return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
ליל הסדר!!!!!!!!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
itamarsan
quote:
Originally posted by luckystrike
היי זה היה בצחוק ונבע מאהבה !
:mad:


דווקא נשמע מגניב כולם ערומים יחד עם הטסטר
מהטסט שפלוצר עושה ...

ואאאללה נשמע מעניין
אבל אני מציע רעיון כזה בואו נעשה שנה הבאה ליל הסדר של הפורום באיזה בית של אחד מהאנשיים וכולנו נבוא בעירום(כן כן אני מדב גם על הבנות) נשמע מעניין לאאא???????
TinkerbeL
quote:
Originally posted by itamarsan
ואאאללה נשמע מעניין
אבל אני מציע רעיון כזה בואו נעשה שנה הבאה ליל הסדר של הפורום באיזה בית של אחד מהאנשיים וכולנו נבוא בעירום(כן כן אני מדב גם על הבנות) נשמע מעניין לאאא???????


לא
:rolleyes:
Tarantula
quote:
Originally posted by itamarsan
ואאאללה נשמע מעניין
אבל אני מציע רעיון כזה בואו נעשה שנה הבאה ליל הסדר של הפורום באיזה בית של אחד מהאנשיים וכולנו נבוא בעירום(כן כן אני מדב גם על הבנות) נשמע מעניין לאאא???????



אאמממ... ממש לא...
:rolleyes:
HyPeRSoNiC
טוב אני רואה שקיבלנו תשובה מכל הבנות פה


טוב יאללה בנים
מה אתם אומרים?????? ;) ;) ;) ;) ;) ;)
itamarsan
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
טוב אני רואה שקיבלנו תשובה מכל הבנות פה


טוב יאללה בנים
מה אתם אומרים?????? ;) ;) ;) ;) ;) ;)

אורןןןן אחי זה היה ברור שזה יהיה לא
רבקקקק הבנות פה לא רציניותתת
לא הרפתקאניות מידיי לצערייי
יאאלללה בנייים!!!!!!!
כולם שנה הבאה בירושלים הבירה????
Tarantula
quote:
Originally posted by itamarsan
אורןןןן אחי זה היה ברור שזה יהיה לא
רבקקקק הבנות פה לא רציניותתת
לא הרפתקאניות מידיי לצערייי
יאאלללה בנייים!!!!!!!
כולם שנה הבאה בירושלים הבירה????


ילד... עם רעיונות כמו שלך, מי בכלל ירצה להיות הרפתקן?:rolleyes:
Sniper
quote:
Originally posted by Tarantula
ילד... עם רעיונות כמו שלך, מי בכלל ירצה להיות הרפתקן?:rolleyes:


זה היה מתחת לחגורה....
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Sniper
זה היה מתחת לחגורה....


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

למה? זה לא היה כזה רציני

נו, באמת, אלונה! את מסוגלת להרבה יותר
Tarantula
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

למה? זה לא היה כזה רציני

נו, באמת, אלונה! את מסוגלת להרבה יותר


חחחחחח....
לא כדאי לך שאני אתחיל...
יא מחמם עלוב שכמוך..
:o :D
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחח....
לא כדאי לך שאני אתחיל...
יא מחמם עלוב שכמוך..
:o :D


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה רע?
תתחילי חופשי!
רק לא עליי!!!

itamarsan
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה רע?
תתחילי חופשי!
רק לא עליי!!!

זה מלחתחילה לא היה עלייךך אז......
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by itamarsan
זה מלחתחילה לא היה עלייךך אז......


אני יודע אחי
זה היה עלייך...... :rolleyes:
אני רק לא מבין למה אתה לא מגיב יותר לאלונה.....

נו טוב
שיהיה........
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement