return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Let The Party Begin!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Flotser
שששששששמממממיייייייייייייייייייייייחחחחח

:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

תהנה גבר!!
Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike
אלונה תפסיקי לקחת הכל ברצינות :)


ננננאאאא...
אז אתה אומר בעצם, שאני יכולה להישאר עם הגודל ההוא?:tongue2 :toocool: :tongue3
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בואנה יא סטלן אני לא נוסע לארמין
בחיים לא יכניסו אותי ל 22 פלוס...
אפילו אין לי חוגר!! :)

ארמין בחוף הדקל ביום שישי ואני יהיה בחוות היען
הלוואי הוא יתן קפיצה לחווה לקצת זמן :)


מה הקשר ?!?!?
אתה רוצה להגיד לי שאתה לא הולך אפילו לנסות ?!?!?!?!

?!?!?!?!
?!??!????!?!?!?!!?
?!?!?!?

?!?!?!
?!?!?
?!!!!!?!?!?!?!

כאילו וואו ארמין כאילו דאההההה
nimrod levi
quote:
Originally posted by luckystrike
מה הקשר ?!?!?
אתה רוצה להגיד לי שאתה לא הולך אפילו לנסות ?!?!?!?!

?!?!?!?!
?!??!????!?!?!?!!?
?!?!?!?

?!?!?!
?!?!?
?!!!!!?!?!?!?!

כאילו וואו ארמין כאילו דאההההה


יש משהו במה שאתה אומר, שווה לנסות להכנס, או אפילו לשמוע אותו מבחוץ:)
Spyder
quote:
Originally posted by DjChook
Julie.... Bad Julie...

Hehe

בכל מקרה אחי... תעשה חיים, מה זאת אומרת הכל מאורגן

זה הדבר הזה עם המסיבות ?



wot did i dooo now???? :eyespop: :nervous: :clown: :sadgreen:
luckystrike
quote:
Originally posted by nimrod levi
יש משהו במה שאתה אומר, שווה לנסות להכנס, או אפילו לשמוע אותו מבחוץ:)


א-ש-כ-ר-ה

:)


לאנוס אותו אחרי המופע (בשאלות וכאלה אהמ אהמ) :) הוא אחלה
בן אדם לפי מה שהבנתי מאחרים שראו אותו ...
DjChook
quote:
Originally posted by Spyder
wot did i dooo now???? :eyespop: :nervous: :clown: :sadgreen:


Only the "now" part made me think that u really did something wrong...hehe
Anyway I was just joking.... And I tried to force u to post another msg here. lol
Spyder
quote:
Originally posted by DjChook
Only the "now" part made me think that u really did something wrong...hehe
Anyway I was just joking.... And I tried to force u to post another msg here. lol


you know i'll always post for you Chooky heheheh :D :tongue2 :happy2: :gsmile:
Sm0keMachine
מה נסגר עם הג'ולי הזאתי?

בקיצור רועי תהנה באילת!
תהיה באילת כמה שיותר לפני שאתה מתגייס!
:D
DjChook
quote:
Originally posted by Spyder
you know i'll always post for you Chooky heheheh :D :tongue2 :happy2: :gsmile:


:crazy:

Scorchio
ואללה...
רק חבל שאתה הומו
luckystrike
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
מה נסגר עם הג'ולי הזאתי?

בקיצור רועי תהנה באילת!
תהיה באילת כמה שיותר לפני שאתה מתגייס!
:D

דווקא נחמד שבאים לבקר אותנו :)

...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement