|
De Zomer komt eraan.... Festival tijd! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Rudy
Waar haal ik die vandaan? (of is dat ook verboden om te vragen?) |
Gewoon Kazaa, staat op een oude Madhouse van Jean. Oud en bekend top 40 nr. |
|
|
| eieregooie |
/me pakt z'n plaat en gaat sjillen in de zon :D
Uit de wind dan wel te verstaan... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Neeman :p kaartverkoop begint pas in juni ofzo :) |
Kaartverkoop begint op 12 april |
|
|
| snitz |
voorlopige agenda:
*impulz outdoor
*dance valley
*loveparade
*mysteryland |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
idd, ik heb na mijn tentamens in juni/juli 3 weken vrij, daanra komen de hertentamens voor blok 4... begin augustus tot 20e van augustus ofzow... lekker op vakantie dan:whip: mag je in je vakantie nog leren ook:whip: |
ja heb ik ook; heb nu al 1 tentamen staan op 2 augustus ofzo :s |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
ja heb ik ook; heb nu al 1 tentamen staan op 2 augustus ofzo :s |
Dan ben ik jarig! :eyes: :eyes: :eyespop:
Feestje in Rijswijk/Den Haag! :D
Ik ga niet vertellen wat we gaan doen, maar je moet je zwemspullen meenemen! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik ga niet vertellen wat we gaan doen, maar je moet je zwemspullen meenemen! |
Zwemspullen? Dan kom ik wel niet :p |
|
|
| Dj Alpha |
| Heb nog nix in de planning, maar dat gaat toch niet veel worden, waarschijnlijk alleen sensation white |
|
|
| eieregooie |
| Huh? 00:17? Tis al bijna half 2 joh... Forum is nie op zomertijd overgegaan :D |
|
|
| Dj Alpha |
| ja je heb gelijk, nu 1:40, ik denk dat ik me klok ook n uur achteruit zet kan ik n uurtje langer blijven liggen :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
ja je heb gelijk, nu 1:40, ik denk dat ik me klok ook n uur achteruit zet kan ik n uurtje langer blijven liggen :p |
Dat mag in September weer :) |
|
|
| ScuL |
Nature One - 1 augustus - Duitsland
valt in m'n vakantie
Homelands - 24 mei - Engeland
progressive.. not interested :)
Loveparade - 12 juli - Berlijn
ooit.. niet dit jaar.
Mysteryland - 23 augustus - Floriadeterrein Haarlemmermeer
niet te missen. kaartverkoop is al begonnen dus die ga ik binnenkort zeker halen! :D
Godskitchen Global Gathering - 26 juli?
lijkt me vet .. valt alleen in mijn vakantie
FastForward Dance Parade - 9 augustus - Rotterdam
wederom in mijn vakantie :(
Impulz Outdoor - 28 juni - Bussloo
trekt me niet
Dance Valley - 2 augustus - Spaarnwoude
idem.. veels te veel hype
Extrema - 19 juli - Aquabest Best
misschien dat ik dan net op vakantie ben.. hangt van de line-up af :)
I Love Techno - 19 juli - Werchter - Belgie
techno :conf: .. :whip: :whip: ;)
Awakenings Festival - 5 juli
idem..
Sensation White - 5 juli
twijfel ik nog erg over..
Sensation Black - 12 juli
twijfel ik nog erg over..
DefQon 1 - 14 juni
JAAAAAA onmisbaar. hier heb ik al sinds de bekendmaking zin in. en nog geen 15km hemelsbreed van mijn huis wat wil je nog meer :D :D |
|
|
|
|