|
Wooopy!@@#!##$^ (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TinkerbeL |
לא עצבנית כבר
עבר
:rolleyes:
אורן, סורי שמחקתי את הטרד השני
שיהיה לך יום הולדת שמח!!!
I love you! |
|
|
| Sm0keMachine |
| מזל טוב יא חמור.. |
|
|
| DjChook |
| מזל טוב גברררררררר |
|
|
| itamarsan |
אוקיייייי גם אני מצטרף לשפע הברכוותתת
מזלל טובב אישש!!!!!!!!!
משותפך לשולחן בכיתהה :) |
|
|
| Rising |
| מזללללל טוףףףףףףף :) ;) |
|
|
| Vortex_SA |
תמיד באיחור, אבל הנה אני, מזל טוב לך יא שעיר! ואגב....
צ'יקפייייטטטטט!!!!!!!
חמש דולר על טלי!!! |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
צ'יקפייייטטטטט!!!!!!!
חמש דולר על טלי!!! |
אאאאא....:eek:
שלא תתחיל עם זה אפילו... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אאאאא....:eek:
שלא תתחיל עם זה אפילו... |
ממש ברברי..
לא יפה לדבר ככה על בנות..
אני שם 10 ירוקים על אלונה!
:whip: |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ממש ברברי..
לא יפה לדבר ככה על בנות..
|
בואנה אתה צודק, מצטער אלונה וטלי...
אני עדיין חושב שטלי תנצח :)
אוקי חברה אני יארגן פה, בנתיים יש 5 על טלי ועשר על אלונה, אללה מי שם מי שם?!? |
|
|
| Hell_Copter |
35,000,014
שקל על אלונה!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|