| KrazyDJs |
שוש וניל...
כו שאמרתי טעים משו בן זונה !
אבל במבה במבה..
כאילו
הארזיה הכחולה הזאתי, שיש עליה בפסח ת"כשר לפסח" אבל תאמת נשאר אותו הטעם :)
זה הדבר הכי טעים בעולם...
אני
BambaAddict
מעכשיו !
ציכים לפתוח גם קהילה לבמבהאדדיקטים...
כל אחד ירשום כמה הוא אוכל ביום, ואיזה צורה של במבה הכי מוזרה יצאה לו
:crazy:
הבמבה משתלטת עלינו...
הצילו..הבמבות של היום :nervous: |
|
|