|
שביתה? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
אני שמעתי על מחר שמתחלים ב 9
ויום שלישי כל היום |
|
|
| Hell_Copter |
מחר מתחילים ב 9
זה סגור
בקשר ליום שלישי... אנערף מה עם זה
אבל אמור להיות לי האורל בגרות |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מחר מתחילים ב 9
זה סגור
בקשר ליום שלישי... אנערף מה עם זה
אבל אמור להיות לי האורל בגרות |
אני שמעתי כמו אלעד אחי
מחר 9
שלישי אין לימודים
אבל אם יש לך בגרות אז נראה לי שאתה הולך לשם בכל זאת
נו טוב, תשאל ואז תדע
ואגב, אני עשיתי את הבגרות הזאת ביום חמישי
לא רציני בכלל.... נראה לי שקיבלתי 100
אבל אין יום לפני חופש.... אני חושב שזה בגלל שזה בעל פה ואין מה להתכונן |
|
|
| NyKoN |
אני לא שמעתי 9 ביום שני
מחר אני גם ככה מתחיל ב9 ככה שזה לא הבדל גדול
בעזרת השם תהיה שביתה ביום שלישי! יווווו
זה יהיה ענק! מבטלים לי מבחן במתמטיקה אם יש שביתה ביום שלישי |
|
|
| NaOren |
אני בכל מקרה מתחיל במחר ב- 9
גם בלי שביתה אז זה לא משנה לי כ"כ
ויום שלישי אני לומד שעתיים אז על הזין שלי אם יש שביתה או לא..
הלוואי יהיה יום רביעי... |
|
|
| luckystrike |
בני זונות לפי מה שהבנתי משבוע הבא כל מערכת החינוך שובתת !!!
יא קקות
:(
רוצה תיכון !!! |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בני זונות לפי מה שהבנתי משבוע הבא כל מערכת החינוך שובתת !!!
יא קקות
:(
רוצה תיכון !!! |
ובתת, או לא שובתת לא ממש נוגע לי...
ולכל הי"ב...:( :(
תגיד לי בכל טראד אתה תכתוב שאתה רוצה תיכון?!@#
תחדש, תרגש אותנו~#@#:D :D :happy2:
אתה מרגש אותי ! אתה האחד בשבילי ! אאאאאאההההה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ובתת, או לא שובתת לא ממש נוגע לי...
ולכל הי"ב...:( :(
|
גם נכון...
אבל בכל מקרה מיום שלישי הבא יש חופש... אז לא עקרוני כמעט לאף אחד... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אתה מרגש אותי ! אתה האחד בשבילי ! אאאאאאההההה |
:nervous: |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
:nervous: |
חחחחחחח.... כן אא.. מורן עשה אותי חולת מורן...:D :rolleyes:
אאאאהההממעורך פוסטיםאאהממשכמוך
איך לעזאזל עושים שיעול?!@? |
|
|
| DjChook |
אהמממ-עורך פוסטים. אהמממ-שכמוך
אהמממ = שיעול |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אאאאהההממעורך פוסטיםאאהממשכמוך
|
חחחחחחח
:p :stongue: |
|
|
|
|