return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Let The Party Begin!!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
ואללה...
רק חבל שאתה הומו


חבל בשבילך שאני לא...
כי אז אולי היית מסכים שתביא לי בתחת...
בעצם גם אז לא... :D

בקיצר...
עצור!!!!!!!!! אתה הומו!!!!






היה פשוט מדהים באילת!!!!!!!!!!!!!!!!
מסיבות אדירות!! שמש טובה!!! וכמה כוסיות!@!!@#~@!~#@#~
נספר בפירוט מאוחר יותר
Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חבל בשבילך שאני לא...
כי אז אולי היית מסכים שתביא לי בתחת...
בעצם גם אז לא... :D

בקיצר...
עצור!!!!!!!!! אתה הומו!!!!






היה פשוט מדהים באילת!!!!!!!!!!!!!!!!
מסיבות אדירות!! שמש טובה!!! וכמה כוסיות!@!!@#~@!~#@#~
נספר בפירוט מאוחר יותר


ואלה אחי שמח בשבילך!!!!!

ברוך השב למרכז הארץ :)!
Hell_Copter
יאללה ניתן לכם איזו טעימה של מה שהיה שם :)


יום חמישי 8 בבוקר הגענו לצומת רעננה בשביל לנסוע לאילת
בערך ב 8 וחצי או 9 ככה כבר יצאנו וסבבה היה צחוקים אחושילינג באוטובוס
ירדנו לאילת 13 חבר'ה!!!
כל החלק האחורי היה שלנו והרצנו שם צחוקים מטורפים!!
עשינו גם מלחמת גרעינים שם... היה משהו מטורף!!
אחרי המלחמת גרעינים כל האוטובוס היה מלוכלך מגרעינים ואני עושה לחבר שלי... זה מה שנקרא שואה גרעינית :stongue:
קיצר אחר כך עברתי טיפה קדימה באוטובוס ודיברתי שם עם כמה ילדים מכפר סבא שמכירים איזה אחד שרציתי להרוג בגלל איזה קטע מסריח שהוא עשה לי ולחבר שלי... חבר שלי הוריד לי מכות וסגר עניין אבל אני לא סגרתי איתו... והבנתי שהוא יהיה במלון אז דיברנו על זה קצת
איזה ויכוחים היה באוטובוס של חברים שלי איתם על מי מסוכן ומה וכל זה
אותי אישית זה הצחיק :D

קיצר הגענו למלון וחיכינו קצת בחוץ כי היה תור ענק
וחברים שלי החליטו להתפלח למלון... אז הם התפלחו ואז נכנסנו בלי לחכות בתור... כי הם פשוט אמרו שאנחנו איתם והם הרי כבר בפנים
קיצר נכנסנו לחדרים והכל... ואז החלפתי לבגד ים הורדתי את החולצה ויצאנו להסתובב
כמה כוסיות היו שם!!!!!!!!! זה היה פשוט מדהים!!!
דיברנו עם פול בנות... לקחתי כמה מספרים... התנחלנו בחדרים של בנות... הזמנו בנות לחדר שלנו
קיצר היה פצצה!!
אחר כך ארוחת ערב... היה טעים יחסית... היה שם על האש... משהו נחמד
אחרי ארוחת ערב המשכנו להסתובב והכל... המשכנו לדבר עם בנות וזה
אחר כך התארגנו וירדנו ללובי שם היה משחק שנקרא "הכי נועזת שיש"... פשוט בנות עולות על הבמה ועושות דברים אחושילינג נועזים
שזה קולט להתחרמן עם בנים על הבמה בצורה הכי סקסית שיש או להוריד את הבגדים ולהשאר רק עם חזייה וחוטיני
קיצר היה מדהים!! איזה כוסיות עלו לשם חבל על הזמן

אחרי המשחק הזה עלינו על האוטובוסים ונסענו לסקופ
המקום עצמו פצצה!! חולה עליו!! זאת הייתה הפעם השניה שלי שם... :)
היה שם את עופר ניסים שפתח טוב והביא איזה שעתיים ומשהו סט...
אחרי איזה שעה וחצי שעתיים כבר התחיל להמאס לי מהמוזיקה ודי התבאסתי עליו... והוא כזה הומו והכל עם איך שהוא רוקד עם היד באוויר...
קיצר... לא הכי נהניתי במסיבה הזאת...
אבל עדיין היה נחמד...
חזרתי למלון והסתובבתי קצת ואז ישבתי עם איזה אחת כוסית סוף... שדיברנו והכל ואז היא עושה לי איך קוראים לי אז אני עושה לה רועי ושואל אותה איך קוראים לה... אז היא עונה... ופתאום אני נזכר שהיא הייתה על הבמה במשחק הכי נועזת שיש... איזה סקסית היא!!!!!
והיא הייתה הכי לא סנובית בארץ!!
סתם דיברנו והכל ואז אחר כך היא הלכה ואני משום מה נשארתי לשבת בלובי איזה שעה וחצי ולא זזתי... לא יודע למה... התקפת מוזרות הייתה לי
פשוט שעה וחצי ישבתי ולא זזתי
אחר כך למרות שלא היה לי חשק לקום עדיין קמתי והלכתי לחדר שם מצאתי את חבר שלי שדיבר בטלפון עם אחת שהתקשרה אלינו לחדר... אז הלכנו אליהן לחדר והתנחלנו שם קצת... ואז אחרי שראינו כמה הן יבשות והכל יצאנו וישבנו במסדרון עם שתי בנות שאחת מהן קופי של מאריצה!!! רק לא רואה אותה ממטר מבחינת זה שהיא כוסית!!!!!!
ישבנו איתן איזה שעה וחצי ואז חבר שלי הלך לישון... הסתובבתי עוד טיפה ואז חזרתי לחדר... ראיתי טיפה טלויזיה ונרדמתי...

זה רק היה היום הראשון :D
אין לי כוח כבר לכתוב על זה אז אני יספר על היום השני עוד כמה דקות... ;)
KrazyDJs
פשששש
נשמע נהנהת אח שלי

יאללה
ברוך השב לעולמה המופלא של מאריצה...

מחכים להמשך
Hell_Copter
אוקיי הנה בא ההמשך: :)

היום השני הלך ככה...
אחרי שינה של משהו כמו שעתיים וחצי התעוררתי והערתי גם את חבר שלי... הלכנו לארוחת בוקר שלא הייתה משהו כל כך ואז עליתי למעלה שמתי בגד ים הורדתי חולצה והלכתי לבריכה :)
עכשיו שם השתזפתי טיפה וראיתי את התחרות ריקודים שבקלות יכולתי להשתתף שם ולקחת מקום בין השלושה הראשונים למה האאלה שהשתתפו לא ידעו לרקוד בשיט
אבל חפיף...
אחר כך בשעה 2 ככה נסענו לחוף הויליג' ושם גם הייתה מסיבה...
היה ממש פצצה....
אחר כך בחמש וחצי חזרתי למלון לקחתי חולצה ונסעתי לקניון... שם אכלנו מקדונלדס ואז הסתובבנו קצת
אחר כך חזרנו למלון ודיברנו עם בנות והרצנו צחוקים והכל...
מפה לשם עבר הזמן ואז התארגנו וירדנו ללובי שם היה עוד פעם את התחרות של ההכי נועזת שיש... בנות הסתובבו שם עם חוטיני וחזייה וכמעט הורידו... היה כל כך קרוב... אבל עדיין היה פצצה!!
אז שתינו קצת הרבה כזה... הורדתי וודקה רדבול ועלינו על האוטובוסים לחוות היען... בשניה שנכנסתי התחלתי להסתובב מהאלכוהול :)
קיצר... חוות היען פשוט מקום מדהים!!!! כל כך ענק שזה גדול!!! ;)
הייתה מוזיקה ממש טובה ואז ב 2 בלילה עלו סאבלימינל והצל להופעה של טיפה פחות משעה... הם היו גדולים ללא ספק!!
אחרי שהם ירדו עלה די ג'יי אורן קוק וגם הוא הרביץ בסט שלו דברים ממש נחמדים ומ 3 וחצי שרוב החברים שלי הלכו היה הכי אדיר בארץ!!!!
מוזיקה פצצתית שפשוט נהניתי לרקוד!! הרבצתי שם הופעה משהו בסט
כולם הסתכלו על איך שרקדתי והתלהבו והכל!!
נשארנו ב 3 וחצי 5 ילדים שם... ובערך ב 4 הלכו עוד שלושה ככה שנשארתי רק עם עוד חבר אחד שלי
וזה היה בסט!!! כל כך נהניתי בחוות היען שזה משהו מדהים!!

אחרי שחזרנו למלון אני בא להכנס לחדר אני קולט את הצל ליד החדר שלי... אז דיברתי איתו קצת... הוא עושה לי אני רואה אתה מתאמן קשה בחדר כושר אה... אז אני עושה לו גם אתה ודיברנו עוד קצת ואז הוא הלך...
המשכנו להסתובב עוד קצת ואז הלכתי לישון לאיזה 4 שעות ככה...

ביום השלישי קמנו היה ארוחת בוקר אותו דבר כמו ביום השני ואז כולם הלכו לבריכה שם היה מסיבת בריכה כזאת עם כל מיני משחקים והכל וגם היו שתיים שרצו פרס אז התחילו להתנשק בצורה סקסית שם ואז חברה שלהן באה מאחורה לאחת ופתחה לה את החזיה
החברה השניה שהתנשקה איתה הורידה לה את החזיה וזרקה אותה למים... היה יפה אני לא יכחיש... יש לה שדיים יפים :D
ואני הייתי שני מטר משם אז אני יודע ;)
אחר כך היה מסיבה בסגנון של אמ טי וי דה גריינד וצילמו אותנו והכל...
ויהיה שידור של זה בגיא פינס בקרוב...
אז אחר כך הלכנו לארוז ואחרי עוד קצת הסתובבויות עלינו על האוטובוסים חזרה הביתה
ושלא תחשבו שלא היה צחוקים בדרך חזרה :D

זה פחות או יותר מה שהיה בטיול הזה
אין לכם מושג כמה נהניתי שם!!!!!!!!
אני מאמין שבעוד כמה חודשים שיהיה עוד פעם את זה אני ירד לאילת עוד פעם
אבל עד אז אלוהים גדול :)
TinkerbeL
נישמע שעשית שם חיים!

טוב איך לא.......
מכל מה שכתבת פה
אני כל כך מקנאת בך שדיברת עם הצל!
ועוד היית בהופעה של סאבלימינל

גם אני רוצה!!!!
:eyespop: :eyespop: :eyespop:
Gil Shwarts
אחלה בילוי היה לך :)
רוב הזמן אני הייתי עסוק בדברים אחרים (אם אתה יודע על מה אני מדבר) חיחי

בכל אופן
הנה קצת על מה שעבר עליי כי אני עדיין שפוך רצח

אז ככה, יום חמישי, הגענו לאילת בסביבות 8 בערב (לא היה לי כח לנסוע מוקדם יותר, איזה סטלן אני חחח)
נכנסנו למלון ואיך שנכנסנו ישר דפקו לנו בדלת 2 כוסיות סוף!!!! אבל סוף!!!
רק מה הבעסה, אחת מהן ערסית בטירוף שומעת מזרחית כבדה משהו איום ונורא...
קיצר השתוללנו קצת ואז הלכנו למסיבה של בנג'מין המפגיז
באותה המסיבה גם יצא לי לדבר קצת עם ארמין, החלפנו כמה מילים ואיחלתי לו בהצלחה בהופעה למחרת...

חתכנו מוקדם מהמסיבה של בנג'מין והלכנו לאנפלאגד
פול כוסיות, כל אחת לא רואה את השנייה
משהו מדהים התופעה הזאת!

חזרנו לחדר בסביבות 6 בבוקר
שפוכים מעייפות
הלכנו לישון.. חצי שעה אח"כ דפיקות בדלת...
שוב פעם שני הכוסיות האלה!!!
ישנו איתנו בחדר ואחת ישנה איתי במיטת יחיד ואתם בטח מתארים לעצמכם מה היה... :)

יום שישי, 11 בבוקר
התעוררנו
חזרנו לישון :)
12 וחצי באמת קמנו
הלכנו לבריכה, המים היו קפואים רצח!!! אבל רצח!!!
ישבנו בפאפיה ביץ' בערך 6 שעות, כמה כוסיות היו שם
יצאו לי העיניים מהחורים
והייתה שם בחורה שעד עכשיו לא יוצאת לי מהראש
בלונדינית עם עיניים כחולות כזאת מדהימה!!!
אין!!!!!!!!

יום שישי בערב,
נכנסים למתחם של פרימה קרלטון
ומי על הבמה... ארמין ואן ביורן
היה סבבה פלוס
אבל הלכנו משם מוקדם כי חברים שלי לא ממש אוהבים את המוזיקה הזאת
מפה לשם
הגענו שוב פעם לבייס בר :)
רוקדים ונהנים
מכירים בחורות
ואז מי מחליטים להיכנס...
סאבלימינל, הצל וסיון
יא אללה איזה מגניב זה היה
והם עוד אשכרה זכרו אותי מהמסיבה בדימונה
היה מגניב

יום שבת...
9 וחצי בבוקר
דפיקות בדלת...
שוב פעם שני הכוסיות
אבל הפעם היינו סחוטים רצח מעייפות
אז חבר שלי פתח להם ת'דלת
וטרק להם בפרצוף :)

וב2 בצהריים כבר חזרנו כי לא יכלנו יותר



לסיכום
היה מאוד כיף וחבל שלא ראיתי כמה חבר'ה מכאן כי יכל להיות באמת נחמד...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
נישמע שעשית שם חיים!

טוב איך לא.......
מכל מה שכתבת פה
אני כל כך מקנאת בך שדיברת עם הצל!
ועוד היית בהופעה של סאבלימינל

גם אני רוצה!!!!
:eyespop: :eyespop: :eyespop:


יום חמישי הם מופיעים בסוהו אז אני יראה אותם עוד פעם
אין מצב שהצל לא יזכור אותי!!!!!!!
גם ביום השלישי הם הגיעו למלון וגם אז דיברתי איתו ואפילו הצטלמתי איתו!!
בכלל... איזה חמורים הם כל ההפקה שלהם שם...
יש אחד שקוראים לו יוני.... חמור על!!! היד שלו פי 2 על היד שלי!!!
הוא הסתכל על הגוף שלי ואמר לי אתה בנוי בנזונה עוד שנה שנתיים אם תמשיך זה יהיה חבל על הזמן :)

ובכלל... הם דפקו הופעה חבל על הזמן!!
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יום חמישי הם מופיעים בסוהו אז אני יראה אותם עוד פעם


מה? איפה? מתי? ואיך אני מגיעה לשם?

אני חייבת לראות הופעה שלהם
נהייתי מכורה לסאבלימינל
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
מה? איפה? מתי? ואיך אני מגיעה לשם?

אני חייבת לראות הופעה שלהם
נהייתי מכורה לסאבלימינל


זה 15 דקות נסיעה מרעננה
תגיעו לפה ואני מאמין שיהיה לי אוטו אז אני יוכל לקחת אתכם מרעננה לשם ואז חזרה לרעננה :)

TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה 15 דקות נסיעה מרעננה
תגיעו לפה ואני מאמין שיהיה לי אוטו אז אני יוכל לקחת אתכם מרעננה לשם ואז חזרה לרעננה :)


אני באה אני באה!!!!!!!!!!

נדבר כבר בחמישי בבוקר........
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אני באה אני באה!!!!!!!!!!

נדבר כבר בחמישי בבוקר........


בכיף :)

אולי אפילו נעשה הכרות בין הצל ובינך :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement