|
ליל הסדר!!!!!!!!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by luckystrike
היי זה היה בצחוק ונבע מאהבה !
:mad:
דווקא נשמע מגניב כולם ערומים יחד עם הטסטר
מהטסט שפלוצר עושה ... |
ואאאללה נשמע מעניין
אבל אני מציע רעיון כזה בואו נעשה שנה הבאה ליל הסדר של הפורום באיזה בית של אחד מהאנשיים וכולנו נבוא בעירום(כן כן אני מדב גם על הבנות) נשמע מעניין לאאא??????? |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by itamarsan
ואאאללה נשמע מעניין
אבל אני מציע רעיון כזה בואו נעשה שנה הבאה ליל הסדר של הפורום באיזה בית של אחד מהאנשיים וכולנו נבוא בעירום(כן כן אני מדב גם על הבנות) נשמע מעניין לאאא??????? |
לא
:rolleyes: |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by itamarsan
ואאאללה נשמע מעניין
אבל אני מציע רעיון כזה בואו נעשה שנה הבאה ליל הסדר של הפורום באיזה בית של אחד מהאנשיים וכולנו נבוא בעירום(כן כן אני מדב גם על הבנות) נשמע מעניין לאאא??????? |
אאמממ... ממש לא...
:rolleyes: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
טוב אני רואה שקיבלנו תשובה מכל הבנות פה
טוב יאללה בנים
מה אתם אומרים?????? ;) ;) ;) ;) ;) ;) |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
טוב אני רואה שקיבלנו תשובה מכל הבנות פה
טוב יאללה בנים
מה אתם אומרים?????? ;) ;) ;) ;) ;) ;) |
אורןןןן אחי זה היה ברור שזה יהיה לא
רבקקקק הבנות פה לא רציניותתת
לא הרפתקאניות מידיי לצערייי
יאאלללה בנייים!!!!!!!
כולם שנה הבאה בירושלים הבירה???? |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אורןןןן אחי זה היה ברור שזה יהיה לא
רבקקקק הבנות פה לא רציניותתת
לא הרפתקאניות מידיי לצערייי
יאאלללה בנייים!!!!!!!
כולם שנה הבאה בירושלים הבירה???? |
ילד... עם רעיונות כמו שלך, מי בכלל ירצה להיות הרפתקן?:rolleyes: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ילד... עם רעיונות כמו שלך, מי בכלל ירצה להיות הרפתקן?:rolleyes: |
זה היה מתחת לחגורה.... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Sniper
זה היה מתחת לחגורה.... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
למה? זה לא היה כזה רציני
נו, באמת, אלונה! את מסוגלת להרבה יותר |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
למה? זה לא היה כזה רציני
נו, באמת, אלונה! את מסוגלת להרבה יותר |
חחחחחח....
לא כדאי לך שאני אתחיל...
יא מחמם עלוב שכמוך..
:o :D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחחחח....
לא כדאי לך שאני אתחיל...
יא מחמם עלוב שכמוך..
:o :D |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה רע?
תתחילי חופשי!
רק לא עליי!!! |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה רע?
תתחילי חופשי!
רק לא עליי!!! |
זה מלחתחילה לא היה עלייךך אז...... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by itamarsan
זה מלחתחילה לא היה עלייךך אז...... |
אני יודע אחי
זה היה עלייך...... :rolleyes:
אני רק לא מבין למה אתה לא מגיב יותר לאלונה.....
נו טוב
שיהיה........ |
|
|
|
|