|
De Zomer komt eraan.... Festival tijd! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Ik weet namelijk meer over Global Gathering..... ;) |
Drie keer raden......TIESTOOOOO :p
| quote: | Originally posted by Switch
ik wil ook nog naar Loveparade, maar dat zal er vast weer niet van komen, zoals het de laatste 7 jaar al gaat :/ |
Als je dat nu al zegt dan WIL je misschien onbewust helemaal niet ;) |
|
|
| raoel |
Kheb geen idee of ik nog naar zo'n groot festival ga dit jaar.
In de zomer werk ik normaal op zaterdag en zondag.
En als ik dan naar zo'n party op zaterdag (kun je iig niet werken) ben je zonder ook zo gaar als een gekookte aardappel, dus dan is het een heel weekend niet werken, dan wordt het feestje wel erg duur voor mij.
Maar ja, als mun maten een keertje willen, who knows.
Als er een feest was waar ik graag heen wilde was het wel ILT, das vlakbij, 20 min met de auto ofzow, maar dan ben ik net op vakantie. |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Als je dat nu al zegt dan WIL je misschien onbewust helemaal niet ;) |
ik wil zo donders graag, maar het zijn juist mijn vrienden die een beetje achterover zitten en praten van "hey laten we gaan!!!" en daarna komt er niks meer uit :( |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Jammer dat Extrema een week voor Global Gathering is.... Maar beide festivals lijken niet te missen te zijn dit jaar!!!
Ik weet namelijk meer over Global Gathering..... ;) |
Gvd vertellen! :)
Mjah ik ga denk ik toch wel mee.
Ben alleen benieuwd of Carl Cox en Sasha naar de Global Gathering komen.
| quote: | Originally posted by magrec
Als ik dat vertel krijg ik klappen ;) |
En zo niet dan ook! :D
Sasha zou vet zijn.
Teveel goede feesten in de zomer. Ook allemaal DUUR! |
|
|
| Miss Proximus |
Ik heb besloten dat ik dit jaar lekker met de trein ga. Is iets van 7 of 8 uurtjes vanaf Leeuwarden, relaxt!
Bovendien hebben ze in Dld kennelijk een weekend-ticket voor iets van 15 euro, dus als ik een kaartje totaan de grens koop en dan in Dld de rest van t ticket is t supergoedkoop :D
Dan fijn op de camping (bedankt voor de flyer w00ter :p) of in een hostel en HOPPA wat een geld over voor het feesten :)
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik heb besloten dat ik dit jaar lekker met de trein ga. Is iets van 7 of 8 uurtjes vanaf Leeuwarden, relaxt!
Bovendien hebben ze in Dld kennelijk een weekend-ticket voor iets van 15 euro, dus als ik een kaartje totaan de grens koop en dan in Dld de rest van t ticket is t supergoedkoop :D
Dan fijn op de camping (bedankt voor de flyer w00ter :p) of in een hostel en HOPPA wat een geld over voor het feesten :)
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
tentje over? :) |
|
|
| Miss Proximus |
| waarom niet, we hebben dan toch ook een tentstok over :stongue: :p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ik gaat zeker weer naar Extrema. Mooi hotel boeke in Eindhoven en uber chilllllllllllen!!!!! |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
waarom niet, we hebben dan toch ook een tentstok over :stongue: :p |
alleen op bepaalde momenten :D :whip: :stongue: :haha: :eyespop: |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik gaat zeker weer naar Extrema. Mooi hotel boeke in Eindhoven en uber chilllllllllllen!!!!! |
hmm wat is t toch heerlijk om dicht bij eindhoven te wonen:toothless |
|
|
| Six4Eight |
| Ik ga zekers te weten naar Extrema Outdoor en Lovefields, ook van Extrema. Verder weet ik het nog niet, misschien Mystery Land maar dat afhankelijk van de line up. |
|
|
| -TAIS- |
Ik denk dat ik dit jaar ook zeker wel weer op Extrema, Mysteryland, FFWD en Impulz Outdoor te vinden ben. Altijd top die zomerfeesten.
Sowieso ook nog een paar keer naar Beachbop, dat is ook vet relaxed op het strand! De rest zien we nog wel :)
Ohja, behalve op Extrema host Reactor ook nog op een ander festival een tent (weet zo niet welke). Voor de technoliefhebbers zeker ff gaan kijken, want de Reactor feestjes zijn altijd onwijs vet!!! |
|
|
|
|