|
Clocks (Picotto remix)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| Uit de set van Mauro Picotto - Live @ BBC Radio 1 28-03-2003 (thanx to bellie :)) draait Picotto een remix van Coldplay - Clocks. Schijnt zn eigen remix te zijn. Marco V remix vind ik vet, maar dit slaat echt alles. Wat een onwijs stoere remix is dit zeg, zit em nu al iets van 10x achter mekaar te luisteren :p. Zo vet wat ie met die pianosample heeft gedaan. Wat vinden jullie ervan? |
|
|
| Optimus |
ik heb m gisternacht ook iets van 20x zitten luisteren:D echt supervet ja!:)
ik luister ook elke keer naar de 2 tracks vanaf 30e minuut:D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik heb m gisternacht ook iets van 20x zitten luisteren:D echt supervet ja!:)
ik luister ook elke keer naar de 2 tracks vanaf 30e minuut:D |
jaaa vooral die eerste daarvan @ 32 minuten dies echt sick :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Blik
Waar begint die? :D |
6 minuten :) |
|
|
| Blik |
| kan het wel waarderen :D |
|
|
| raoel |
| Waar heb je die set vandaan? |
|
|
| M5 |
mja Mauro r0xx :cool:
clocks vind ik meesterlijk! en die song rond 30 mins is helemaal gekkenhuis :toocool: |
|
|
| Ornadel |
| Echt super ja. Heb hem net geluisterd. Kan niet wachten tot 30 april |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by M5
mja Mauro r0xx :cool:
clocks vind ik meesterlijk! en die song rond 30 mins is helemaal gekkenhuis :toocool: |
idd ja, en het nummer erna die ook zo lekker is (op 36.00) heeft Mauro ook gedraaid op Sensation, allereerste nummer in zijn set:)
Heb zin in de 30e!!!:) Nu nog mijn Mauro cd met handtekening:D |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Optimus
idd ja, en het nummer erna die ook zo lekker is (op 36.00) heeft Mauro ook gedraaid op Sensation, allereerste nummer in zijn set:)
Heb zin in de 30e!!!:) Nu nog mijn Mauro cd met handtekening:D |
waar moet ie spelen dan?
kheb wel weer zin om link te gaan op zijn kunsten :D
op Mysteryland ownde hij het hele feest! :) |
|
|
|
|