return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Motorcycle - As the rush comes !!!!! !!!!! !!!!!!! אההההההההההההההה (pg. 5)
View this Thread in Original format
luckystrike
אני לא אומר שהוא לא טוב
רמיקס ממש חמוד אבל לא מתעלה על המקורי ...

אני פשוט לא אוהב שארמין נותן את המלודיה בסתם אקורד
שהוא לא יותר ממשטח סטרינגס פשוט ...
כמו בטראק שלו ושל פרי פרום ט'ה הארט - טראק עם
פוטנציאל עצום בילד אפ מעולה פתיחה אדירה אבל מלודיה
מאכזבת ...
גם משטח של אקורד שמשתנה לא יותר ...
Eitan E
אני לא יודע מה כולם מתלהבים מהרימיקס של ארמין למוטורסייקל
שמעתי ולא התלהבתי, טראק נחמד
אבל הרימיקס של גבריאל ודרזדן לוקח אותו
Shahar
הרמיקס של ארמין א-ד-י-ר
איתן , למה הרמיקס שלהם יותר טוב?! של ארמין הרבה יותר מקפיץ יש בו יותר אנרגיה הוא פשוט עשוי מצויןןןןןןןןן

אולי פשוט לא התרגלת לזה כי אתה רגיל למקורי...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
במקום לחרוש על הרדיו ריפ כמו מפגר ואז יימאס לי ממנו אחרי כמה ימים... אני לא שומע את זה ומחכה לריפ המלא של ארמין...

can't wait :wtf:


ראסמי זה ככה
יש לי אפשרות להוריד את הרמיקס של ארמין...
אבל אני מעדיף כרגע שלא
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ראסמי זה ככה
יש לי אפשרות להוריד את הרמיקס של ארמין...
אבל אני מעדיף כרגע שלא


רועי עד לפני שבוע וחצי באוטו שלי אפילו לא זיהית את הרמיקס הרגיל
שיצא כבר - וצחקתי עלייך שאני לא מאמין שלא זיהית את זה
ואמרת לי שזה פעם ראשונה שאתה שומע אותו ...
כנ"ל לגבי אנדיין - ביוטיפול ת'ינגס שעוד לא שמעת ...


קיצר זה לא הסגנון שאתה אוהב ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
רועי עד לפני שבוע וחצי באוטו שלי אפילו לא זיהית את הרמיקס הרגיל
שיצא כבר - וצחקתי עלייך שאני לא מאמין שלא זיהית את זה
ואמרת לי שזה פעם ראשונה שאתה שומע אותו ...
כנ"ל לגבי אנדיין - ביוטיפול ת'ינגס שעוד לא שמעת ...


קיצר זה לא הסגנון שאתה אוהב ...


מאותה סיבה בדיוק יא חתיכת קוף אשכים@##$%
אני מוריד רק את הריליסים ולא את הרדיו ריפים כמוך!!!
ככה שיצא שכשאתה השמעת לי אז זאת הייתה הפעם הראשונה ששמעתי את זה!!@#$
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מאותה סיבה בדיוק יא חתיכת קוף אשכים@##$%
אני מוריד רק את הריליסים ולא את הרדיו ריפים כמוך!!!
ככה שיצא שכשאתה השמעת לי אז זאת הייתה הפעם הראשונה ששמעתי את זה!!@#$


אבל
as the rush comes
יצא לפני יותר משבוע וחצי.....אפילו לפני יותר מחודש.......
TTman
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מאותה סיבה בדיוק יא חתיכת קוף אשכים@##$%
אני מוריד רק את הריליסים ולא את הרדיו ריפים כמוך!!!
ככה שיצא שכשאתה השמעת לי אז זאת הייתה הפעם הראשונה ששמעתי את זה!!@#$



ואני המום שלא שמעת את זה בדיסק של טייסטו הגדול
Nyana CD 2

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

יש שם גם את
Andain
וגם את
Motorcycle
Scorchio
quote:
Originally posted by TTman
ואני המום שלא שמעת את זה בדיסק של טייסטו הגדול
Nyana CD 2

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

יש שם גם את
Andain
וגם את
Motorcycle




חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אוי הלב הלב
זה הדיסק הכי משעמם בעולם
אלק גדול
כולה הכניס בפנים שני קטעים טובים
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מאותה סיבה בדיוק יא חתיכת קוף אשכים@##$%
אני מוריד רק את הריליסים ולא את הרדיו ריפים כמוך!!!
ככה שיצא שכשאתה השמעת לי אז זאת הייתה הפעם הראשונה ששמעתי את זה!!@#$


זה לא העניין יא מעפן זה שני טראקים שדיברו עליהם שנים פה
ואחד מהם יצא באמת לפני חודש כבר ועד לפני שבוע באוטו אז
לא שמעת אותם אף פעם - בושה ...

אמרת לי גם שאתה לא אוהב ...

Shahar
"חחחחחחחחחחח "מורן מוציא את הסודות מהבטן
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
זה לא העניין יא מעפן זה שני טראקים שדיברו עליהם שנים פה
ואחד מהם יצא באמת לפני חודש כבר ועד לפני שבוע באוטו אז
לא שמעת אותם אף פעם - בושה ...

אמרת לי גם שאתה לא אוהב ...


עשה לי טובה מורן ובלום פיך...
לא אמרתי שאני לא אוהב
פשוט לא הבנתי את ההייפ על האנדיין...
אס דה רוש קומס באמת ענק
ומתי ששמעתי באוטו שלך זה לא היה לפני שבוע... זה היה לפני חודש!!
מתי שהברזת לי ולעודד אחרי שהערנו אותו ב 4 בבוקר והלכת להפגש עם אחת שחשבת שתזיין ובסוף בתולה... ;)
אה... ואתה עדיין חייב לי צ'ופה :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement