|
Motorcycle - As the rush comes !!!!! !!!!! !!!!!!! אההההההההההההההה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חחחחחחח אני מסכים איתך רועי
אבל אתה צריך להגיד לו
מוזר... החיילים של היום |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחח טוב אני שותק
:clown: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
למה אתה מצטט את עצמך אני לא מבין...
לא קראת את מה שציטטת משם מהתחלה?
מוזר הנוער של היום |
אאאאאההההההההההה
מוצרלה !
מה הרעיון בגבינה הזאת ?
זאת גבינה צהובה רק בלי טעם ...
ראיתי ולא שמתי לב לשם האלבום ........
שתי ליטר בירה?
טובובג ?
מה ?
שחר יא טמבל שום רמיקס ....
זה עוד לא השתחרר !
גם האורגינל ... נראה החוטיני לוחץ לך אחי !
;)
סתם צוחק ...
אני קצת שתוי ...
מה ? |
|
|
| DjChook |
אתה לא שתוי
סתם טמבל
ושחר בלי חוטיני
הוא פשוט עם כל הזין בחוץ
דותן עם חוטיני ואוהב את זה ! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה לא שתוי
סתם טמבל
ושחר בלי חוטיני
הוא פשוט עם כל הזין בחוץ
דותן עם חוטיני ואוהב את זה ! |
חן למה CHOOOK ?
בכל תפתח ט'רד - למה כל אחד בחר בניקניים שלו
יהיה מענייין
ברה |
|
|
| Hell_Copter |
בן זונה שכמוך!!!!!
מחקת את הפוסט שרשמתי בו שאתה מוחק פוסטים!!!
צבוע מניאק :crazy: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בן זונה שכמוך!!!!!
מחקת את הפוסט שרשמתי בו שאתה מוחק פוסטים!!!
צבוע מניאק :crazy: |
חחחחחחחחח הייתי צריך להוכיח שאתה צודק !!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שקרן מאנייק !
חחחחחחחחחחחחחחחח
ואורן - הם לא כתבו את השיר בחמש דקות
לך לפה
http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=4
"no, we wrote the words in 20 minutes.
the theme:
describe the feeling of being on the dancefloor and the...you know...E kicks in!
- dave"
רק את המילים הם כתבו בעשרים דקות :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחח הייתי צריך להוכיח שאתה צודק !!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שקרן מאנייק !
חחחחחחחחחחחחחחחח
|
הוכחת עכשיו שאני צודק!!!!
אתה השקרן פה!!!
נוכל שכמוך... עכשיו רון עם הרבה פוסטים מתחת למה שהיה אמור להיות לו!! |
|
|
| luckystrike |
דבר ראשון זה קטע זבל שאתה עושה את זה ואתה יודע שזה לא
נכון וגם דיי מעצבן אבל גם אם זה בצחוק זה לא משהוא מצחיק ...
דבר שני - שאני לא יגיע לקטע שעשית באנד והשעת את קרייזיקלאבר
בלי להגיד פה לאף אחד ...
נכון אתה מוד אבל לא חושב שצריך היה לעשות את זה ועוד
לא להגיד לאף אחד פה ...
יענו עוד כתבנו לו אח"כ שיחזור בכייף וכאלה והוא כבר היה מושעה
וגם אם הוא רצה הוא לא היה יכול לחזור ואתה לא הגבת
על זה אפילו ואמרת שהשעת אותו ...
קיצר נכון זה רק פורום - בכל זאת דברים כאלה פעם הבאה אל תעשה
לבד ובכלל עדיף להימנע מלהשעות מישהוא ...
ואם כבר אתה עושה את זה תודיע את זה אחרי שאתה רואה את הט'רד
שאמרתי לו לחזור אחרי שאתה כבר השעת אותו ...
קיצר לא לעניין |
|
|
| Sm0keMachine |
ונחזור לנושא המקורי......
אחלה טרק.. :D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ונחזור לנושא המקורי......
אחלה טרק.. :D |
חחחחחחחח
אני יוריד אותו
ויגיב.....
מה זה? פרוגרסיב??? |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחח
אני יוריד אותו
ויגיב.....
מה זה? פרוגרסיב??? |
זה פרוגרסיב טראנס...
עכשיו כולם יגידו..:o
"לאאאא זה האוס"
"לאאאא זה טכנו"
"לאאאא זה לחדגעכלךדגעך"!!!! |
|
|
|
|