return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Motorcycle - As the rush comes !!!!! !!!!! !!!!!!! אההההההההההההההה (pg. 3)
View this Thread in Original format
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
זה פרוגרסיב טראנס...

עכשיו כולם יגידו..:o
"לאאאא זה האוס"
"לאאאא זה טכנו"
"לאאאא זה לחדגעכלךדגעך"!!!!


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איפה מוש?
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
זה פרוגרסיב טראנס...

עכשיו כולם יגידו..:o
"לאאאא זה האוס"
"לאאאא זה טכנו"
"לאאאא זה לחדגעכלךדגעך"!!!!


חחחחחחחחחחחח
לא איכפת לי.....
אם זה פרוגרסיב אז אני יודע את הכיוון
זה מה שחשוב......
חחחח
Scorchio
מוש אידיוט
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Scorchio
מוש אידיוט


פחחחחחחחח
חח צחח
אין לך מה להגיד אז זה מה שאתה אומר
הפסדת כבר תעזוב אותי
אין לך מה להגיד ואני מוכן לשים איתך 1000 שקל
הויכוח כבר נגמר


ועכשיו בקשר לשיר הזה
לא!
זה נוטה לכיוון ההאוס
וזה אכן שיר ענקקקק
כמו שציינתי כבר כמה פעמים

אבל תלוי לאיזה גירסא אתה מתכוון
מה שהיה ב EM
זה PROG HOUSE
אבל ה Sweeping Strings Mix
פרוגרסיב טראנס....

גבריאל ודרדסן פשוט ענקיםםםםםםם


אבל למרות הכל
Beautiful Things
בטיפה יותר טוב



Embrace me
Surround me
As the rush comessssssssssssssss
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by MoSH_MaN

ועכשיו בקשר לשיר הזה
לא!
זה נוטה לכיוון ההאוס
וזה אכן שיר ענקקקק
כמו שציינתי כבר כמה פעמים


הממ אני מדבר על הגרסה שהייתה ב
ASOT 90 PART 1

זה בטוח פרוגרסיב טראנס..
אין בזה בכלל אלמנטים של האוס..
אבל דיי אל תתחילו וויכוח על ג'אנרים..
זה סתם יהיה מפגר..
:disbelief
luckystrike
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
הממ אני מדבר על הגרסה שהייתה ב
ASOT 90 PART 1

זה בטוח פרוגרסיב טראנס..
אין בזה בכלל אלמנטים של האוס..
אבל דיי אל תתחילו וויכוח על ג'אנרים..
זה סתם יהיה מפגר..
:disbelief


לא וויכוח - דיון !
:)

קיצר שני הגרסאות פצצה !
הגרסא ב
EM
יותר מיוחדת לדעתי עם הווקאל של הגבר שנכנס מדי פעם !

איזה טרררראאאאאק
לא נמאס הוא כבר שעות בלופ אצלי ...
MoSH_MaN
יא חובבן מה שהיה ב
EM
זה האורגינל והוא האוס

הSweeping Strings Mix
זה עם הקולות של הגבר
וזה הפרוג טראנס

עכשיו צח רוצה לצאת דביל שוב זה בסדר בשבילי
DjChook
quote:
Originally posted by luckystrike
חן למה CHOOOK ?

בכל תפתח ט'רד - למה כל אחד בחר בניקניים שלו
יהיה מענייין


ברה


מה עשיתי ?
Ariels
!!!! התבאסתי
הייתי בטוח שפתחתם טרד על אופנועים
CBR מה שמזכיר לי, איך בא לי ככה איזה

ווו ווו וום ווום וווווווווווםם
Scorchio
טוב זאת רשמית ההפקה הכי טובה של גבריאל ודרסדן
פשוט שיחקו אותה הפעם

Rising
חחח :eyespop:

מה שארמין ניגן בשני
ASOT
האחרונים זה ללא ספק פרוגרסיב טראנס.

וואלה שיחקו אותה...
המסקנה שאליה הגעתי שככל שהם משקיעים בטראקים פחות ככה הם יוצאים יותר טוב...:disbelief
luckystrike
quote:
Originally posted by Rising


מה שארמין ניגן בשני
ASOT
האחרונים זה ללא ספק פרוגרסיב טראנס.



נכון ...


וצח אתה אשכרה צודק ...

אני עדיין לא מפסיק לשמוע את זה ...

אני לא מאמין שהולך להיות להם אלבום מלא בטראקים כאלה
איזה כבוד
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement