return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
ב-ג-ד-י-ם- ! ! !
View this Thread in Original format
luckystrike
כן כן זה מה שיעמום עושה ...

קיצר ט'רד על לבוש ובגדים ! איך אתם מתלבשים מה מעדיפים
חברות מסוימות , מקומות מסוימים לקנות וכו' וכו' ...
אם אתם סטייליסטים,ארסים,פשוטי-עם,בלה בלה בלבלות ...


קיצר אני שונא ג'ינסים !
לא יודע למה אבל אני שונא - זה כמו ללכת בתוך קונדום וזה
גם שזה מתרחב !

מכנסיים אני מת על גולף,פולו-ספורט,פול@באר,דוקרס ועוד
כל מיני אבל גולף מקום ראשון !

חולצות - אני שונא את קאוס וכל החרא הזה שצריכים לעלות
בכת השטן לגיהנום ... פעם עוד אהבתי את זה שהייתי קטנצ'יק אלוהים
יודע למה ...
היום קסטרו-מן נחמדים למרות שלאחרונה בגדים שלהם מעפנות
גולף ופול@באר גם סבבה ואני מת על קאמל !
ארנק של קאמל , פאוצ' קאמל ... וכמה חולצות ...
לטימברלנד יש אחלה סווטשרים וגם לדיזל ...
ליי קופר גם נחמד !


הממממממ
סתם ליום יום הכי כיפי זה חולצות כפתורים כאלה מעפנות
פלנל ישן כזה - יענו בערך מראה קיבוצניקי של מישהוא שחולב פרות
על היום אבל זה הכי נוח סה"כ ...

קיצר - מה אתם לובשים,איך כמה ולמה ...

וסתם שאלה לשתי הבנות - איפור - כמה ? וצמידים וכל החרא הזה ?


הממממממממ
זהו ... חמאת בוטנים לכולם וסדאם בם בם ...
Flotser
חמאת בוטנים וסאדם בם בם גם לך...

אני פשוט עם ודווקא אוהב ג'ינס, יש לי כמה דברים כאלה של קסטרומן וכאלה, אבל בעקרון אני פשוט עם, רק לפעמים בא לי ככה שיהיה לי משהו בסטייל,
אבל אז פשוט אין לי כוח לחפש או לקנות, ואני נשאר פשוט עם
Hell_Copter
גופיות, גופיות ועוד קצת גופיות... :)

פשוט לא סובל ללכת עם חצי שרוול
ורוב הזמן גם לא קר לי אז יוצא שאני רוב הזמן עם גופיות
עכשיו בקשר למותגים... זה מכל הבא ליד
יש לי קסטרו מן, טי אנ טי, קנבלו, דיזל, נייק, כאוס, היינס וכו....

עכשיו לפעמים אני הולך עם סווטשירטים... זה שאין לי זין להתלבש נורמלי אפילו...
וג'ינסים וכו
DjChook
אוקיי אני לביהס בא עם הבגדים הכי זבל שאני יכול למצוא

וזה אומר טריינינג וחולצה סתם

אם אני שם סווטשירט בחורף, אז זה לרוב מותג או של הנס או משהו

גם מכנסיים מדי פעם הנס, שבא לי להבליט את הזין שלי (חחח)

ג'ינסים דווקא אני לא מת
אבל אפשר מדי פעם

מכנסיים ליציאה, אני לרוב הולך אלגנט

עם דברים מ MARSEL

בשיינקין :)

ובתכלס, כל מה שאפשר לקחת מאח שלי הסטייליסט חחח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
גם מכנסיים מדי פעם הנס, שבא לי להבליט את הזין שלי (חחח)


תזכיר לי לא להפגש איתך יותר בחורף... :rolleyes:
DjChook
חחחחחחחחחח המכנס הזה היה בהומור, ות'אמת נכתב בשביל שחר


בתכלס כבר שנה לא לבשתי את המכנסי הנס

נשבר לי הזין ממכנסים בלי כיסים

זה לא פרקטי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
חחחחחחחחחח המכנס הזה היה בהומור, ות'אמת נכתב בשביל שחר


בתכלס כבר שנה לא לבשתי את המכנסי הנס

נשבר לי הזין ממכנסים בלי כיסים

זה לא פרקטי


מרוב שהוא היה בולט הוא נשבר?!?!?!?!
אתה מפחיד אותי... :nervous:
אני לא קונה מכנסי היינס :(
DjChook
חחחחחחחחחחח יא מסטול

זה ביטוי ל

נמאס לי ממכנסים בלי כיסים

כי אני רוצה לשים את הפלאפון בכיס
Gil Shwarts
בעיקרון למסיבה אני לובש כל דבר שלא יקשה עליי לזוז ולהתנועע :)
רוב הפעמים אני פשוט בא עם מכנס דמוי טרנינג כזה, חולצות פסיכודאליות צמודות (ערס או לא ערס?)
לפעמים אפילו ג'ינסים צבועים כאלו שחוקים אבל זה תלוי במקום, באירוע ועם מי אני הולך :)
חחח

וג'ל... המון המון ג'ל :)


אה ורוב הזמן, גם איפור :)
כן כן רבותיי, איפור!
אבל לא של כוסיות!
כל פעם ציור אחר על העיניים...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אה ורוב הזמן, גם איפור :)
כן כן רבותיי, איפור!
אבל לא של כוסיות!
כל פעם ציור אחר על העיניים...


חבר שלי עשה את זה לפני שבועיים שהיינו בפראנויה...
יצא בנזונה יפה!!!
דבר כזה גם מכניס אותך למסיבות טריפל אף בקלות :D

TinkerbeL
לדבר עם רובכם על בגדים של בנות זה כמו לדבר סינית!!!

אני שונאת שבנים לובשים ג'ינסים צמודים צמודים
יאק!
רואים שחלק מסויים בגוף שלהם עומד להפוצץ שם בפנים והם לא נושמים
אבל מה?
העיקר הם חושבים שהם ניראים סבבה ככה (למרות שהם לא, אה כן ועוד כל החריץ בחוץ

בקיצר
אל תתלבשו ככה!

אגב, הקולקציה של סטרו מן חבל על הזמן
ממליצה לכם לבקר :)
DjChook
כל הבנות התאהבו בקסטרו מן משום מה בתקופה האחרונה

לא כולנו דודי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement