return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 
שביתה? (pg. 5)
View this Thread in Original format
TinkerbeL
יששששששששש
מחר מתחילים ב9!

וואי אני אמורה לסיים מחר ב12
שווה לבוא בשביל שעה הסטוריה שעה גאוגרפיה?
luckystrike
אוווווווווווף
רוצה גם שביתה !!!!!

:(
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
יששששששששש
מחר מתחילים ב9!

וואי אני אמורה לסיים מחר ב12
שווה לבוא בשביל שעה הסטוריה שעה גאוגרפיה?



למה נראה לך ששווה לבוא בשביל כזה דבר!?!?!?
גועל נפש פשוט שאת חושבת על לבוא... :)


אתם חושבים שאם יש שביתה אז דוחים לי את המגן מ 8 ל 9? :)
לפחות שמעתי היום שיש מועד ב... יש סיבה לחייך קצת כרגע :)
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
למה נראה לך ששווה לבוא בשביל כזה דבר!?!?!?
גועל נפש פשוט שאת חושבת על לבוא... :)


תיראה
אם המורה שלך לגאוגרפיה הייתה שרוטה כמו שלי גם אתה היית חושב לבוא!

היא פעם רדפה אחרי בכל בית ספר כדי להביא לי דף!
המשפט שהיא הכי אוהבת להגיד זה:
"עשה לך מנהג קבוע, עשה אנסין פעם בשבוע"
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
תיראה
אם המורה שלך לגאוגרפיה הייתה שרוטה כמו שלי גם אתה היית חושב לבוא!

היא פעם רדפה אחרי בכל בית ספר כדי להביא לי דף!
המשפט שהיא הכי אוהבת להגיד זה:
"עשה לך מנהג קבוע, עשה אנסין פעם בשבוע"


דווקא בגלל זה לא הייתי בא!!!!
זה כמו המורה לכימיה שלי...
משקיענית אחושרמוטה...
רוצה שכולם יקבלו 100... וזה כבר יותר מדי שזה מגעיל1!#$@#$@#$
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
דווקא בגלל זה לא הייתי בא!!!!



היא משוגעת המורה שלי!
אתה פעם אחת לא בא לשיעור שלה היא תרים את כל העולם כולל ההורים שלך
כדי להגיד להם שאתה לא משקיע ומפספס הרבה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
היא משוגעת המורה שלי!
אתה פעם אחת לא בא לשיעור שלה היא תרים את כל העולם כולל ההורים שלך
כדי להגיד להם שאתה לא משקיע ומפספס הרבה


למורים כאלה עושים דווקא...
זה משגע את התחת!!


וכנראה המגן יתחיל ב 9...
טוב נו זה גם משהו
NyKoN
יו כוס עמאק
היום הגענו כולנו לבצפר ב10
ואז החליטו להודיע לנו שיש לנו שעה חופשית כי המעבדת מחשבים תפוסה
יכולתי לבוא ב11!
בלוח שינויים היה כתוב שעה שישית מבחן בפיזיקה במקום שעה שמינית והיינו אמורים ללכת הביתה ב1
ואז ישר אחרי מתמטיקה היה אמור להיות המבחן והחליטו שהוא יהיה בשעה שמינית ושכולם מסיימים רגיל ולא ב1 כמו שאמרו

כוס עמאק..
:/

מחר מתחילים ב9
אבל על הזין שלי.. לא בא
:D
DjChook
ממתי לומדים ביום שישי :)
Q-PiXeL
שונאאא תשביתה הזאת!!

השבוע כמעט ולא היה טסטים וגם עכשיו היה אמור להיות לי טסט אבל המורה
שגם התעצל להודיע לי והייתי צריך להתקשר אליו הבית אמר שלא יהיה....
בעעעע

טוב לפחות אתמול לא הלכתי לביצפר

והיום אמורים לבוא אלינו כלא 6 אבל מי רוצה לראות אותם בכלל...

אז אם לבוא היום זה רק לשעתיים פיזיקה...

luckystrike
quote:
Originally posted by Q-PiXeL


והיום אמורים לבוא אלינו כלא 6 אבל מי רוצה לראות אותם בכלל...



מה ?!?
למה כלא 6 היו אמורים לבוא אליכם ???!?
Q-PiXeL
הביצפר הביא אותם...
רצו סאבלימינל אבל לא היה מספיק כסף...
חחחח
והם סתם מעפנים, אפילו אי אפשר היה לקלוט מה הם מראפרפים שמה....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Privacy Statement