|
TA, Trance.nu and TC-Gathering (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| Du kan få mitt nr. men jag undrar till vilken nytta, jag lär ju inte dansa med en lur på mig så den kommer inte hänga med in. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
Du kan få mitt nr. men jag undrar till vilken nytta, jag lär ju inte dansa med en lur på mig så den kommer inte hänga med in. | Tror nån har missat poängen med mindshooters mening med att samla in tele nummer från TAs ;) |
|
|
| jake |
Oh well, en liten gathering blir det. Mest för att jag personligen tror att vi tillsammans kan bygga upp en grym stämning.
PÅ stora dansgolvet, på höger sida finns det en installation med 24 TV-screens. Perfekt yta för massiv dans :) En plats alla kan hitta till...
Sen här vi a grassy knoll and a wooden glare längst bort ifrån scen som blir ett soft hangout. Ni kan inte missa den. Vill ni softa och samtidigt överskäljas med musik och se Dj:n - well this is the place to be :)
See you there! |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Aendy
Du kan få mitt nr. men jag undrar till vilken nytta, jag lär ju inte dansa med en lur på mig så den kommer inte hänga med in. |
ja om du inte tar med den in är det givetvis svårt, då får vi hoppas att vi hittar varandra vid dessa hangoutsen. Verkar som att flera tänker som dig nämligen, har inte fått ett enda nummer. ye ye.
Klockan 22 vore väl coolt då kanske mitt i Inkfish?
Vad _är_ en bra plats då? |
|
|
| Aendy |
Jag tror det löser sig ändå. Vi kan väl göra en snabb "chain of recognition" och se om det är någon TA som hamnar utanför.
Kedja
Jag känner igen: Reveal, Steve samt Gaby. Dessa känner i sin tur: ? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag tror det löser sig ändå. Vi kan väl göra en snabb "chain of recognition" och se om det är någon TA som hamnar utanför.
Kedja
Jag känner igen: Reveal, Steve samt Gaby. Dessa känner i sin tur: ? |
ganska bra idé.
jag känner igen steve och mindshooter, som jag hoppas känner igen mig också ;) |
|
|
| Ravesquad |
| Gaby, tror ja:) |
|
|
| Gaby |
Alla känner väl typ igen mig? he he he
Men jag vill verkligen INTE missa Inkfish!! :(
Jag ska dit tidigt...vilka kommer dit innan 22:00? |
|
|
| Gaby |
Fast 22:00 kanske är bästa tiden ändå?
Jag känner igen Whiterussian O Nordlight ;)Alla andra kommer jag ihåg namnet på men inte kopplat till era nicks *sorry* |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Ja mig borde dom flesta känna igen med tanke på att jag har min nuna i min avatar och dom som har sett min Cosmic Gate film från TE2003 har tillochmed sett mig dansa :gsmile: typ... |
|
|
| Gaby |
| ...nu borde alla känna igen mig oxå... ;) |
|
|
| jake |
This is me......
År 1994 och precis hemkommen från 1 år och 9 månader i det förlorade landet Usa.......:whip:
not very beautiful....... |
|
|
|
|