|
שביתה? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
זוינו חזק..
היום באתי לסגנית שאלתי אותה אם יש שביתה אז היא אמרה שלא
אז שאלתי אותה אם לא אכפת לה ש6000 מורות כמוה יפוטרו
אז היא לא ענתה ואז באה המורה לאנגלית ואמרה שלא צריך לשבות אז שאלתי אותה
"ואם יפטרו אותך?"
היא כזה הסתכלה עלי... המשיכה ללכת ואמרה שההורים שלי צריכים לשבות על זה שמפטרים מורים
:/
לא הבנתי מה הקשר עד עכשיו..
בכל מקרה
אני אומר נארגן שביתה של התלמידים נגד העובדה שהמורים לא שובתים בגלל הפיטורים
מה אומרים? |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by NyKoN
בכל מקרה
אני אומר נארגן שביתה של התלמידים נגד העובדה שהמורים לא שובתים בגלל הפיטורים
מה אומרים? |
אני אומרת שאתה פשוט נואש לשביתה
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
האמת היא שאם היו עושים שביתה עכשיו אז פשוט המורות היו מכניסות לנו את השעות האלה בתור תיגבורים כי את החומר לבגרויות אנחנו חייבים להספיק
אז זה לא משנה לי ממש שביתה או לא
למרות שיום חופש לא יזיק לאף אחד |
|
|
| luckystrike |
אלונה את חולת מורן גם בלי שאני יעשה אותך כזה !
ומוש שבוע הבא אומרים שביתה ענקית ...
יא קקות ... :(
למה הצבא לא שובת ... |
|
|
| NyKoN |
איזה שביתות ענק?!
אין לימודים שבוע הבא
מה יום ראשון ושני? זה כלום
תאמת יום ראשון שביתה זה קטלני יתן לי מספיק זמן להרגע מהמשחק
יום שני יש מבחן בלשון שאני רוצה לעשות כי למדתי אליו חזק ולא רוצה לפספס
וזהו- משם פסח
:D
ואני את החומר שלי לבגרויות כבר סיימתי... לא צריך יותר ללמוד מבחינתי
ואני נואש לשביתה כי יש לי מחר מבחן במתמטיקה ואני לא יודע חצי מהחומר המזדיין הזה |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אלונה את חולת מורן גם בלי שאני יעשה אותך כזה !
|
:rolleyes:
אאאאאממממ.... מעניין..
זה עוד ניתן לויכוח מי פה חולה על מי...
......
הלוואי והשביתות האלה היו עוזרות לי במשהו
אני בחופשת בגרות שלי צריכה לבוא לבית ספר@#$@#
איזה מזל חרא!@#$ אז כבר אין מה לדבר על שביתה...
אוווףףףף
:rolleyes: :D :wtf: :happy2: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
:rolleyes:
אאאאאממממ.... מעניין..
זה עוד ניתן לויכוח מי פה חולה על מי...
|
שקט ! מי לא חולה על מורן פה שיצביע ! |
|
|
| Hell_Copter |
אני לא חולה על מורן!!!
:rolleyes:
ולמי אכפת משביתה...
היום היה היום האחרון של הלימודים שלי בלי השלמות בגרויות ומגנים
וגם ממנו הברזתי לצערי... |
|
|
| luckystrike |
טוב חוץ מרועי שמתכחש לרגשותיו האמיתיים !
עוד מישהוא ? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
Me LOVE Moran |
WOOOOOPAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!
:):):):):):):):):):):):):):)
חן בן אדם כנה !
מת עלייך אחי !
אלונה - U SEE ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
Me LOVE Moran |
מי זה מי
וזה
loves :D |
|
|
|
|