|
שביתה? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| TinkerbeL |
מחר מתחילים ב10
ומסיימים ב1!!!!!!!!!
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
מחר מתחילים ב10
ומסיימים ב1!!!!!!!!!
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
אבל יש לי מגן במעבדות פיזיקה מחר
בשעה ראשונה אז זה כאב ביצים השביתה הזאתי נראה כבר |
|
|
| HyPeRSoNiC |
איזה כיף!!!!!
מתבטל לי שיעור פיסיקה ושיעור מתמטיקה מחר!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
איזה כיף!!!!!
מתבטל לי שיעור פיסיקה ושיעור מתמטיקה מחר!!!!!!!!!!!!!! |
חחחחחחחח אל תדאג מתוק שלי
נינה וגיטה ידאגו להחזיר לך הכל בתיגבורים
:p :p :p |
|
|
| NyKoN |
מי אמר מסיימים ב1?!
קראתי שב1 זה לא בטוח כ"כ...
ותודה לאל זה השבוע השלישי כבר שאני לא בא לספורט ביום חמישי בבוקר ולתרבות ישראל ולג"ג
איזה כיף!!
מחר יהיה יום כיף
מעבדת מחשבים, מתמטיקה, תנ"ך, לשון ומבחן בפיזיקה
:D
אם מסיימים ב1 אז יצטרכו לוותר על משהו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
מחר מתחילים ב10
ומסיימים ב1!!!!!!!!!
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
וואי איזה כיף!!!!!1
חבל שאני יפספס את זה כי אני כל היום ישן בבית :rolleyes: |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחח רועי תהיה קצת רציני
עוד כמה חודשים זה נגמר :)
פאק מחר לסיים באחד זה לא משהו
זה נופל בין שתי שעות פיסיקה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה נופל בין שתי שעות פיסיקה |
מה שמזכיר לי...
אני עכשיו.. בשעה 5 וחצי (עוד כמה דקות) הולך ללמוד תנועה הרמונית פשוטה ונראה לי גרביטציה
ב 8 נראה שכנים שכנים ואז נלך לישון :)
ואז שנקום נלמד כל היום חשמל :D |
|
|
| MoSH_MaN |
יו רועי די להתלהב
הבנו שאתה גבר שאתה כל יום בא ב12 אם בכלל
אז אנחנו לא גברים כמוך.......:rolleyes: :p
יאללה מבחן במתמטיקה ב"ה ילך טוב!!!
מעל 90! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יו רועי די להתלהב
הבנו שאתה גבר שאתה כל יום בא ב12 אם בכלל
אז אנחנו לא גברים כמוך.......:rolleyes: :p
יאללה מבחן במתמטיקה ב"ה ילך טוב!!!
מעל 90! |
בואנה יא חתיכת קוף!!!!
אומרים לך שסיימתי ללמוד
מאיפה הקטע הזה הגיע?!?! :mad: |
|
|
|
|