return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Motorcycle - As the rush comes !!!!! !!!!! !!!!!!! אההההההההההההההה
View this Thread in Original format
luckystrike
טוב הייתי חייב לפתוח על זה ט'רד !
פשוט טראק עננננק

!!!

Gabriel & Dresden
פשוט תותחים !
הווקאל מדהים !

ו
DRESDEN
כתב תגובה על הטראק בפורום !!!
איזה מלך - זה מה שהוא כותב:


thanks guys

"as the rush comes" was written in 20 minutes after a long weekend of writing songs with singer jes brieden. we decided to run into the studio on the last day she was in san fran to see what we could come up with in the two hours before her plane ride.

we have four other completed vocals with jes, but none have been produced yet. we're planning on making a full album of this - and not your typical "dance music concept" album. we're hopefully going to have a four song demo done by june.

right now, there's all kinds of label interest in this tune. we've licensed it to tiesto's upcoming mix album, and scott bond's next gatecrasher comp as well. another big name trance dj has expressed interest on putting on his dj mix album to be out in june.

all i can say is that i'm elated that the second original tune i completed with josh is getting so much attention. if this tune gets as popular as "rapture"that's fine - remember - we didn't make it so we could have a big payday (and neither did iio when she made "rapture"). we did it because we love making music. and if the masses are into it, that's a big plus!

remember, just because songs get popular, doesn't mean the artist "sold out"

thanks again for the support

- dave

p.s. josh and i just finished a remix of jewel's new single "intuition" we did a vocal mix and a dub. this mix is going to catch people off guard...hopefully in a good way:P


אאאאההההההההה
מת שייצא !
פשוט טראק ענננק
Shahar
אחי יצא הריליז כבר עם הרמיקס של ארמין..
Hell_Copter
מתי יצא רמיקס של ארמין לזה?!

ומורן מדבר על רמיקס שלא יצא עוד...
Shahar
על איזה רמיקס הוא מדבר..?
Hell_Copter
לא של גבריאל ודרסדן?!


ת'אמת... לפי מה שכתוב פה אני בספק אם יצא רמיקס של ארמין...
Shahar
איזה רמיקס אבל לא הבנתי
Rising
20 דקות!???

זין!!!

אין טראק מדהים!!
luckystrike
טראק מדהים אין מה להגיד ...
הווקאלס פשוט אורגזמה !!!


וזה לא יצא עדיין ... ואין רמיקס של ארמין לזה ...

בדוק מאה אחוז !


עוד אין אפילו תאריך שחרור ...

Motorcycle - As The Rush Comes




[Male Vocal]
The warning
Phase One
The seed is planted when opposites attract
Can you dig it?
It creates the physical to create the physical.

Phase Two
The flower blossoms through what seems to be a concrete surface: i.e. greed, racism, insanity, physical and social handicaps.
These are the things that mold the flower.
Red rose or black rose, no in between.

Phase Three: The Judgement.
If it were to fall upon you today, which flower would you be? The red rose or the black rose?
This is the warning.
The warning.
The warning.
Phase One
The warning.

[Female Vocal]
We're travelling somewhere, could be anywhere
Cuz the coldness in the air, but I don't care
We drift deeper
Life goes on
We drift deeper
Into sound.

Travelling somewhere
Could be anywhere
There's a coldness in the air
But I don't care.
We drift deeper into the sound,
Life goes on.
We drift deeper into the sound,
Feeling strong.
So bring it on.
So bring it on.
We drift deeper into the sound, Life goes on
We drift deeper into the sound, Life goes on.
So bring it on.

We drift deeper,
Life goes on
We drift deeper
We drift deeper.
[Repeat]


Embrace me
Surround me
As the rush comes [x7]

אאאאאאאאההההההההההההההה
הם הגיבורים של 20000003
אאאאאאאאאהההההההה
WE DRIFT DEEPER !!!
LIFE GOES OOOOOOOONNNNNNNNNNN
luckystrike
quote:
Originally posted by luckystrike
" we're planning on making a full album of this - and not your typical "dance music concept" album. we're hopefully going to have a four song demo done by june. "



אאאאאאאאאאאההההההההההההההההההה
אלבום !!!!!
אאאאאאאאהההההההההההההההההההההה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אאאאאאאאאאאההההההההההההההההההה
אלבום !!!!!
אאאאאאאאהההההההההההההההההההההה


למה אתה מצטט את עצמך אני לא מבין...
לא קראת את מה שציטטת משם מהתחלה?
מוזר הנוער של היום

Flotser
אני מסכים זה באמת טראק מדהים

גם הוואקלים וגם הטראק

IBBBIIIIZZZZAAAA:p
AnthemFreak
באמת שיר יפה..
איכות!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement