return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
TA, Trance.nu and TC-Gathering (pg. 3)
View this Thread in Original format
WoberT
det ser inte ut o bli nån TC buss så då får man åka bil upp.. då blir det ännu svårare o hålla ihop alla.. men det ska nog gå.. =)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by WoberT
det ser inte ut o bli nån TC buss så då får man åka bil upp.. då blir det ännu svårare o hålla ihop alla.. men det ska nog gå.. =)
Det går nog bra seru :) Allt handlar om vilja :)

Har mindshooter vart på plats och nåt att tillägga ? mötesplats alltså...
mindshooter
jag ska dit om ca 3 timmar :) återkommer ikväll!
mindshooter
Alla som ska med och är intresserade av att möta upp oss andra TAs får gärna posta sitt mobbenummer här eller skicka ett PM med det så gör jag en lista som jag har med mig, ifall det skulle skita sig så kan jag ringa runt och SMSa så fixar vi det då :)
NbR
Jag kommer med bilen lastad med lite folk från Uppsala och har lite funderingar...:conf:

Är det ngn som kan hjälpa till med en karta till nacka strand.. gärna beskrivningar från E4:an?

Var kan man parkera vettigt i närheten? Finns det en vettig parkering där eller?

Snälla hjälp till, vi kommer att ha rätt tight med tid, spec om vi skall hinna till "the gathering" (stavs hur?).
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
Alla som ska med och är intresserade av att möta upp oss andra TAs får gärna posta sitt mobbenummer här eller skicka ett PM med det så gör jag en lista som jag har med mig, ifall det skulle skita sig så kan jag ringa runt och SMSa så fixar vi det då :)

låter bra det där... men på nått sätt så löser man la det. som sagt borde det la knappast gå att missa mr videokamera aka stävä eller mr poi aka kenny ponken ;)

så det löser sig säääkert :)
AC.
för kator och vägtbeskrivningar så har faktisk gulasidorna.se just en sådan avdelning som till och med heter "Karta & vägbeskrivning"
Mirv0
Det finns ett stort shopping centrum (Forum Nacka)en bit ifrån Nacka strand kanske några 100 Meter ifrån som har en massa parkerings platser även ett garage dom har fri parkeing i 3 timmar men har svårt att tro att någon kommer gå runt och lappa på kvällen/natten :)

Finns ännu mer parkerings platser enbit där ifrån vid Nacka Sporthall
NbR
hmm inte skoj lämna bilen sådär en hel natt.. hmmm... :(
tur att man har larm...
SteveTranz4ever
Det finns en del parkeringar runt i området där... Ericsson har ett stort kontor alldeles bredvis och även bostäder så det måste finnas lite iaf.

Har gjor en länk till Gula Sidornas karta... Lokalen ligger exakt i mitten på bilden som länken här under går till...
Sen är det bara att zooma ut för att se mer runt om...

Klicka här för att se kartan

Gjorde en vägbeskrivning på Gula Sidorna
LÄNK

Denna vägbeskrivning utgår från Västberga som man passerar på E4an strax innan man svänger av E4an

NbR
Tack för all hjälp allihop.
:happy2:
mindshooter
Angående meetup, det kommer finnas 2 mötesplatser för folk inne i lokalen som jag fattat det. En vid ett par träd som ska finnas därinne, och den andra är vid ett ställe där dom ska sätta upp 12 teveaparater. Där kommer man både kunna sitta och dansa. Detta är den info jag fått... väntar fortfarande på mobilnummer om folk verkligen är intresserade av att få något gjort.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement