "styra upp" i bussen då.. :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
Är det inte typ bättre att mötas innan? jag är precis lika intresserad av att se Orkidea och gielen som tiesto...nån av dom lär juh lira klockan 22?

fast å andra sidan kanske inte alla är där förrän 22
Det är det jag tänker på... dessutom brukar dom köra dom fetaste DJsen sist typ.... och det håller ju på till 5 (sommartid) så nog hinner man med en liten sväng för dom spelar ju ändå rätt länge... små uppoffringar får man göra... :)
mindshooter
är det här rummet den bäsat idén då? om det nu är 300 andra där...
SteveTranz4ever
quote:
är det här rummet den bäsat idén då? om det nu är 300 andra där...
Vet inte om just den lokalen som Jake fixar är den bästa för att vi ska hålla reda på vem som e TA eller inte. Ska man ses på nåt annat ställe skulle man i sånt fall behöva reka innan för att välja ut en bra plats... nåt man behöver kolla upp innan så alla här på TA vet vart vi ska ses...
mindshooter
man kan väl typ bestämma utanför eller nåt?
SteveTranz4ever
quote:
man kan väl typ bestämma utanför eller nåt?
Tror inte det är en så bra idé... först vill alla helst in och då måste man såklart ställa sig i kö såvill man inte stå sist i kön i eveig heter så är det nog inte så bra... tror inte vakterna skulle uppskatta om man ville springa ut till ett visst klockslag heller... dom har nog med folk att slussa...

Vi får se vad Jake säger... jag tror det är roligast och bäst att ses där inne i vilket fall som helst... jag har jobb i Nacka Strand lite nu och då så det kanske finns möjlighet att jag kan knata in där å kolla vart som kanske skulle va en bra mötes plats

Kom just på att det finns enbra gång i mitten... liksom innan dom stora rummen... där kommer det nog va som lugnast

mindshooter
Even better: Jag ska till lokalen imorgon och kolla var och hur vi ska uppträda dära...så då kan jag kolla runt lite och snacka med Jake vad som vore bra och så :)

zamson
quote:
Originally posted by Dj_ExOn

I am exited! ;)

förfesta på bussen ;)

22 blir nog bra så slipper man kaoset vid 11-12.. :P
NordLight
Nu är jag hemma igen efter två veckors slappande i Brasilien. Det är vår i luften & Fokused på lördag...livet leker :D :D :D :D :D !

Steve får väl ställa sig på en stol med kamera - det lär ju knappast gå att missa;) .

Ses på lördag.

Greetz
NordLight
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement