return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
שביתה? (pg. 4)
View this Thread in Original format
TinkerbeL
מחר מתחילים ב10
ומסיימים ב1!!!!!!!!!

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Flotser
quote:
Originally posted by TinkerbeL
מחר מתחילים ב10
ומסיימים ב1!!!!!!!!!

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


אבל יש לי מגן במעבדות פיזיקה מחר
בשעה ראשונה אז זה כאב ביצים השביתה הזאתי נראה כבר
HyPeRSoNiC
איזה כיף!!!!!

מתבטל לי שיעור פיסיקה ושיעור מתמטיקה מחר!!!!!!!!!!!!!!
TinkerbeL
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
איזה כיף!!!!!

מתבטל לי שיעור פיסיקה ושיעור מתמטיקה מחר!!!!!!!!!!!!!!


חחחחחחחח אל תדאג מתוק שלי
נינה וגיטה ידאגו להחזיר לך הכל בתיגבורים
:p :p :p
NyKoN
מי אמר מסיימים ב1?!
קראתי שב1 זה לא בטוח כ"כ...
ותודה לאל זה השבוע השלישי כבר שאני לא בא לספורט ביום חמישי בבוקר ולתרבות ישראל ולג"ג
איזה כיף!!
מחר יהיה יום כיף
מעבדת מחשבים, מתמטיקה, תנ"ך, לשון ומבחן בפיזיקה
:D
אם מסיימים ב1 אז יצטרכו לוותר על משהו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
מחר מתחילים ב10
ומסיימים ב1!!!!!!!!!

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


וואי איזה כיף!!!!!1
חבל שאני יפספס את זה כי אני כל היום ישן בבית :rolleyes:
DjChook
חחחחחחחחח רועי תהיה קצת רציני
עוד כמה חודשים זה נגמר :)

פאק מחר לסיים באחד זה לא משהו

זה נופל בין שתי שעות פיסיקה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
זה נופל בין שתי שעות פיסיקה


מה שמזכיר לי...
אני עכשיו.. בשעה 5 וחצי (עוד כמה דקות) הולך ללמוד תנועה הרמונית פשוטה ונראה לי גרביטציה
ב 8 נראה שכנים שכנים ואז נלך לישון :)
ואז שנקום נלמד כל היום חשמל :D
MoSH_MaN
יו רועי די להתלהב
הבנו שאתה גבר שאתה כל יום בא ב12 אם בכלל
אז אנחנו לא גברים כמוך.......:rolleyes: :p

יאללה מבחן במתמטיקה ב"ה ילך טוב!!!
מעל 90!
DjChook
בהצלחה מוש מוש

Shahar
מתחילים מחר ב 9?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
יו רועי די להתלהב
הבנו שאתה גבר שאתה כל יום בא ב12 אם בכלל
אז אנחנו לא גברים כמוך.......:rolleyes: :p

יאללה מבחן במתמטיקה ב"ה ילך טוב!!!
מעל 90!


בואנה יא חתיכת קוף!!!!
אומרים לך שסיימתי ללמוד
מאיפה הקטע הזה הגיע?!?! :mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement