return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
TA, Trance.nu and TC-Gathering (pg. 4)
View this Thread in Original format
Aendy
Du kan få mitt nr. men jag undrar till vilken nytta, jag lär ju inte dansa med en lur på mig så den kommer inte hänga med in.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Aendy
Du kan få mitt nr. men jag undrar till vilken nytta, jag lär ju inte dansa med en lur på mig så den kommer inte hänga med in.
Tror nån har missat poängen med mindshooters mening med att samla in tele nummer från TAs ;)
jake
Oh well, en liten gathering blir det. Mest för att jag personligen tror att vi tillsammans kan bygga upp en grym stämning.

PÅ stora dansgolvet, på höger sida finns det en installation med 24 TV-screens. Perfekt yta för massiv dans :) En plats alla kan hitta till...

Sen här vi a grassy knoll and a wooden glare längst bort ifrån scen som blir ett soft hangout. Ni kan inte missa den. Vill ni softa och samtidigt överskäljas med musik och se Dj:n - well this is the place to be :)

See you there!
mindshooter
quote:
Originally posted by Aendy
Du kan få mitt nr. men jag undrar till vilken nytta, jag lär ju inte dansa med en lur på mig så den kommer inte hänga med in.


ja om du inte tar med den in är det givetvis svårt, då får vi hoppas att vi hittar varandra vid dessa hangoutsen. Verkar som att flera tänker som dig nämligen, har inte fått ett enda nummer. ye ye.

Klockan 22 vore väl coolt då kanske mitt i Inkfish?
Vad _är_ en bra plats då?
Aendy
Jag tror det löser sig ändå. Vi kan väl göra en snabb "chain of recognition" och se om det är någon TA som hamnar utanför.

Kedja
Jag känner igen: Reveal, Steve samt Gaby. Dessa känner i sin tur: ?
dbl
quote:
Originally posted by Aendy
Jag tror det löser sig ändå. Vi kan väl göra en snabb "chain of recognition" och se om det är någon TA som hamnar utanför.

Kedja
Jag känner igen: Reveal, Steve samt Gaby. Dessa känner i sin tur: ?


ganska bra idé.
jag känner igen steve och mindshooter, som jag hoppas känner igen mig också ;)
Ravesquad
Gaby, tror ja:)
Gaby
Alla känner väl typ igen mig? he he he

Men jag vill verkligen INTE missa Inkfish!! :(
Jag ska dit tidigt...vilka kommer dit innan 22:00?
Gaby
Fast 22:00 kanske är bästa tiden ändå?

Jag känner igen Whiterussian O Nordlight ;)Alla andra kommer jag ihåg namnet på men inte kopplat till era nicks *sorry*
SteveTranz4ever
Ja mig borde dom flesta känna igen med tanke på att jag har min nuna i min avatar och dom som har sett min Cosmic Gate film från TE2003 har tillochmed sett mig dansa :gsmile: typ...

Gaby
...nu borde alla känna igen mig oxå... ;)
jake
This is me......


År 1994 och precis hemkommen från 1 år och 9 månader i det förlorade landet Usa.......:whip:

not very beautiful.......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement