return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
ליל הסדר!!!!!!!!!!!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
איך שכחתי לכתוב על זה

חוץ מהאוכל
שיש את הקטע של האליהו הנביא

אז יש אצלנו מנהג שמשהו מתחפש לאליהו הנביא ואז הא בא להפחיד את הילדים הקטנים
אקיצר השנה עשיתי את זה
איזה צחוקים
יצאתי מסביב ואמא שלי זרקה לי איזה סדין מסריח
ואז אני כשה נכנס בדלת והולך לשולחן ושותה מהכוס של אליהו הנביא
ואז יוצא החוצה

:tongue3 :tongue3 :tongue3


מוזר... הנוער של היום :wtf:


ואליאור... לא סתם במבה אכלתי... אכלתי במבה דובונים!!!
אני חייב לציין שאהבתי!
KrazyDJs
מוזר...הבמבות של היום :tongue2


תאמת עוד לא טעמתי תדובונים...

אבל טעמתי תבמבה שוש וניל
משו בן זונה...סוף הדרך
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
מוזר...הבמבות של היום :tongue2


תאמת עוד לא טעמתי תדובונים...

אבל טעמתי תבמבה שוש וניל
משו בן זונה...סוף הדרך


שוש או במבה?!
יש לך במבה ויש לך שוש!!!
אל תשווה בינהם אף פעם!!!!!!!!!!@#$@%^$#~#@!

שוש וניל?
מוזר.... הנוער של היום :wtf:
KrazyDJs
שוש וניל...
כו שאמרתי טעים משו בן זונה !

אבל במבה במבה..
כאילו
הארזיה הכחולה הזאתי, שיש עליה בפסח ת"כשר לפסח" אבל תאמת נשאר אותו הטעם :)

זה הדבר הכי טעים בעולם...

אני
BambaAddict
מעכשיו !

ציכים לפתוח גם קהילה לבמבהאדדיקטים...
כל אחד ירשום כמה הוא אוכל ביום, ואיזה צורה של במבה הכי מוזרה יצאה לו

:crazy:

הבמבה משתלטת עלינו...

הצילו..הבמבות של היום :nervous:
TinkerbeL
שוש יותר טעים מבמבה!

עובדה!


אם כבר אוכל כשר לפסח
ה"לחמניות" הכשרות לפסח של מקדונלדס זה כזה דבר מגעיל!
מוציא את החשק לאכול מקדונלדס בכלל
אני לא מבינה מה הקטע של זה יש לזה טעם של לחם רקוב! עדיף היו מגישים הכל בצלחת וזהו.....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
שוש יותר טעים מבמבה!

עובדה!


אל תעשי לי חשק להקיא!!!! :mad:
שוש מגעיל את התחת
תכף תגידי לי שפרפר עם חמאת בוטנים סקיפי זה גם יותר טעים מבמבה
KrazyDJs
או שוש עם ריבה :)

אוי...הבטן...
Shahar
quote:
Originally posted by NyKoN
ראסמי אחי...
אתה באמת משוגע
מה זה הגילוי עריות הזה?! בת דודה שלך?! שאלוהים ישמור לאיפה הגענו?!?!?!?!
אמרת שזיינת כבר אז למה לעזאזל אתה מסתכל על בת דודה שלך?!

תזכיר לי מתי אמרתי לך שזיינתי


quote:
Originally posted by luckystrike
memories ....

אין כמו זכרונות ...

...

מה קרה איתה בסוף ?


נגמר... :D
Sniper
שוש וניל הכי מגעיל בעולםםםםםםםםםםםםם
איזה מגעיל בהההההה גועל נפש!!!!!

תאמת שאני רק במבה אורגינלית אוהב אבל ב3 4 שנים האחרונות אני בקושי אוכל במבה יענתו פה ושם פעם לפני 3 4 שנים הייתי כל יום אבל כל יום אחרי ארוחת צהריים לוקח לי במבה ואוכל אותה

עכשיו כבר לא יודע כאילו לא אוהב... אני הכי הכי הכי הכי הכי הכי היכ הכי הכי הכי אוהב בעולם דובונים מה זה טעים אבל גם את זה אני בקושי אוכל כבר:]
DjNumShum
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אל תעשי לי חשק להקיא!!!! :mad:
שוש מגעיל את התחת
תכף תגידי לי שפרפר עם חמאת בוטנים סקיפי זה גם יותר טעים מבמבה


פרפר באמת הכי טעים יא גנוב זה מספר 1
עכשיו התחילו לצוץ כל מיני במבות מוזרות
בנגו וכאלה חארטות

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjNumShum
פרפר באמת הכי טעים יא גנוב זה מספר 1
עכשיו התחילו לצוץ כל מיני במבות מוזרות
בנגו וכאלה חארטות


אין מצב אחי!!
ואני מכיר את כל הבמבות האלה... שאשא גם אחת מהן :)
כל הבמבות שהקמצנים קונים למשלוח מנות בפורים :)
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אל תעשי לי חשק להקיא!!!! :mad:
שוש מגעיל את התחת
תכף תגידי לי שפרפר עם חמאת בוטנים סקיפי זה גם יותר טעים מבמבה


חחח אני לא עד כדי כך נואשת

מה שאני אוהבת בשוש זה שהוא מתוק
ובמבה לא...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement