return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Let The Party Begin!!!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בכיף :)

אולי אפילו נעשה הכרות בין הצל ובינך :)



הצל = יואב
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בכיף :)

אולי אפילו נעשה הכרות בין הצל ובינך :)

מממממממ אז עכשיו אתה והצל אחוקים
או שקורה משהו עמוק יותר
;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
מממממממ אז עכשיו אתה והצל אחוקים
או שקורה משהו עמוק יותר
;)


אחוקים ;)

ת'אמת שראיתי אותו במלון הוא היה עם אחת מרעננה שלפני זה הייתה בחדר שלנו וחבר שלי נתן לי לשתות אלכוהול
היא הייתה הפוכה לגמרי!!
הייתי בטוח שבטח הוא פרק אותה או משהו אבל חברה שלה סיפרה לי שהיא אף פעם לא ירדה למישהו והיא בתולה אז בטח לא קרה כלום
Sniper
נשמע שעשיתם כיף אחושלינגג
מניוקים קטנים

אני שמח בשבילכם שנהנתם ככ
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ת'אמת שראיתי אותו במלון הוא היה עם אחת מרעננה שלפני זה הייתה בחדר שלנו וחבר שלי נתן לי לשתות אלכוהול
היא הייתה הפוכה לגמרי!!
הייתי בטוח שבטח הוא פרק אותה או משהו אבל חברה שלה סיפרה לי שהיא אף פעם לא ירדה למישהו והיא בתולה אז בטח לא קרה כלום



אבל תיראה......... זה לא סתם מישהו
זה הצל!!!
חחח סתם
אבל דוגרי לך תדע מה קרה אמרת שהיא הייתה הפוכה לגמרה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אבל תיראה......... זה לא סתם מישהו
זה הצל!!!
חחח סתם
אבל דוגרי לך תדע מה קרה אמרת שהיא הייתה הפוכה לגמרה


אני יודע
ת'אמת לא האמנתי בכלל שהיא בתולה שהחברה שלה אמרה לנו... היא לא נראית תמימה בואו נגיד את זה ככה
אבל בקטנות...
דרך אגב... הכרתי אחת מיבנה שם... אבל היא לא הכירה אתכם... :)
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני יודע
ת'אמת לא האמנתי בכלל שהיא בתולה שהחברה שלה אמרה לנו... היא לא נראית תמימה בואו נגיד את זה ככה
אבל בקטנות...
דרך אגב... הכרתי אחת מיבנה שם... אבל היא לא הכירה אתכם... :)



ממממ איך קוראים לה?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
ממממ איך קוראים לה?


קוראים לה לורי
נראה לי היא ב יא, או שהיא ב יב וממש קטנה
לא זוכר בדיוק
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
קוראים לה לורי
נראה לי היא ב יא, או שהיא ב יב וממש קטנה
לא זוכר בדיוק


היא חברה של חברה שלי
ניראה לי
היא לא מכירה אותי פשוט חברה שלי מדברת עליה מידי פעם


אורן זאת לורי שהייתה חברה של נדב
כמה לורי כבר יש ביבנה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
היא חברה של חברה שלי
ניראה לי
היא לא מכירה אותי פשוט חברה שלי מדברת עליה מידי פעם


אורן זאת לורי שהייתה חברה של נדב
כמה לורי כבר יש ביבנה


יכול להיות...
אלא אם כן היא הייתה חברה של הנדב הזה בחצי שנה האחרונה
ואז אין מצב שזאת היא
כי היא בקשר פחות או יותר עם אחד שאני מכיר מרעננה... היא אמרה לי את השם שלו ואני עושה וואלה אני לא מכיר... ואז היא שאלה איפה אני מתאמן ואם זה בקאנטרי... ואז הבנתי על מי היא מדברת...
אבל היא עושה לי הם לא חברים

TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יכול להיות...
אלא אם כן היא הייתה חברה של הנדב הזה בחצי שנה האחרונה
ואז אין מצב שזאת היא
כי היא בקשר פחות או יותר עם אחד שאני מכיר מרעננה... היא אמרה לי את השם שלו ואני עושה וואלה אני לא מכיר... ואז היא שאלה איפה אני מתאמן ואם זה בקאנטרי... ואז הבנתי על מי היא מדברת...
אבל היא עושה לי הם לא חברים



היא הייתה חברה שלו מזמן...

טוב לא משנה
אוף מזה התבאסתי שלא נסעתי לאילת בפסח
תכננו כמה חברים טיול עם הג'יפ של ידיד שלי עד לאילת ולהישאר שם כמה ימים

אבל אנחנו סתם בטטות
עד שמתכננים משהו.......
luckystrike
שמח שנהניתם נשמע בן זונה ...

גיל יא מעפן ציפיתי ליותר פרטים מההופעה של ארמין מאחר ואתה
ההיחידי שהייתה בה פה מהפורום !!!
איפה הפירוט ?!?!
הטראקים ?!?!?
השיחות ?!?!?
גרררר !
:whip:


קיבלתי רגילה ואני ב-10 ימי חופש עכשיו !
אולי נרד לאילת שבוע הבא כנראה ... נקווה שיהיה טוב ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement