return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
TA, Trance.nu and TC-Gathering (pg. 5)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Gaby
...nu borde alla känna igen mig oxå... :haha:
mmm ja du e verkligen snygg måste jag tillägga...
mindshooter
jomen vi är ett par som får fungera som nyckelpersoner liksom, som folk känner igen :) men vi behöver fortfarande mötesplats...ska det vara där alla andra forumen oxå möts då eller?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
jomen vi är ett par som får fungera som nyckelpersoner liksom, som folk känner igen :) men vi behöver fortfarande mötesplats...ska det vara där alla andra forumen oxå möts då eller?
Tycker det låter bra... vid dom skärmarna/TV aparaterna som satt uppe...
jake
På min aschyssta t-shirt står det Jayk med stora bokstäver!!! Säg hej om ni ser en astrött, tokstressad idiot springa omrking utan mål...!
Aendy
quote:
Originally posted by jake
På min aschyssta t-shirt står det Jayk med stora bokstäver!!! Säg hej om ni ser en astrött, tokstressad idiot springa omrking utan mål...!


Ska jag göra... springer det runt något med ett mål ska jag hälsa på denne också. :)
Gaby
Jag tycker att alla drar sig till Nacka redan vid 21:00!!

Inkfish börjar lira ju vid 21!!! Varför missa något så bra???
AC.
Jag föreslår att vi alla springer fram och kramar Jake så fort vi ser han!
mindshooter
jamen Gaby man kan väl vara på festen ett tag och mötas 1 timme in i partyt :) det är juh trots allt inne på golvet vi ska mötas väl?
SWE_TRANCE
ja, nu får vi verkligen hopas att det blir nice gathering...
Fick precis besked att min "partner" fick förhinder...:whip: :confused:
WoberT
du kan få mitt nummer mindshootah.. =) 0702-887947 o jag känner igen steve, mind o lite mer folk.. hehe .. men jag kommer ju med tc bussen så vi går väl ihop ett helt gäng.. tror jag ska ha en t-shirt som jag ska skriva dit WoberT på.. =D

Gaby
Jag menade att alla ska dra till festen tidigt ;) Inte att vi ska mötas 21... EN DAG KVAR!!!! *jippy*
jake
Oups, shiase, I dropped something on the way and I think it was my brain (or at least my memory)

During the set up of the video installations I decided I didn't want a large wall of tv-screens and split the wall up in four (4).

So... I guess the tvscreens are kinda hard to gather around tomorrow :rolleyes:

Meet-up by the grassy knoll in the very center of the back of the main dancefloor. On the Dancefloor I suggest the Tv-screens on the right side closest to the stage. Good dancing spot right there ;)

Mind: Can you post this on TC?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement