|
De Zomer komt eraan.... Festival tijd! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by magrec
EUhm laten we het nog maar ff zo houden...
sasha maybe maar dat bedoel ik niet,, |
Is het dan Jimmy van M toevallig? Of bedoel je Lexicon Avenue??
Bevestigd voor Extrema Outdoor tot dusver zijn:
*Lucien Foort
*Per
*Benoit
*Greed (live)
*Lexicon Avenue
*Matthew Dekay
:D |
|
|
| magrec |
Ik ben zooooooo blij met lexicon avenue :)
Dat zijn idd een aantal namen die ik ook al heb gelezen ja... |
|
|
| kolkiewolkie |
Dit wordt niet wat:
Homelands - 24 mei - Engeland ==>> nog nie thuis en anders ook niet naar toegegaan. to on-trance :p
Impulz Outdoor - 28 juni - Bussloo ==>> nog nie weer en slechte ervaringen mee
I Love Techno - 19 juli - Werchter - Belgie ==>> te ver (voor techno dan). hoor hier ieder weekend techno dus tegen die tijd wil ik wle weer trancen :)
Dance Valley - 2 augustus ==>> las ik nou dat die meuk al uitverkocht was?? maakt ook nie uit, N1 spreekt me meer aan eigenlijk :)
Verder zijn er nog:
Awakenings Festival - 5 juli ==>> 3 dagen voor afstuderen
Sensation White - 5 juli ==>> 3 dagen voor afstuderen
Sensation Black - 12 juli ==>> ik hoop op de LP :)
DefQon 1 - 14 juni ==>> nog nie thuis
Dat scheelt iig een flink pak geld :p . Dan deze:
Loveparade - 12 juli - Berlijn ==>> zou vet zijn :D
Extrema - 19 juli ==>> afw8en op line up
Godskitchen Global Gathering ==>> wanneer is dat eigenlijk?!
[edit] ik zie het al, 26 juli, past perfect dus :D [/edit]
lijkt me VET om hier naartoe te gaan. Alleen even in de picture houden hoe mīn banksaldo erbij staat. Overigens bestaat dr toch ook nog iets als GCSS (kan ik in deze draad over het hoofd gezien hebben trouwes :p )
Nature One - 1 augustus - Duitsland ==>> van mij part staat ie Frans!
FastForward Dance Parade - 9 augustus ==>> gratis toch :D ?? vorig jaar niet geweest omdat ik me een week vantevoren bedacht dat ik niet kon. ik remember me een dag met RUKweer (had feestje @home)
Mysteryland - 23 augustus ==>> vorig jaar ZO VET RELAXED! moet wel een hele beroerde line up staan of een ranzig hoge prijs voor gevraagd worden wil ik hier niet zijn.
hmmmmmmmmmm, ik zie dat ik weer naar veelsteveel wil... kost bakken met niet aanwezig geld natuurlijk.... maten (uit de buurt dan) zullen wel niet meewillen en kwil eigenlijk ook af en toe wel met hun op pad.... ah boeiuh, duurt nog zo lang allemaal :p gaan we nou nog niet moeilijk over doen. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Dance Valley - 2 augustus ==>> las ik nou dat die meuk al uitverkocht was?? maakt ook nie uit, N1 spreekt me meer aan eigenlijk :)
|
Ja is al uitverkocht!!! |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ja is al uitverkocht!!! |
sick! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
sick! |
Neeman :p kaartverkoop begint pas in juni ofzo :) |
|
|
| kolkiewolkie |
//slaps New_wave with a tout
:p |
|
|
| magrec |
Ik geloof dat het niet zeker is of gcss wel doorgaat schijnt nogal een fiasco te zijn geweest vorig jaar.
Impulz outdoor
extrema
godskitchen
mysterland
zoiets gaat het zeker worden en er kan nog meer bij. |
|
|
| Six4Eight |
| Ik heb de (geplande) line up gezien van Extrema Outdoor, en ik kan iedereen aanraden om die dag vrij te houden. Je schijt namelijk ECHT in je broek als je hem ziet, ongekend goed ! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Six4Eight
Ik heb de (geplande) line up gezien van Extrema Outdoor, en ik kan iedereen aanraden om die dag vrij te houden. Je schijt namelijk ECHT in je broek als je hem ziet, ongekend goed ! |
Sinds wanneer schijt jij in je broek als je iets LEUK vind :stongue: grappig mannetje :D
GCSSS is nog steeds mijn ultime doel, maar volgens de Bouma broers gaat t niet door ivm 400,000 pond verlies vorig jaar ofzo. Verklaart zeker waarom niet zij maar GK een NEC doen deze maand :SBovendien ving ik zoiets op dat ze en Gatcrasher weekly willen doen op Ibiza dit jaar, dat zal ook wel een behoorlijk aantal duiten kosten! :eyes: |
|
|
| magrec |
| Mister jimmy van m komt niet meer :( :( :( (extrema dan) |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
ps. ultiem zomernummer: Frank O Moriaghi - Show me |
Waar haal ik die vandaan? (of is dat ook verboden om te vragen?) |
|
|
|
|