|
ליל הסדר!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Shahar
אין כמו הבנות דודות השאפות!
(למהה???????? כי אני משוגע!)
|
ראסמי אחי...
אתה באמת משוגע
מה זה הגילוי עריות הזה?! בת דודה שלך?! שאלוהים ישמור לאיפה הגענו?!?!?!?!
אמרת שזיינת כבר אז למה לעזאזל אתה מסתכל על בת דודה שלך?!
| quote: | | מישהוא פה באמת קורא את כל ההגדה ? |
אצלנו כן
כל מילה ומילה! ואף אחד לא "מגניב" אוכל עד שלא מסיימים חוץ מאחותי הקטנה והכופרת אבל לה מותר כי היא קטנה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Shahar
Edit:
אממ אם כבר מזכירים פסח
בול שבוע לפני ליל הסדר לפני שנתיים היה אחד הלילות שהכי אהבתי בחיים... ביליתי את רוב הלילה עם אחת הבנות שהכי אהבתי בחיים שלי... אי אפשר לשכוח.... |
memories ....
אין כמו זכרונות ...
...
מה קרה איתה בסוף ? |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by NyKoN
ראסמי אחי...
אתה באמת משוגע
מה זה הגילוי עריות הזה?! בת דודה שלך?! שאלוהים ישמור לאיפה הגענו?!?!?!?!
אמרת שזיינת כבר אז למה לעזאזל אתה מסתכל על בת דודה שלך?!
אצלנו כן
כל מילה ומילה! ואף אחד לא "מגניב" אוכל עד שלא מסיימים חוץ מאחותי הקטנה והכופרת אבל לה מותר כי היא קטנה |
כן תאמת גם אנחנווו קוראים עד הסוף את ההאגדה אבל ממש בסוף ה1 מי יודע אנחנו כבר מה זה שיכורים מכול היין שאנחנו שותיים(אנחנו לא שותים מיץ ענביים של תירוש)
אז זה לא קלל זה יין פטישים שאבא שלי מביא מג'וכריש אני יודע מהה
בקיצר גם אנחנו מסיימיפ את האגדה עד הסוף וניראה השנה איך זה אצל חברתיייי |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מה קרה איתה בסוף ? |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יא בן זונה! קרעת אותי עכשיו
חחחחחחחחח
אני חולה והשתעלתי עכשיו ויצאה לי הנשמה נראה לי הערתי את כל הבית
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יא בן זונה! קרעת אותי עכשיו
חחחחחחחחח
אני חולה והשתעלתי עכשיו ויצאה לי הנשמה נראה לי הערתי את כל הבית
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
מוזר... הנוער של היום :wtf: :wtf: :wtf:[
ביעור חמץ רולז!! |
|
|
| Sniper |
אנחנו עושים כמו כל שנה אצל דודה שלי
הקטע שהיא גרה בית ליידי כאילו אנחנו גרים בבית פרטי אז הקיר שלה צמוד לקיר שלנו אנחנו שומרים על כשר בבית
ואני אישית דיי שונא את פסח למה זה חרא
כל הניקיונות האלה וכל החרא הזה והמצות ביכלל
זה כמו לאכול קרש בעעעע |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Sniper
אנחנו עושים כמו כל שנה אצל דודה שלי
הקטע שהיא גרה בית ליידי כאילו אנחנו גרים בבית פרטי אז הקיר שלה צמוד לקיר שלנו אנחנו שומרים על כשר בבית
ואני אישית דיי שונא את פסח למה זה חרא
כל הניקיונות האלה וכל החרא הזה והמצות ביכלל
זה כמו לאכול קרש בעעעע |
צודק
לא סובל ניקוי בבית
המנקה אצלנו יומיים רצופים
מעירה אותי ב 7 בבוק
ועוד בחופש פסחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הצילווווווווווווווווווו
:nervous: |
|
|
| DjChook |
| שחר זה מי שאני חושב שהיא ? |
|
|
| Tarantula |
חחחחחחח... אנחנו תמיד עושים את כל החגים אצל סבתא..
וארוחה אצל סבתא זאת הארוחה הכי מצחיקה שיש...
מתחילים לדון על כל נושא שבעולם, ומתחילים ויכוחים ומה רק לא...
ואז כל המשפחה מוצאת קורבן ושוחטים אותו פשוט שוחטים
לרוב זאת בת דודה שלי כי היא הכי מבוגרת והכי טיפשה אז יש הרבה
דברים שאפשר להציק לה בגללם..
השנה היא לא תהיה, אז כנראה שיתנפלו עליי...:nervous: :nervous:
... וכשידידים שלנו יענו שלי או של בת דודה שלי באים לאסוף אותנו
ועם מישהו נכנס הביתה.. דודה שלי הורגת אותם עם המבטים שלה...
יש לי רק ידיד אחד שמסוגל להתמודד עם המשפחה חולת הנפש שלי...
חחחח... קיצר, לראות ארוחה משפחתית שלנו.. זה סרט אחד גדול
:toothless |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחחחחח... אנחנו תמיד עושים את כל החגים אצל סבתא..
וארוחה אצל סבתא זאת הארוחה הכי מצחיקה שיש...
מתחילים לדון על כל נושא שבעולם, ומתחילים ויכוחים ומה רק לא...
ואז כל המשפחה מוצאת קורבן ושוחטים אותו פשוט שוחטים
לרוב זאת בת דודה שלי כי היא הכי מבוגרת והכי טיפשה אז יש הרבה
דברים שאפשר להציק לה בגללם..
השנה היא לא תהיה, אז כנראה שיתנפלו עליי...:nervous: :nervous:
... וכשידידים שלנו יענו שלי או של בת דודה שלי באים לאסוף אותנו
ועם מישהו נכנס הביתה.. דודה שלי הורגת אותם עם המבטים שלה...
יש לי רק ידיד אחד שמסוגל להתמודד עם המשפחה חולת הנפש שלי...
חחחח... קיצר, לראות ארוחה משפחתית שלנו.. זה סרט אחד גדול
:toothless |
אני מדמיין את כל החבר'ה הרוסים במישפוחה יושבים
להם בשלחן וצורחים אחד על השני ...
בביית של אלונה זה ליל סדר בערום - ומותר להצליף !! |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני מדמיין את כל החבר'ה הרוסים במישפוחה יושבים
להם בשלחן וצורחים אחד על השני ...
בביית של אלונה זה ליל סדר בערום - ומותר להצליף !! |
בבבעעעעעעעע עליך!@$@
מגעיל אחד!@#$:whip: :rolleyes: :wtf: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
בבבעעעעעעעע עליך!@$@
מגעיל אחד!@#$:whip: :rolleyes: :wtf: |
היי זה היה בצחוק ונבע מאהבה !
:mad:
דווקא נשמע מגניב כולם ערומים יחד עם הטסטר
מהטסט שפלוצר עושה ... |
|
|
|
|