|
Let The Party Begin!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה חמודה את...:D
|
A
ן
ן
ככה ההודעה שלך נראית הרבה יותר טוב...:D :p :p |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
A
ן
ן
ככה ההודעה שלך נראית הרבה יותר טוב...:D :p :p |
אוקיי אז בשבילך...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה חמודה את... :D |
|
|
| Tarantula |
| יופי טופי:):D :toothless |
|
|
| DjChook |
חח איזה איום יש לאלונה בחתימה חחח
רועי תעשה חיים אחי |
|
|
| itamarsan |
רועי אתה יודע הייתי בפעם הראשונה שהם עשו את זה באילתתת
את הסוף שבוע בפסח של שנה שעברההה
היה בן זונה אתה תהנה אחייי
אני כניראה בארמין ביום שישי |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by itamarsan
רועי אתה יודע הייתי בפעם הראשונה שהם עשו את זה באילתתת
את הסוף שבוע בפסח של שנה שעברההה
היה בן זונה אתה תהנה אחייי
אני כניראה בארמין ביום שישי |
גם אני הייתי אז אחי היה סבבה באמת
אבל מאז התחילו לבוא לשם ערסים קטנים ככה אומרות השמועות |
|
|
| Ariels |
מה כולם באילת, חחחח גןם אני בקונגרס הסלסה
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
רועי אתה יודע הייתי בפעם הראשונה שהם עשו את זה באילתתת
את הסוף שבוע בפסח של שנה שעברההה
היה בן זונה אתה תהנה אחייי
אני כניראה בארמין ביום שישי |
לא משהו אישי אחי...
אבל אתה לא תהיה בארמין
אבל אחרי שתקבל זין שלא יכניסו אותך תבוא להגיד שלום בחוות היען |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
חח איזה איום יש לאלונה בחתימה חחח
רועי תעשה חיים אחי |
זה היה איום בצחוק !
אלונה תפסיקי לקחת הכל ברצינות :)
:p
רועי אחי תעשה חיים ודפוק סטרפטיזים מטורפים ...
ואללה בהצלחה בכניסה לארמין אינשאללה תצליח - ומשהוא
חשוב תביא תמונות !!!
גם אם לא תצליח להיכנס תנסה לתפוס אותו באילת ולהחליף איתו כמה מילים ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ואללה בהצלחה בכניסה לארמין אינשאללה תצליח - ומשהוא
חשוב תביא תמונות !!!
גם אם לא תצליח להיכנס תנסה לתפוס אותו באילת ולהחליף איתו כמה מילים ! |
בואנה יא סטלן אני לא נוסע לארמין
בחיים לא יכניסו אותי ל 22 פלוס...
אפילו אין לי חוגר!! :)
ארמין בחוף הדקל ביום שישי ואני יהיה בחוות היען
הלוואי הוא יתן קפיצה לחווה לקצת זמן :) |
|
|
| Sniper |
תהנה אח שלי
תעשה חיים לצערי הרבה
בסוף לא יצא שנישאר באילת
כיוון שממחר אני מתחיל לעבוד שוב בקולנוע
אז תהנה גם בשבילי
גבר |
|
|
| KrazyDJs |
תהנה אח"ש
נראה מסיבה משהו בסט
הלוואי עלי
...
יאללה
עוד שבועיים
יהל מגיע לקריה..
בלבלותתתתתתת
:crazy: :crazy: |
|
|
|
|