|
Wooopy!@@#!##$^
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
מומולדת לאורנוש מתוקוש!#@$!@#$
מממזזלל טטווובבב!#$@#%^
מזל טוב מזל טוב מזל טוב מזל טוב
מזל טוב מזל טוב מזל טוב מזל טוב
מזל טוב מזל טוב מזל טוב מזל טוב
מזל טוב מזל טוב מזל טוב מזל טוב
מזל טוב מזל טוב מזל טוב מזל טוב
מזל טוב מזל טוב מזל טוב מזל טוב
@#!$$%#$%%$%^
:D :D :D :D :crazy: :crazy: :happy2: :happy2: :haha: :haha:
הברכה שלי עוד תבוא אל תדאג
:crazy: :tongue3 :tongue3 :crazy: :disbelief :disbelief :crazy: :tongue3 :tongue3 |
|
|
| TinkerbeL |
וואי פחתת לו גם את טרד
לא חשבת לרגע שיש לו במיקרה
חברה
והיא בפורום הזה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
טלי
שטויות!!!!!
יש לה רק כוונות טובות!!!!!
ותודה לך אלונה על הטרד המקסים הזה!!!
מת עלייך!!!! |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
טלי
שטויות!!!!!
יש לה רק כוונות טובות!!!!!
|
עזוב אורן לא תבין........ |
|
|
| AnthemFreak |
| מזל טוב אחי..:D :) |
|
|
| Segev |
| לא ידעתי באיזה לרשום אבל שהיה מזל טוב גבר!!! |
|
|
| Flotser |
חחח
טלי יקירה
take it easy :)
יוווו אין!! הדבר שיעשה אותי הכי שמח בעולם זה אם אלונה תפתח בשבילי טרד, אז למה לא תשמחי יחד עם חבר שלך
ולגבי החבר
מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עלה והצלח
בולבול ואקדח |
|
|
| Sniper |
מזל טוב אח שלי
בדיוק באמתי לפתוח טרד אבל הקדימו אותי |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Flotser
יוווו אין!! הדבר שיעשה אותי הכי שמח בעולם זה אם אלונה תפתח בשבילי טרד, אז למה לא תשמחי יחד עם חבר שלך
|
ייוואאווווו... איזה מתוקק
:D :D :D
יאלהה, איזה חתימה גנובה:):happy2: |
|
|
| oDrori |
מזל טוב אחי :) תהנה מהשנה הקרובה, עלה והצלח על דוכן התקליטאי, והרבה שמך לך ולרעייתך
:) |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב אח שלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אושר ועושר והושר עד עצם היום הזה!!! |
|
|
| luckystrike |
אורן רבים עלייך פה !
:)
טלי יא חמודה מה ההתרגשות ? :)
ואורן אחי - מזל טוב !!!!!!!!
:) |
|
|
|
|