return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
De Zomer komt eraan.... Festival tijd! (pg. 3)
View this Thread in Original format
MaGiK54
quote:

FastForward Dance Parade - 9 augustus - Rotterdam
De Route van de FFWD zal dit jaar worden verlegd. De gemeente heeft geen toestemming gegeven om het (niet gratis zijnde) eindfeest op de Lloydpier te geven, dus wordt alles aangepast.
De 'Loveparade' van Rotterdam trok vorig jaar tienduizenden bezoekers naar Rotjeknor.


Wat is dat voor een bull dat het eindfeest niet op de Lloydpier wordt gegeven en ook die bull dat het niet gratis is.
:whip: :whip:

Jaaaaaa ikke gier zijn, gratis is niet betalen dus leuk ;)

Verders staat Dance Valley tot nu toe alleen op het programma.
Bouma-Bros
Dat wordt dus Sasha op Extrema Outdoor.

Verder draait ook Matthew Dekay sowieso.

18 april wordt de gehele line-up bekend gemaakt.

Er komt een Kremlin-tent en een Earth-tent.... :crazy:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Dat wordt dus Sasha op Extrema Outdoor.

Verder draait ook Matthew Dekay sowieso.

18 april wordt de gehele line-up bekend gemaakt.

Er komt een Kremlin-tent en een Earth-tent.... :crazy:


Wow, dan maybe maar daarheen :)
Impulz en/of Mysteryland laten schieten.

We zullen zien!
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wow, dan maybe maar daarheen :)
Impulz en/of Mysteryland laten schieten.

We zullen zien!


Jammer dat Extrema een week voor Global Gathering is.... Maar beide festivals lijken niet te missen te zijn dit jaar!!!

Ik weet namelijk meer over Global Gathering..... ;)
Optimus
quote:
Originally posted by Chicane
-Sound Vision


gaat dat dit jaar ook door dan?
Blik
Ben zoiezo op Fast Forward dit jaar

voor de rest kijk ik nog wel, waarschijnlijk nog naar Lloret Dance Festival (maar dat is niet in Nederland...) en misschien nog naar iets anders
ryo
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Dat wordt dus Sasha op Extrema Outdoor.

Verder draait ook Matthew Dekay sowieso.

18 april wordt de gehele line-up bekend gemaakt.

Er komt een Kremlin-tent en een Earth-tent.... :crazy:


Oke dat wordt dus ff sparen. 2 feesten wil ik in ieder geval heen, Lovefields en Extrema... De rest heb ik nog niet echt zoiets van yes :) Kan nog komen...
basd
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Jammer dat Extrema een week voor Global Gathering is.... Maar beide festivals lijken niet te missen te zijn dit jaar!!!

Ik weet namelijk meer over Global Gathering..... ;)

Tsja, de 'normale' mensen moeten nog even drie dagen wachten... 3 april wordt geloof ik de line-up bekend gemaakt.
Rinus
Weet wel dat reactor dit maal extrema zal helpen, dus misschien ook aantal Techno grootheden. Beetje jammer dat het op de zelfde dag als ILT outdoor is, maar kan der waarschijnlijk toch niet naartoe, kom pas snachts thuis van vakantie.

Maar wil zeker wel paar festivals bezoeken, iig FFWD lekker in de stromende regen met keiharde muziek :D, tenminste dat was vorig jaar. Wel kut dat ze het niet meer mogen houden bij die pier. Was een superlokatie.
Chicane
quote:
Originally posted by Optimus
gaat dat dit jaar ook door dan?


Zou wel vet zijn ja, vorig jaar was geinig (op Luke Slater na dan), en dit jaar zat het ook in de planning had ik vernomen

magrec
EUhm laten we het nog maar ff zo houden...

sasha maybe maar dat bedoel ik niet,,
Switch
ik ga zeker wel weer naar Mysteryland, hopen dat het weer zo'n mooi weer wordt :)
ik wil ook nog naar Loveparade, maar dat zal er vast weer niet van komen, zoals het de laatste 7 jaar al gaat :/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement