return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
ליל הסדר!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
NyKoN
quote:
Originally posted by Shahar

אין כמו הבנות דודות השאפות!
(למהה???????? כי אני משוגע!)


ראסמי אחי...
אתה באמת משוגע
מה זה הגילוי עריות הזה?! בת דודה שלך?! שאלוהים ישמור לאיפה הגענו?!?!?!?!
אמרת שזיינת כבר אז למה לעזאזל אתה מסתכל על בת דודה שלך?!

quote:
מישהוא פה באמת קורא את כל ההגדה ?


אצלנו כן
כל מילה ומילה! ואף אחד לא "מגניב" אוכל עד שלא מסיימים חוץ מאחותי הקטנה והכופרת אבל לה מותר כי היא קטנה
luckystrike
quote:
Originally posted by Shahar


Edit:
אממ אם כבר מזכירים פסח
בול שבוע לפני ליל הסדר לפני שנתיים היה אחד הלילות שהכי אהבתי בחיים... ביליתי את רוב הלילה עם אחת הבנות שהכי אהבתי בחיים שלי... אי אפשר לשכוח....


memories ....

אין כמו זכרונות ...

...

מה קרה איתה בסוף ?
itamarsan
quote:
Originally posted by NyKoN
ראסמי אחי...
אתה באמת משוגע
מה זה הגילוי עריות הזה?! בת דודה שלך?! שאלוהים ישמור לאיפה הגענו?!?!?!?!
אמרת שזיינת כבר אז למה לעזאזל אתה מסתכל על בת דודה שלך?!



אצלנו כן
כל מילה ומילה! ואף אחד לא "מגניב" אוכל עד שלא מסיימים חוץ מאחותי הקטנה והכופרת אבל לה מותר כי היא קטנה

כן תאמת גם אנחנווו קוראים עד הסוף את ההאגדה אבל ממש בסוף ה1 מי יודע אנחנו כבר מה זה שיכורים מכול היין שאנחנו שותיים(אנחנו לא שותים מיץ ענביים של תירוש)
אז זה לא קלל זה יין פטישים שאבא שלי מביא מג'וכריש אני יודע מהה
בקיצר גם אנחנו מסיימיפ את האגדה עד הסוף וניראה השנה איך זה אצל חברתיייי
NyKoN
quote:
Originally posted by luckystrike


מה קרה איתה בסוף ?



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יא בן זונה! קרעת אותי עכשיו
חחחחחחחחח
אני חולה והשתעלתי עכשיו ויצאה לי הנשמה נראה לי הערתי את כל הבית
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יא בן זונה! קרעת אותי עכשיו
חחחחחחחחח
אני חולה והשתעלתי עכשיו ויצאה לי הנשמה נראה לי הערתי את כל הבית
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


מוזר... הנוער של היום :wtf: :wtf: :wtf:[

ביעור חמץ רולז!!
Sniper
אנחנו עושים כמו כל שנה אצל דודה שלי
הקטע שהיא גרה בית ליידי כאילו אנחנו גרים בבית פרטי אז הקיר שלה צמוד לקיר שלנו אנחנו שומרים על כשר בבית
ואני אישית דיי שונא את פסח למה זה חרא
כל הניקיונות האלה וכל החרא הזה והמצות ביכלל
זה כמו לאכול קרש בעעעע
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Sniper
אנחנו עושים כמו כל שנה אצל דודה שלי
הקטע שהיא גרה בית ליידי כאילו אנחנו גרים בבית פרטי אז הקיר שלה צמוד לקיר שלנו אנחנו שומרים על כשר בבית
ואני אישית דיי שונא את פסח למה זה חרא
כל הניקיונות האלה וכל החרא הזה והמצות ביכלל
זה כמו לאכול קרש בעעעע



צודק
לא סובל ניקוי בבית
המנקה אצלנו יומיים רצופים
מעירה אותי ב 7 בבוק
ועוד בחופש פסחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הצילווווווווווווווווווו

:nervous:
DjChook
שחר זה מי שאני חושב שהיא ?
Tarantula
חחחחחחח... אנחנו תמיד עושים את כל החגים אצל סבתא..
וארוחה אצל סבתא זאת הארוחה הכי מצחיקה שיש...
מתחילים לדון על כל נושא שבעולם, ומתחילים ויכוחים ומה רק לא...
ואז כל המשפחה מוצאת קורבן ושוחטים אותו פשוט שוחטים
לרוב זאת בת דודה שלי כי היא הכי מבוגרת והכי טיפשה אז יש הרבה
דברים שאפשר להציק לה בגללם..
השנה היא לא תהיה, אז כנראה שיתנפלו עליי...:nervous: :nervous:

... וכשידידים שלנו יענו שלי או של בת דודה שלי באים לאסוף אותנו
ועם מישהו נכנס הביתה.. דודה שלי הורגת אותם עם המבטים שלה...
יש לי רק ידיד אחד שמסוגל להתמודד עם המשפחה חולת הנפש שלי...

חחחח... קיצר, לראות ארוחה משפחתית שלנו.. זה סרט אחד גדול

:toothless
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחחח... אנחנו תמיד עושים את כל החגים אצל סבתא..
וארוחה אצל סבתא זאת הארוחה הכי מצחיקה שיש...
מתחילים לדון על כל נושא שבעולם, ומתחילים ויכוחים ומה רק לא...
ואז כל המשפחה מוצאת קורבן ושוחטים אותו פשוט שוחטים
לרוב זאת בת דודה שלי כי היא הכי מבוגרת והכי טיפשה אז יש הרבה
דברים שאפשר להציק לה בגללם..
השנה היא לא תהיה, אז כנראה שיתנפלו עליי...:nervous: :nervous:

... וכשידידים שלנו יענו שלי או של בת דודה שלי באים לאסוף אותנו
ועם מישהו נכנס הביתה.. דודה שלי הורגת אותם עם המבטים שלה...
יש לי רק ידיד אחד שמסוגל להתמודד עם המשפחה חולת הנפש שלי...

חחחח... קיצר, לראות ארוחה משפחתית שלנו.. זה סרט אחד גדול

:toothless


אני מדמיין את כל החבר'ה הרוסים במישפוחה יושבים
להם בשלחן וצורחים אחד על השני ...
בביית של אלונה זה ליל סדר בערום - ומותר להצליף !!

Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike
אני מדמיין את כל החבר'ה הרוסים במישפוחה יושבים
להם בשלחן וצורחים אחד על השני ...
בביית של אלונה זה ליל סדר בערום - ומותר להצליף !!


בבבעעעעעעעע עליך!@$@
מגעיל אחד!@#$:whip: :rolleyes: :wtf:
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
בבבעעעעעעעע עליך!@$@
מגעיל אחד!@#$:whip: :rolleyes: :wtf:


היי זה היה בצחוק ונבע מאהבה !
:mad:


דווקא נשמע מגניב כולם ערומים יחד עם הטסטר
מהטסט שפלוצר עושה ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement