| Gil Shwarts |
אחלה בילוי היה לך :)
רוב הזמן אני הייתי עסוק בדברים אחרים (אם אתה יודע על מה אני מדבר) חיחי
בכל אופן
הנה קצת על מה שעבר עליי כי אני עדיין שפוך רצח
אז ככה, יום חמישי, הגענו לאילת בסביבות 8 בערב (לא היה לי כח לנסוע מוקדם יותר, איזה סטלן אני חחח)
נכנסנו למלון ואיך שנכנסנו ישר דפקו לנו בדלת 2 כוסיות סוף!!!! אבל סוף!!!
רק מה הבעסה, אחת מהן ערסית בטירוף שומעת מזרחית כבדה משהו איום ונורא...
קיצר השתוללנו קצת ואז הלכנו למסיבה של בנג'מין המפגיז
באותה המסיבה גם יצא לי לדבר קצת עם ארמין, החלפנו כמה מילים ואיחלתי לו בהצלחה בהופעה למחרת...
חתכנו מוקדם מהמסיבה של בנג'מין והלכנו לאנפלאגד
פול כוסיות, כל אחת לא רואה את השנייה
משהו מדהים התופעה הזאת!
חזרנו לחדר בסביבות 6 בבוקר
שפוכים מעייפות
הלכנו לישון.. חצי שעה אח"כ דפיקות בדלת...
שוב פעם שני הכוסיות האלה!!!
ישנו איתנו בחדר ואחת ישנה איתי במיטת יחיד ואתם בטח מתארים לעצמכם מה היה... :)
יום שישי, 11 בבוקר
התעוררנו
חזרנו לישון :)
12 וחצי באמת קמנו
הלכנו לבריכה, המים היו קפואים רצח!!! אבל רצח!!!
ישבנו בפאפיה ביץ' בערך 6 שעות, כמה כוסיות היו שם
יצאו לי העיניים מהחורים
והייתה שם בחורה שעד עכשיו לא יוצאת לי מהראש
בלונדינית עם עיניים כחולות כזאת מדהימה!!!
אין!!!!!!!!
יום שישי בערב,
נכנסים למתחם של פרימה קרלטון
ומי על הבמה... ארמין ואן ביורן
היה סבבה פלוס
אבל הלכנו משם מוקדם כי חברים שלי לא ממש אוהבים את המוזיקה הזאת
מפה לשם
הגענו שוב פעם לבייס בר :)
רוקדים ונהנים
מכירים בחורות
ואז מי מחליטים להיכנס...
סאבלימינל, הצל וסיון
יא אללה איזה מגניב זה היה
והם עוד אשכרה זכרו אותי מהמסיבה בדימונה
היה מגניב
יום שבת...
9 וחצי בבוקר
דפיקות בדלת...
שוב פעם שני הכוסיות
אבל הפעם היינו סחוטים רצח מעייפות
אז חבר שלי פתח להם ת'דלת
וטרק להם בפרצוף :)
וב2 בצהריים כבר חזרנו כי לא יכלנו יותר
לסיכום
היה מאוד כיף וחבל שלא ראיתי כמה חבר'ה מכאן כי יכל להיות באמת נחמד... |
|
|