|
Motorcycle - As the rush comes !!!!! !!!!! !!!!!!! אההההההההההההההה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
זה פרוגרסיב טראנס...
עכשיו כולם יגידו..:o
"לאאאא זה האוס"
"לאאאא זה טכנו"
"לאאאא זה לחדגעכלךדגעך"!!!! |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איפה מוש? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
זה פרוגרסיב טראנס...
עכשיו כולם יגידו..:o
"לאאאא זה האוס"
"לאאאא זה טכנו"
"לאאאא זה לחדגעכלךדגעך"!!!! |
חחחחחחחחחחחח
לא איכפת לי.....
אם זה פרוגרסיב אז אני יודע את הכיוון
זה מה שחשוב......
חחחח |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מוש אידיוט |
פחחחחחחחח
חח צחח
אין לך מה להגיד אז זה מה שאתה אומר
הפסדת כבר תעזוב אותי
אין לך מה להגיד ואני מוכן לשים איתך 1000 שקל
הויכוח כבר נגמר
ועכשיו בקשר לשיר הזה
לא!
זה נוטה לכיוון ההאוס
וזה אכן שיר ענקקקק
כמו שציינתי כבר כמה פעמים
אבל תלוי לאיזה גירסא אתה מתכוון
מה שהיה ב EM
זה PROG HOUSE
אבל ה Sweeping Strings Mix
פרוגרסיב טראנס....
גבריאל ודרדסן פשוט ענקיםםםםםםם
אבל למרות הכל
Beautiful Things
בטיפה יותר טוב
Embrace me
Surround me
As the rush comessssssssssssssss |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ועכשיו בקשר לשיר הזה
לא!
זה נוטה לכיוון ההאוס
וזה אכן שיר ענקקקק
כמו שציינתי כבר כמה פעמים
|
הממ אני מדבר על הגרסה שהייתה ב
ASOT 90 PART 1
זה בטוח פרוגרסיב טראנס..
אין בזה בכלל אלמנטים של האוס..
אבל דיי אל תתחילו וויכוח על ג'אנרים..
זה סתם יהיה מפגר..
:disbelief |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
הממ אני מדבר על הגרסה שהייתה ב
ASOT 90 PART 1
זה בטוח פרוגרסיב טראנס..
אין בזה בכלל אלמנטים של האוס..
אבל דיי אל תתחילו וויכוח על ג'אנרים..
זה סתם יהיה מפגר..
:disbelief |
לא וויכוח - דיון !
:)
קיצר שני הגרסאות פצצה !
הגרסא ב
EM
יותר מיוחדת לדעתי עם הווקאל של הגבר שנכנס מדי פעם !
איזה טרררראאאאאק
לא נמאס הוא כבר שעות בלופ אצלי ... |
|
|
| MoSH_MaN |
יא חובבן מה שהיה ב
EM
זה האורגינל והוא האוס
הSweeping Strings Mix
זה עם הקולות של הגבר
וזה הפרוג טראנס
עכשיו צח רוצה לצאת דביל שוב זה בסדר בשבילי |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חן למה CHOOOK ?
בכל תפתח ט'רד - למה כל אחד בחר בניקניים שלו
יהיה מענייין
ברה |
מה עשיתי ? |
|
|
| Ariels |
!!!! התבאסתי
הייתי בטוח שפתחתם טרד על אופנועים
CBR מה שמזכיר לי, איך בא לי ככה איזה
ווו ווו וום ווום וווווווווווםם |
|
|
| Scorchio |
טוב זאת רשמית ההפקה הכי טובה של גבריאל ודרסדן
פשוט שיחקו אותה הפעם |
|
|
| Rising |
חחח :eyespop:
מה שארמין ניגן בשני
ASOT
האחרונים זה ללא ספק פרוגרסיב טראנס.
וואלה שיחקו אותה...
המסקנה שאליה הגעתי שככל שהם משקיעים בטראקים פחות ככה הם יוצאים יותר טוב...:disbelief |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Rising
מה שארמין ניגן בשני
ASOT
האחרונים זה ללא ספק פרוגרסיב טראנס.
|
נכון ...
וצח אתה אשכרה צודק ...
אני עדיין לא מפסיק לשמוע את זה ...
אני לא מאמין שהולך להיות להם אלבום מלא בטראקים כאלה
איזה כבוד
:) |
|
|
|
|