|
Let The Party Begin!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
שששששששמממממיייייייייייייייייייייייחחחחח
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
תהנה גבר!! |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אלונה תפסיקי לקחת הכל ברצינות :)
|
ננננאאאא...
אז אתה אומר בעצם, שאני יכולה להישאר עם הגודל ההוא?:tongue2 :toocool: :tongue3 |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בואנה יא סטלן אני לא נוסע לארמין
בחיים לא יכניסו אותי ל 22 פלוס...
אפילו אין לי חוגר!! :)
ארמין בחוף הדקל ביום שישי ואני יהיה בחוות היען
הלוואי הוא יתן קפיצה לחווה לקצת זמן :) |
מה הקשר ?!?!?
אתה רוצה להגיד לי שאתה לא הולך אפילו לנסות ?!?!?!?!
?!?!?!?!
?!??!????!?!?!?!!?
?!?!?!?
?!?!?!
?!?!?
?!!!!!?!?!?!?!
כאילו וואו ארמין כאילו דאההההה |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מה הקשר ?!?!?
אתה רוצה להגיד לי שאתה לא הולך אפילו לנסות ?!?!?!?!
?!?!?!?!
?!??!????!?!?!?!!?
?!?!?!?
?!?!?!
?!?!?
?!!!!!?!?!?!?!
כאילו וואו ארמין כאילו דאההההה |
יש משהו במה שאתה אומר, שווה לנסות להכנס, או אפילו לשמוע אותו מבחוץ:) |
|
|
| Spyder |
| quote: | Originally posted by DjChook
Julie.... Bad Julie...
Hehe
בכל מקרה אחי... תעשה חיים, מה זאת אומרת הכל מאורגן
זה הדבר הזה עם המסיבות ? |
wot did i dooo now???? :eyespop: :nervous: :clown: :sadgreen: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
יש משהו במה שאתה אומר, שווה לנסות להכנס, או אפילו לשמוע אותו מבחוץ:) |
א-ש-כ-ר-ה
:)
לאנוס אותו אחרי המופע (בשאלות וכאלה אהמ אהמ) :) הוא אחלה
בן אדם לפי מה שהבנתי מאחרים שראו אותו ... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Spyder
wot did i dooo now???? :eyespop: :nervous: :clown: :sadgreen: |
Only the "now" part made me think that u really did something wrong...hehe
Anyway I was just joking.... And I tried to force u to post another msg here. lol |
|
|
| Spyder |
| quote: | Originally posted by DjChook
Only the "now" part made me think that u really did something wrong...hehe
Anyway I was just joking.... And I tried to force u to post another msg here. lol |
you know i'll always post for you Chooky heheheh :D :tongue2 :happy2: :gsmile: |
|
|
| Sm0keMachine |
מה נסגר עם הג'ולי הזאתי?
בקיצור רועי תהנה באילת!
תהיה באילת כמה שיותר לפני שאתה מתגייס!
:D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Spyder
you know i'll always post for you Chooky heheheh :D :tongue2 :happy2: :gsmile: |
:crazy: |
|
|
| Scorchio |
ואללה...
רק חבל שאתה הומו |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
מה נסגר עם הג'ולי הזאתי?
בקיצור רועי תהנה באילת!
תהיה באילת כמה שיותר לפני שאתה מתגייס!
:D |
דווקא נחמד שבאים לבקר אותנו :)
... |
|
|
|
|