return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Let The Party Begin!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה חמודה את...:D


A
ן
ן



ככה ההודעה שלך נראית הרבה יותר טוב...:D :p :p
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
A
ן
ן


ככה ההודעה שלך נראית הרבה יותר טוב...:D :p :p


אוקיי אז בשבילך...


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה חמודה את... :D
Tarantula
יופי טופי:):D :toothless
DjChook
חח איזה איום יש לאלונה בחתימה חחח

רועי תעשה חיים אחי
itamarsan
רועי אתה יודע הייתי בפעם הראשונה שהם עשו את זה באילתתת
את הסוף שבוע בפסח של שנה שעברההה
היה בן זונה אתה תהנה אחייי
אני כניראה בארמין ביום שישי
DjNumShum
quote:
Originally posted by itamarsan
רועי אתה יודע הייתי בפעם הראשונה שהם עשו את זה באילתתת
את הסוף שבוע בפסח של שנה שעברההה
היה בן זונה אתה תהנה אחייי
אני כניראה בארמין ביום שישי


גם אני הייתי אז אחי היה סבבה באמת
אבל מאז התחילו לבוא לשם ערסים קטנים ככה אומרות השמועות
Ariels
מה כולם באילת, חחחח גןם אני בקונגרס הסלסה
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
רועי אתה יודע הייתי בפעם הראשונה שהם עשו את זה באילתתת
את הסוף שבוע בפסח של שנה שעברההה
היה בן זונה אתה תהנה אחייי
אני כניראה בארמין ביום שישי


לא משהו אישי אחי...
אבל אתה לא תהיה בארמין
אבל אחרי שתקבל זין שלא יכניסו אותך תבוא להגיד שלום בחוות היען
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
חח איזה איום יש לאלונה בחתימה חחח

רועי תעשה חיים אחי

זה היה איום בצחוק !
אלונה תפסיקי לקחת הכל ברצינות :)


:p


רועי אחי תעשה חיים ודפוק סטרפטיזים מטורפים ...
ואללה בהצלחה בכניסה לארמין אינשאללה תצליח - ומשהוא
חשוב תביא תמונות !!!
גם אם לא תצליח להיכנס תנסה לתפוס אותו באילת ולהחליף איתו כמה מילים !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
ואללה בהצלחה בכניסה לארמין אינשאללה תצליח - ומשהוא
חשוב תביא תמונות !!!
גם אם לא תצליח להיכנס תנסה לתפוס אותו באילת ולהחליף איתו כמה מילים !


בואנה יא סטלן אני לא נוסע לארמין
בחיים לא יכניסו אותי ל 22 פלוס...
אפילו אין לי חוגר!! :)

ארמין בחוף הדקל ביום שישי ואני יהיה בחוות היען
הלוואי הוא יתן קפיצה לחווה לקצת זמן :)

Sniper
תהנה אח שלי
תעשה חיים לצערי הרבה
בסוף לא יצא שנישאר באילת
כיוון שממחר אני מתחיל לעבוד שוב בקולנוע
אז תהנה גם בשבילי
גבר
KrazyDJs
תהנה אח"ש
נראה מסיבה משהו בסט

הלוואי עלי
...

יאללה
עוד שבועיים
יהל מגיע לקריה..
בלבלותתתתתתת
:crazy: :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement