|
TA, Trance.nu and TC-Gathering (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Gaby
...nu borde alla känna igen mig oxå... :haha: | mmm ja du e verkligen snygg måste jag tillägga...
 |
|
|
| mindshooter |
| jomen vi är ett par som får fungera som nyckelpersoner liksom, som folk känner igen :) men vi behöver fortfarande mötesplats...ska det vara där alla andra forumen oxå möts då eller? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
jomen vi är ett par som får fungera som nyckelpersoner liksom, som folk känner igen :) men vi behöver fortfarande mötesplats...ska det vara där alla andra forumen oxå möts då eller? | Tycker det låter bra... vid dom skärmarna/TV aparaterna som satt uppe... |
|
|
| jake |
| På min aschyssta t-shirt står det Jayk med stora bokstäver!!! Säg hej om ni ser en astrött, tokstressad idiot springa omrking utan mål...! |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by jake
På min aschyssta t-shirt står det Jayk med stora bokstäver!!! Säg hej om ni ser en astrött, tokstressad idiot springa omrking utan mål...! |
Ska jag göra... springer det runt något med ett mål ska jag hälsa på denne också. :) |
|
|
| Gaby |
Jag tycker att alla drar sig till Nacka redan vid 21:00!!
Inkfish börjar lira ju vid 21!!! Varför missa något så bra??? |
|
|
| AC. |
| Jag föreslår att vi alla springer fram och kramar Jake så fort vi ser han! |
|
|
| mindshooter |
| jamen Gaby man kan väl vara på festen ett tag och mötas 1 timme in i partyt :) det är juh trots allt inne på golvet vi ska mötas väl? |
|
|
| SWE_TRANCE |
ja, nu får vi verkligen hopas att det blir nice gathering...
Fick precis besked att min "partner" fick förhinder...:whip: :confused: |
|
|
| WoberT |
| du kan få mitt nummer mindshootah.. =) 0702-887947 o jag känner igen steve, mind o lite mer folk.. hehe .. men jag kommer ju med tc bussen så vi går väl ihop ett helt gäng.. tror jag ska ha en t-shirt som jag ska skriva dit WoberT på.. =D |
|
|
| Gaby |
| Jag menade att alla ska dra till festen tidigt ;) Inte att vi ska mötas 21... EN DAG KVAR!!!! *jippy* |
|
|
| jake |
Oups, shiase, I dropped something on the way and I think it was my brain (or at least my memory)
During the set up of the video installations I decided I didn't want a large wall of tv-screens and split the wall up in four (4).
So... I guess the tvscreens are kinda hard to gather around tomorrow :rolleyes:
Meet-up by the grassy knoll in the very center of the back of the main dancefloor. On the Dancefloor I suggest the Tv-screens on the right side closest to the stage. Good dancing spot right there ;)
Mind: Can you post this on TC? |
|
|
|
|