return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
ליל הסדר!!!!!!!!!!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
בביית של אלונה זה ליל סדר בערום - ומותר להצליף !!


אוי איך אני זוכר שלפני איזה 3 שנים לפני פסח חבר שלי בא ביציאה אוי אני לא רוצה שירביצו לי עם שום עוד פעם
ואנחנו כזה עושים לו מה?! אז הוא עושה לנו
"מה לכם לא מרביצים בשולחן בליל הסדר עם שום?"
קיצר אנחנו נשפכנו מצחוק!!!
אצלם מרביצים עם שום להכי קטן ויש בנות אז כולם מרביצים לו או משהו
אבל איך הוא אמר את זה בטבעיות גמר אותנו...
itamarsan
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אוי איך אני זוכר שלפני איזה 3 שנים לפני פסח חבר שלי בא ביציאה אוי אני לא רוצה שירביצו לי עם שום עוד פעם
ואנחנו כזה עושים לו מה?! אז הוא עושה לנו
"מה לכם לא מרביצים בשולחן בליל הסדר עם שום?"
קיצר אנחנו נשפכנו מצחוק!!!
אצלם מרביצים עם שום להכי קטן ויש בנות אז כולם מרביצים לו או משהו
אבל איך הוא אמר את זה בטבעיות גמר אותנו...

תשמעעע אחייייי
כול אחד ודתו יחייה
למשל אצלי שסבתא שלי היתה בחיים
כול שנהההה ואני מתכוון ברצינות כול שנההה היא היתה עושה אם הצלחת של פסח(למי שלא יודע ביצה מצה שמורה וכל החרטות האלו) מעל לראש שלי ומתחילה לשיררר:
,,בבבבבהההה לא יצאנווווו מממצרייים הלחחחמנייהה בנחוווריםםםםםםםם''
בקיצור אז עליי תמיד היא היתה מגיעה אחרון ובטח כבר ניגמר לה הכול כי ואאללה זה היה כבד הצלחת
אז בשני פסחים האחרונים שעשינו אצלה היא הפילה הכולל עלייייי
אז אתה רואה גם טבעיוות לאאאאאא????
luckystrike
quote:
Originally posted by itamarsan
תשמעעע אחייייי
כול אחד ודתו יחייה
למשל אצלי שסבתא שלי היתה בחיים
כול שנהההה ואני מתכוון ברצינות כול שנההה היא היתה עושה אם הצלחת של פסח(למי שלא יודע ביצה מצה שמורה וכל החרטות האלו) מעל לראש שלי ומתחילה לשיררר:
,,בבבבבהההה לא יצאנווווו מממצרייים הלחחחמנייהה בנחוווריםםםםםםםם''
בקיצור אז עליי תמיד היא היתה מגיעה אחרון ובטח כבר ניגמר לה הכול כי ואאללה זה היה כבד הצלחת
אז בשני פסחים האחרונים שעשינו אצלה היא הפילה הכולל עלייייי
אז אתה רואה גם טבעיוות לאאאאאא????

פפפפחחחחחחחחחחחחחחחח
מה נסגר איתכם ??!?!?
warpedd_
אחחחחח

איזה ארוחה טעימה
:)

מסתבר שיש דבר כזה יותר מדי אוכל
:rolleyes: :rolleyes:
AnthemFreak
ייווואוווו
נשבע לכם בחיים שלי לא הייתי כזה מפוצץץץץץץץץץ
כמה אוכל וכל אחד..
היה פצצה בקיצור
אמא שלי הפציצה
גם האורחים כל אחד הביא משהו..
היה פצצות לגבות..
גם משפחה אחת שבאה אלינו לקחו על עצמם פרויקט.. שתייה!!
נראה לי הם הביאו כל סוג שתיה שאי פעם ייצרו..
בחיים שי לא ראיתי כזה מגוון.
לפחות עכשיו יהיה מה לשתות חוץ ממים:crazy:
ו..
אני אפרט לכם דברים שהיה בארוחה..
ממה שאני זוכר לפחות
במנות העיקריות..
לשון של פרה.. מממ
עוף עם רוטב שלא אכלתי עוד... מממ
חזה עוף עם תבלינים ורוטב... ממממממממ
מלא סלטים..
ירקות חצילים. במגוון סוגים
טוב מה אני מתאמץ לחשוב מה עוד היה??
מזה משנה?
מה אתם אכלתם?
נהנתם כמו שאני נהנתי??
(נראה לי היום לילה ארוך בשירותים):(
Sniper
quote:
Originally posted by AnthemFreak
ייווואוווו
נשבע לכם בחיים שלי לא הייתי כזה מפוצץץץץץץץץץ
כמה אוכל וכל אחד..
היה פצצה בקיצור
אמא שלי הפציצה
גם האורחים כל אחד הביא משהו..
היה פצצות לגבות..
גם משפחה אחת שבאה אלינו לקחו על עצמם פרויקט.. שתייה!!
נראה לי הם הביאו כל סוג שתיה שאי פעם ייצרו..
בחיים שי לא ראיתי כזה מגוון.
לפחות עכשיו יהיה מה לשתות חוץ ממים:crazy:
ו..
אני אפרט לכם דברים שהיה בארוחה..
ממה שאני זוכר לפחות
במנות העיקריות..
לשון של פרה.. מממ
עוף עם רוטב שלא אכלתי עוד... מממ
חזה עוף עם תבלינים ורוטב... ממממממממ
מלא סלטים..
ירקות חצילים. במגוון סוגים
טוב מה אני מתאמץ לחשוב מה עוד היה??
מזה משנה?
מה אתם אכלתם?
נהנתם כמו שאני נהנתי??
(נראה לי היום לילה ארוך בשירותים):(


לבריאות אחי:]] גם אני אכלתי היום עד שלא יכלתי לזוז אז היה ככה

כבד
בשר כבש
שניצלים מההה טעימים חבל על הזמן
אורז עם ירקות גם טעים פחד
סלטים לא מהעולם הזה
ועוד ועוד ועוד
Rising
quote:
Originally posted by Sniper
לבריאות אחי:]] גם אני אכלתי היום עד שלא יכלתי לזוז אז היה ככה

כבד
בשר כבש
שניצלים מההה טעימים חבל על הזמן
אורז עם ירקות גם טעים פחד
סלטים לא מהעולם הזה
ועוד ועוד ועוד


פרה:p
Hell_Copter
ת'אמת נראה לי אני אחד היחידים שאשכרה לא אוכל כלום בסדר... וזה ככה תמיד!!

אוקיי אז אכלתי ביצה שיענו היה את זה במי מלח...
אבל היא הייתה עם דם!!!
אז לקחתי ביצה אחרת... וחצי ממנה הייתה רכה!!!!
יש 20 ביצים בצלחת ואני נופל דווקא על השתיים הכי מחורבנות!!

לא משנה נמשיך...
שמתחיל האוכל והכל יש גפילטע פיש... עכשיו מי באמת נוגע בחרא הזה!?
בטוח שלא אני!!
אחר כך מרק... לא ממש נוגע בזה גם...

אחרי המרק מגיע האוכל היותר רציני...
יש סלטים למינהם שאני כמובן לא אוכל (מה לי ולירקות?!)1
ויש עוף שאני גם לא אוכל כי זה פשוט מגעיל לי את הצורה

בסוף אכלתי שני שניצלים הכי קטנים בארץ ומעט פירה...
פלא שעכשיו אכלתי שקית במבה אחרי שחזרתי?! :rolleyes:
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Sniper
לבריאות אחי:]] גם אני אכלתי היום עד שלא יכלתי לזוז אז היה ככה

כבד
בשר כבש
שניצלים מההה טעימים חבל על הזמן
אורז עם ירקות גם טעים פחד
סלטים לא מהעולם הזה
ועוד ועוד ועוד

ממממממ....
יאמי:crazy:
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ת'אמת נראה לי אני אחד היחידים שאשכרה לא אוכל כלום בסדר... וזה ככה תמיד!!

אוקיי אז אכלתי ביצה שיענו היה את זה במי מלח...
אבל היא הייתה עם דם!!!
אז לקחתי ביצה אחרת... וחצי ממנה הייתה רכה!!!!
יש 20 ביצים בצלחת ואני נופל דווקא על השתיים הכי מחורבנות!!

לא משנה נמשיך...
שמתחיל האוכל והכל יש גפילטע פיש... עכשיו מי באמת נוגע בחרא הזה!?
בטוח שלא אני!!
אחר כך מרק... לא ממש נוגע בזה גם...

אחרי המרק מגיע האוכל היותר רציני...
יש סלטים למינהם שאני כמובן לא אוכל (מה לי ולירקות?!)1
ויש עוף שאני גם לא אוכל כי זה פשוט מגעיל לי את הצורה

בסוף אכלתי שני שניצלים הכי קטנים בארץ ומעט פירה...
פלא שעכשיו אכלתי שקית במבה אחרי שחזרתי?! :rolleyes:

שמח שהאוכל היה אצלך טעים..
:D

KrazyDJs
quote:
Originally posted by Hell_Copter ...
פלא שעכשיו אכלתי שקית במבה אחרי שחזרתי?! :rolleyes:



יאמי..במבה....



אני לא אכלתי כמעט כלום
מצה, חתיכת דג, וזהו...
warpedd_
איך שכחתי לכתוב על זה

חוץ מהאוכל
שיש את הקטע של האליהו הנביא

אז יש אצלנו מנהג שמשהו מתחפש לאליהו הנביא ואז הא בא להפחיד את הילדים הקטנים
אקיצר השנה עשיתי את זה
איזה צחוקים
יצאתי מסביב ואמא שלי זרקה לי איזה סדין מסריח
ואז אני כשה נכנס בדלת והולך לשולחן ושותה מהכוס של אליהו הנביא
ואז יוצא החוצה

:tongue3 :tongue3 :tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement