|
טיול שנתי לאילת
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
מחר אנחנו יוצאים לטיול השנתי שלנו לאילת
דחו לנו בסוף את הטיול כולה ביומיים... אבל גם טוב :)
במקום לישון בתימנע באוהלים מסריחים אנחנו ישנים במלון בריזה שרק אלוהים יודע כמה הוא יהיה טוב...
אבל זה גם שיפור...
קיצור שלישי רביעי חמישי לא תראו אותי פה וגם לא את תומר...
נקווה שנהנה :) |
|
|
| DjChook |
תעשו חיים ותשמרו על עצמכם
ביהס מפגר חחח
מוכר לי השם בריזה |
|
|
| Sniper |
מניאק!!!!
אנחנו כניראה ניצא שבוע לפני פסחח
בכל אופן אח שלי תהנההה
:] |
|
|
| Flotser |
ואלה אחוק תהנה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בריזה אני מכיר את המלון זה דווקא מזה סביר יחיסת לבתי מלון שבתי ספר אחרים הולכים
רק באסה קטנה לכם שעכשיו מתחילה הסערה הזאתי , לא יודע מה עם אילת כל מקרה
:wtf:
אבל אין!! טיול שנתי לאילת זה אחד ה-ד-ב-ר-י-ם :crazy: |
|
|
| TinkerbeL |
תהנה!!!!!
הטיול השנתי של השכבה שלי לאילת היה מסריח כי לילה אחד ישנו בחוץ בשיא הקור על החוף
ולילה אחר באכסניה שרחוקה מאילת אז תגיד תודה שאתה ישן במלון באילת לא משנה איזה מלון |
|
|
| eyald |
הייתי במלון בריזה גם בטיול
יחסית לטיול שנתי זה מלון ממש בסדר, צריך להשתלט על החדרים עם המרפסות ואז זה ממש סבבה
המיטות לא משהו והאוכל גם ככה ככה
אבל המיקום טוב אם אני זוכר
בקיצר תהנה |
|
|
| nargila-man |
תהנה אחי זה הטיול הכי בסט שיש!!!
הייתי לפני שבועיים גם היה בן זונה סוף הדרך!!!
רק שיצאתי עם כאב ביצים בלילה הראשון מאיזה בת זונה אחת אבל חפיף נהנתי כמו שבחיים שלי לא נהנתי... |
|
|
| DjChook |
| אחח כמה נחמד שהרגע אמרו שיש מחר גשם ב-א-י-ל-ת |
|
|
| Rising |
תהנה אחי!!!
תצרוב כמה דיסקים טובים.. תעביר חוויות.. ותשתזף :wtf:
:p |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחח כמה נחמד שהרגע אמרו שיש מחר גשם ב-א-י-ל-ת |
איזה מבאס אתה!!! |
|
|
| KrazyDJs |
תהנה אח שלו...
ומה זה משנה איזה מלון ? העיקר זה מלון, והעיקר אתה תהיה באילת... |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by nargila-man
רק שיצאתי עם כאב ביצים בלילה הראשון מאיזה בת זונה אחת אבל חפיף נהנתי כמו שבחיים שלי לא נהנתי... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה אתה בכיתה ו'? הולך מכות עם בנות?
קיצר רועי
תחגוג, תזיין
לא יכול להגיד לך להשתזף כי זה קצת בעיה
בכל מקרה תהנה אחי |
|
|
|
|