return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Wooopy!@@#!##$^ (pg. 5)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
לפחות בן אדם אחד מציאותי יש פה:D :D :D


שקט את!!!!
שמתי עלייך 35 מיליון משהו שקל!!!!!!!
לא זלוטי... שקל!!!@#$@$#%

quote:
Originally posted by Tarantula
חולה גשם לא מסופק שכמוך!@#$:D


זה שלי@#$@#$^ :(

quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחח..... על זה אין מה לריב
מורן שלי!@##$#$:D :D :D :happy2: :happy2: :tongue3 :tongue3 :rolleyes:


:eek:
:confused:
:(
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שקט את!!!!
שמתי עלייך 35 מיליון משהו שקל!!!!!!!
לא זלוטי... שקל!!!@#$@$#%

ייוווווו.... איך שכחתי...
יש שני אנשים מציאותים בפורום הזה!@#!#@
quote:
Originally posted by Hell_Copter
:eek:
:confused:
:(

מה גם אתה רוצה לריב על מורן?:D :D ;)
DjChook
זלוטי = שקל לא ?
luckystrike
quote:
Originally posted by TinkerbeL


אני בעד ריב על מורן עכשיו :)



WOOPA !!!

בנים\בנות יאללה - מכות עליי !!!

סטייל קינג אוף דה רינג !!! :)

באאאאאאאאאהההההההההההה
קיצר מעבירים את הקרב לבית שלי ברעננה ואלונה וטלי מכיוון
שאני הסרסור החדש באזור נוכל להשיג באותה הזדמנות לקוחות
לדירה בפתח תקווה !

רק לפני שאני נותן ללקוחות אני בודק את הסחורה בעצמי
SO .... GET READY TO BOOGY ...
Vortex_SA
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אנחנו לא מתפלאות למה יש כל כך הרבה הומואים
:crazy: :crazy: :crazy:


חחחחחחח יענו אתן עושות את זה בכוונה??? חחחחח :)

טוב יאללה, מורן תארגן מקום :)
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שרוטים........

סורי, אין לי ממש מה להגיב פה......


נו טוב
Astrix - Eye To Eye
דיסק פצצה!!!
:D
Tarantula
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אח"כ אתן מתפלאות למה יש כל כך הרבה הומואים... יאללה, בוץ בלאגן!!!


מה יש להתפלא שיש כל כך הרבה הומאים
בנים הם הרבה יותר מושכים....
לפי דעתי לפחות:D :happy2:

יש בנות שלא יסכימו אותי... אבל אין..
אין על איזה גבר שרירי במידה, בבוקסר.
..:eyes: :eyes: :rolleyes:
יאמי יאמי...:)
קיצר לא תבינו...

חי חי עשיתי מעניין לעצמי:D

.......
לכו לראות איזה קוטולוג של פוקס!@#@:tongue3 :tongue3
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Tarantula
מה יש להתפלא שיש כל כך הרבה הומאים
בנים הם הרבה יותר מושכים....
לפי דעתי לפחות:D :happy2:

יש בנות שלא יסכימו אותי... אבל אין..
אין על איזה גבר שרירי במידה, בבוקסר.
..:eyes: :eyes: :rolleyes:
יאמי יאמי...:)
קיצר לא תבינו...

חי חי עשיתי מעניין לעצמי:D


חחחחחחחחחח
אני שמח שמעניין לך
העיקר את וטלי לא עשיתן לנו מעניין...................
ממממממ
אולי תעשו מעניין אחת לשניה??? :rolleyes:
גם זה די מעניין..........:D :D
את יודעת, עכשיו שהשלמתן והכל.....חחחחחחחחחחחח
TinkerbeL
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחח
אני שמח שמעניין לך
העיקר את וטלי לא עשיתן לנו מעניין...................
ממממממ
אולי תעשו מעניין אחת לשניה??? :rolleyes:
גם זה די מעניין..........:D :D
את יודעת, עכשיו שהשלמתן והכל.....חחחחחחחחחחחח


לך תיקנה 2 בובות מטויס אר אס ותגרום להן לעשות אחת לשניה מעשים מגונים
Tarantula
חחחחחחחחחחחח.....:happy2: :haha: :haha:

Vortex_SA
oren is not gonna get any today :)
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by TinkerbeL
לך תיקנה 2 בובות מטויס אר אס ותגרום להן לעשות אחת לשניה מעשים מגונים


יופי! קוטלת אותי על כל משפט שני שלי!
העיקר על מורן את כן רוצה לריב!!!
ועוד אחרי הפרחים ששלחתי לך היום!!!!!!!
בוגדת!
אני נפגעתי!!!

quote:
Originally posted by Vortex_SA
oren is not gonna get any today :)


spoken by someone who never had and never will..... :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement