|
שביתה? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| TinkerbeL |
יששששששששש
מחר מתחילים ב9!
וואי אני אמורה לסיים מחר ב12
שווה לבוא בשביל שעה הסטוריה שעה גאוגרפיה? |
|
|
| luckystrike |
אוווווווווווף
רוצה גם שביתה !!!!!
:( |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
יששששששששש
מחר מתחילים ב9!
וואי אני אמורה לסיים מחר ב12
שווה לבוא בשביל שעה הסטוריה שעה גאוגרפיה? |
למה נראה לך ששווה לבוא בשביל כזה דבר!?!?!?
גועל נפש פשוט שאת חושבת על לבוא... :)
אתם חושבים שאם יש שביתה אז דוחים לי את המגן מ 8 ל 9? :)
לפחות שמעתי היום שיש מועד ב... יש סיבה לחייך קצת כרגע :) |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
למה נראה לך ששווה לבוא בשביל כזה דבר!?!?!?
גועל נפש פשוט שאת חושבת על לבוא... :)
|
תיראה
אם המורה שלך לגאוגרפיה הייתה שרוטה כמו שלי גם אתה היית חושב לבוא!
היא פעם רדפה אחרי בכל בית ספר כדי להביא לי דף!
המשפט שהיא הכי אוהבת להגיד זה:
"עשה לך מנהג קבוע, עשה אנסין פעם בשבוע" |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
תיראה
אם המורה שלך לגאוגרפיה הייתה שרוטה כמו שלי גם אתה היית חושב לבוא!
היא פעם רדפה אחרי בכל בית ספר כדי להביא לי דף!
המשפט שהיא הכי אוהבת להגיד זה:
"עשה לך מנהג קבוע, עשה אנסין פעם בשבוע" |
דווקא בגלל זה לא הייתי בא!!!!
זה כמו המורה לכימיה שלי...
משקיענית אחושרמוטה...
רוצה שכולם יקבלו 100... וזה כבר יותר מדי שזה מגעיל1!#$@#$@#$ |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
דווקא בגלל זה לא הייתי בא!!!!
|
היא משוגעת המורה שלי!
אתה פעם אחת לא בא לשיעור שלה היא תרים את כל העולם כולל ההורים שלך
כדי להגיד להם שאתה לא משקיע ומפספס הרבה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
היא משוגעת המורה שלי!
אתה פעם אחת לא בא לשיעור שלה היא תרים את כל העולם כולל ההורים שלך
כדי להגיד להם שאתה לא משקיע ומפספס הרבה |
למורים כאלה עושים דווקא...
זה משגע את התחת!!
וכנראה המגן יתחיל ב 9...
טוב נו זה גם משהו |
|
|
| NyKoN |
יו כוס עמאק
היום הגענו כולנו לבצפר ב10
ואז החליטו להודיע לנו שיש לנו שעה חופשית כי המעבדת מחשבים תפוסה
יכולתי לבוא ב11!
בלוח שינויים היה כתוב שעה שישית מבחן בפיזיקה במקום שעה שמינית והיינו אמורים ללכת הביתה ב1
ואז ישר אחרי מתמטיקה היה אמור להיות המבחן והחליטו שהוא יהיה בשעה שמינית ושכולם מסיימים רגיל ולא ב1 כמו שאמרו
כוס עמאק..
:/
מחר מתחילים ב9
אבל על הזין שלי.. לא בא
:D |
|
|
| DjChook |
| ממתי לומדים ביום שישי :) |
|
|
| Q-PiXeL |
שונאאא תשביתה הזאת!!
השבוע כמעט ולא היה טסטים וגם עכשיו היה אמור להיות לי טסט אבל המורה
שגם התעצל להודיע לי והייתי צריך להתקשר אליו הבית אמר שלא יהיה....
בעעעע
טוב לפחות אתמול לא הלכתי לביצפר
והיום אמורים לבוא אלינו כלא 6 אבל מי רוצה לראות אותם בכלל...
אז אם לבוא היום זה רק לשעתיים פיזיקה... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
והיום אמורים לבוא אלינו כלא 6 אבל מי רוצה לראות אותם בכלל...
|
מה ?!?
למה כלא 6 היו אמורים לבוא אליכם ???!? |
|
|
| Q-PiXeL |
הביצפר הביא אותם...
רצו סאבלימינל אבל לא היה מספיק כסף...
חחחח
והם סתם מעפנים, אפילו אי אפשר היה לקלוט מה הם מראפרפים שמה.... |
|
|
|
|