|
Wooopy!@@#!##$^ (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
WOOOOOPA !!!
מכות !
מעניין בפורום !
אני שם 20 על טלי !
אלונה סתם נקניקייה ...
:P |
אלק נקנקיה!@#$#
נקנקיה אבא שלך@#$#
אני מאוכזבת קשות מורן...:rolleyes:
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
יאללה אלונה!!!!!
טלי אין לך סיכוי:stongue:
|
לפחות בן אדם אחד מציאותי יש פה:D :D :D
ייוווו.... הזדמנות להרוויח קצת כסף, בכככיייף:)
חחחחחח:thepirate :thepirate |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אורן אורן אורן
להירגע
צר לי לאכזב אותך אבל אף אחת פה לא רבה עליך
חומד, בחוץ יש מספיק בנים!
|
כן אבל אף אחד לא כמו אורן הסקסי שלנו !
| quote: | Originally posted by Tarantula
אלק נקנקיה!@#$#
נקנקיה אבא שלך@#$#
אני מאוכזבת קשות מורן...:rolleyes:
|
דבר ראשון התכוונתי אוהבת נקניקיות :p
ודבר שני אני תמיד עם האנדרדוג אין מה לעשות ...
יאללה מכות !!! בלי חפצים חדים ובלי מכות מתחת לחגורה
ובאזורים אינטימיים !
אולי נהפוך את זה להתאבקות בבוץ ?
בחוטיני ?
בדירה ברעננה ? |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כן אבל אף אחד לא כמו אורן הסקסי שלנו !
דבר ראשון התכוונתי אוהבת נקניקיות :p
ודבר שני אני תמיד עם האנדרדוג אין מה לעשות ...
יאללה מכות !!! בלי חפצים חדים ובלי מכות מתחת לחגורה
ובאזורים אינטימיים !
אולי נהפוך את זה להתאבקות בבוץ ?
בחוטיני ?
בדירה ברעננה ? |
חחחחחחחחח...
חולה גשם לא מסופק שכמוך!@#$:D
אם ההאבקות כבר תהיה איפשהו זה בדירה של אורן...:happy2: :crazy: :tongue3 ;) |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כן אבל אף אחד לא כמו אורן הסקסי שלנו !
|
טוב לדעת שלפחות אתה נימשך אליו
:rolleyes:
חחחח |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אורן אורן אורן
להירגע
צר לי לאכזב אותך אבל אף אחת פה לא רבה עליך
חומד, בחוץ יש מספיק בנים!
ובקשר לתיאור שלי
אני יהרוג אותך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
:whip: :whip: :whip: |
מותק
אף אחד לא מכריח אותך להישאר איתי :p
כמו שיש מספיק בנים
יש גם מספיק בנות
:D :p
ומה רע בתיאור שלך?
| quote: | Originally posted by luckystrike
כן אבל אף אחד לא כמו אורן הסקסי שלנו !
|
ומי כמוך יודע.... חמודי שלי ;)
| quote: | Originally posted by luckystrike
בחוטיני ?
|
טלי? חוטיני? ממתי??????
| quote: | Originally posted by luckystrike
בדירה ברעננה ? |
אחי, שים לב
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחחחחחחח...
חולה גשם לא מסופק שכמוך!@#$:D
אם ההאבקות כבר תהיה איפשהו זה בדירה של אורן...:happy2: :crazy: :tongue3 ;) |
המילים מדברות בעד עצמן, לא??
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
חוץ מזה, אני סוכן ההימורים אז אני קובע :cool:
בנות, יש לכן אישור ממני :D |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
ץ מזה, אני סוכן ההימורים אז אני קובע :cool:
בנות, יש לכן אישור ממני :D |
אני רואה שעוד לא הבנת:
לא רבות עליך!
מבוטל
אני בעד ריב על מורן עכשיו :) |
|
|
| Tarantula |
חחחחחח..... על זה אין מה לריב
מורן שלי!@##$#$:D :D :D :happy2: :happy2: :tongue3 :tongue3 :rolleyes: |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחחחח..... על זה אין מה לריב
מורן שלי!@##$#$:D :D :D :happy2: :happy2: :tongue3 :tongue3 :rolleyes: |
מממממ
טוב אז אין ריב
סורי חבר'ה
למרות שזה לא קשור
כי גם אורן היה שלי ובכל זאת כמעט הסכמתי ללכת איתך מכות עליו |
|
|
| Vortex_SA |
| עזבו עכשיו את הנושא לריב, העיקר הריב... יאללה!! |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
עזבו עכשיו את הנושא לריב, העיקר הריב... יאללה!! |
בנים!!!!!!!!!!
ועוד אחר כך מתפלאים למה יש כל כך הרבה לסביות
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
בנים!!!!!!!!!!
ועוד אחר כך מתפלאים למה יש כל כך הרבה לסביות
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
אח"כ אתן מתפלאות למה יש כל כך הרבה הומואים... יאללה, בוץ בלאגן!!! |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אח"כ אתן מתפלאות למה יש כל כך הרבה הומואים... יאללה, בוץ בלאגן!!! |
אנחנו לא מתפלאות למה יש כל כך הרבה הומואים
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
|
|