return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Wooopy!@@#!##$^ (pg. 4)
View this Thread in Original format
Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike
WOOOOOPA !!!

מכות !
מעניין בפורום !
אני שם 20 על טלי !
אלונה סתם נקניקייה ...

:P


אלק נקנקיה!@#$#
נקנקיה אבא שלך@#$#
אני מאוכזבת קשות מורן...:rolleyes:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine

יאללה אלונה!!!!!
טלי אין לך סיכוי:stongue:


לפחות בן אדם אחד מציאותי יש פה:D :D :D

ייוווו.... הזדמנות להרוויח קצת כסף, בכככיייף:)
חחחחחח:thepirate :thepirate
luckystrike
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אורן אורן אורן
להירגע
צר לי לאכזב אותך אבל אף אחת פה לא רבה עליך
חומד, בחוץ יש מספיק בנים!


כן אבל אף אחד לא כמו אורן הסקסי שלנו !


quote:
Originally posted by Tarantula
אלק נקנקיה!@#$#
נקנקיה אבא שלך@#$#
אני מאוכזבת קשות מורן...:rolleyes:



דבר ראשון התכוונתי אוהבת נקניקיות :p
ודבר שני אני תמיד עם האנדרדוג אין מה לעשות ...

יאללה מכות !!! בלי חפצים חדים ובלי מכות מתחת לחגורה
ובאזורים אינטימיים !
אולי נהפוך את זה להתאבקות בבוץ ?
בחוטיני ?
בדירה ברעננה ?
Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike
כן אבל אף אחד לא כמו אורן הסקסי שלנו !




דבר ראשון התכוונתי אוהבת נקניקיות :p
ודבר שני אני תמיד עם האנדרדוג אין מה לעשות ...

יאללה מכות !!! בלי חפצים חדים ובלי מכות מתחת לחגורה
ובאזורים אינטימיים !
אולי נהפוך את זה להתאבקות בבוץ ?
בחוטיני ?
בדירה ברעננה ?


חחחחחחחחח...
חולה גשם לא מסופק שכמוך!@#$:D
אם ההאבקות כבר תהיה איפשהו זה בדירה של אורן...:happy2: :crazy: :tongue3 ;)
TinkerbeL
quote:
Originally posted by luckystrike
כן אבל אף אחד לא כמו אורן הסקסי שלנו !





טוב לדעת שלפחות אתה נימשך אליו
:rolleyes:

חחחח
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אורן אורן אורן
להירגע
צר לי לאכזב אותך אבל אף אחת פה לא רבה עליך
חומד, בחוץ יש מספיק בנים!
ובקשר לתיאור שלי
אני יהרוג אותך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
:whip: :whip: :whip:


מותק
אף אחד לא מכריח אותך להישאר איתי :p
כמו שיש מספיק בנים
יש גם מספיק בנות
:D :p
ומה רע בתיאור שלך?


quote:
Originally posted by luckystrike
כן אבל אף אחד לא כמו אורן הסקסי שלנו !


ומי כמוך יודע.... חמודי שלי ;)

quote:
Originally posted by luckystrike
בחוטיני ?

טלי? חוטיני? ממתי??????

quote:
Originally posted by luckystrike
בדירה ברעננה ?


אחי, שים לב

quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחחחחח...
חולה גשם לא מסופק שכמוך!@#$:D
אם ההאבקות כבר תהיה איפשהו זה בדירה של אורן...:happy2: :crazy: :tongue3 ;)


המילים מדברות בעד עצמן, לא??
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

חוץ מזה, אני סוכן ההימורים אז אני קובע :cool:

בנות, יש לכן אישור ממני :D
TinkerbeL
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC




ץ מזה, אני סוכן ההימורים אז אני קובע :cool:

בנות, יש לכן אישור ממני :D


אני רואה שעוד לא הבנת:

לא רבות עליך!
מבוטל

אני בעד ריב על מורן עכשיו :)
Tarantula
חחחחחח..... על זה אין מה לריב
מורן שלי!@##$#$:D :D :D :happy2: :happy2: :tongue3 :tongue3 :rolleyes:
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחח..... על זה אין מה לריב
מורן שלי!@##$#$:D :D :D :happy2: :happy2: :tongue3 :tongue3 :rolleyes:


מממממ
טוב אז אין ריב


סורי חבר'ה

למרות שזה לא קשור
כי גם אורן היה שלי ובכל זאת כמעט הסכמתי ללכת איתך מכות עליו
Vortex_SA
עזבו עכשיו את הנושא לריב, העיקר הריב... יאללה!!
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Vortex_SA
עזבו עכשיו את הנושא לריב, העיקר הריב... יאללה!!


בנים!!!!!!!!!!

ועוד אחר כך מתפלאים למה יש כל כך הרבה לסביות
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Vortex_SA
quote:
Originally posted by TinkerbeL
בנים!!!!!!!!!!

ועוד אחר כך מתפלאים למה יש כל כך הרבה לסביות
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


אח"כ אתן מתפלאות למה יש כל כך הרבה הומואים... יאללה, בוץ בלאגן!!!
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אח"כ אתן מתפלאות למה יש כל כך הרבה הומואים... יאללה, בוץ בלאגן!!!


אנחנו לא מתפלאות למה יש כל כך הרבה הומואים
:crazy: :crazy: :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement