return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Let The Party Begin!!!!
View this Thread in Original format
Hell_Copter
כן חבר'ה...
עברו שבועיים ואני שוב נוסע לאילת!!$#!@%$@##$@!@#$#@%!#%#@$#$!@#
הולך להיות בסט שם!!!!
פול שמש, אולי ים, מסיבות, והרבה הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה וגם די הרבה כוסיות!@@#!%@#$@#!@#!@#~@#$

אני ירשום אחר כך את הלוח זמנים שם כי זה מאורגן כזה והכל...
פנאן :D
TinkerbeL
תהנה!!!!!!!!!!
רק אל תעשה לנו שוב סטרפטיז לדתיות
ואם כן אז לפחות תדאג שהפעם לא יתפסו אותך
:crazy: :crazy: :crazy:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
תהנה!!!!!!!!!!
רק אל תעשה לנו שוב סטרפטיז לדתיות
ואם כן אז לפחות תדאג שהפעם לא יתפסו אותך
:crazy: :crazy: :crazy:


איזה לא יעשה...
דווקא עכשיו זה לא תחת השגחה של בית ספר...
אני יעשה סטרפטיז לדתיות וללא דתיות ולמי שלא טוב לו עם זה יכול לבוא למצוץ לי (hint, hint) ;)
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני יעשה סטרפטיז לדתיות וללא דתיות ולמי שלא טוב לו עם זה יכול לבוא למצוץ לי (hint, hint) ;)



לא יפה לדבר ככה!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
לא יפה לדבר ככה!!!


עזבי הכל בצחוק...
גם מי שטוב לו עם זה יכול לבוא... ;)
סתם.....
אני מת להגיע לשם כבר!@!
Shahar
יחחחחחחחחח תהנה אחי!
Spyder
Party? hehehe YAYAYA

*shakes her booty to the left ~*((_)
*shakes her booty to the right (_))*~

oh ya.. come one.. shake it shake it..



k i'll just stop there..
:p
BlueHawk
תהנה אחי!! תעשה שם שוק ותתפשט כמה שאתה רוצה אל תדפוק חשבון לאף אחד כוס עמק! :whip:
DjChook
Julie.... Bad Julie...

Hehe

בכל מקרה אחי... תעשה חיים, מה זאת אומרת הכל מאורגן

זה הדבר הזה עם המסיבות ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
בכל מקרה אחי... תעשה חיים, מה זאת אומרת הכל מאורגן

זה הדבר הזה עם המסיבות ?


כן אחי... שים לב

יום חמישי
08:00 על האוטובוסים
14:00 הגעה למלון וקבלת פנים
16:00 מסיבת בריכה
19:00 ארוחת ברביקיו מסביב לבריכה
22:00 משחקים מטורפים בלובי המלון
24:00 מסיבה במועדון הסקופ עם עופר ניסים!!!!

יום שישי
10:00 ארוחת בוקר
12:30 משחקי בריכה
14:30 מסיבה וטורניר כדורעף בחוף הויליג'
18:30 קבלת שבת וארוחה חגיגית
21:30 מופע סטנד אפ בלובי המלון
24:30 הפקת ענק בחוות היען עם סאבלימינל והצל בין היתר...

יום שבת
10:00 ארוחת בוקר ישראלית
12:00 משחקי בריכה מטורפים
14:00 מסיבת אמ טי וי דה גריינד
16:30 יוצאים הביתה



קיצר... נראה נחמד!!

Tarantula
אנשים!@$!@$
להתחיל להשתולל!@$@ ווחחוו, אפשר לפתוח טרדים חופפשששי
אין מי שיסגור אותם!@$!@$

ייייייאאייי....

:D :D :D :D :tongue2 :tongue2 :tongue2





תהנה פשוששש!@$!@$:D
Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה חמודה את...:D
יהיה טוב מותק... הכל יחזור למי שעושה דברים רעים
ותזכרי גם... דברים טובים קורים שקוראים ספרים!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement