|
Let The Party Begin!!!!
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
כן חבר'ה...
עברו שבועיים ואני שוב נוסע לאילת!!$#!@%$@##$@!@#$#@%!#%#@$#$!@#
הולך להיות בסט שם!!!!
פול שמש, אולי ים, מסיבות, והרבה הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה וגם די הרבה כוסיות!@@#!%@#$@#!@#!@#~@#$
אני ירשום אחר כך את הלוח זמנים שם כי זה מאורגן כזה והכל...
פנאן :D |
|
|
| TinkerbeL |
תהנה!!!!!!!!!!
רק אל תעשה לנו שוב סטרפטיז לדתיות
ואם כן אז לפחות תדאג שהפעם לא יתפסו אותך
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
תהנה!!!!!!!!!!
רק אל תעשה לנו שוב סטרפטיז לדתיות
ואם כן אז לפחות תדאג שהפעם לא יתפסו אותך
:crazy: :crazy: :crazy: |
איזה לא יעשה...
דווקא עכשיו זה לא תחת השגחה של בית ספר...
אני יעשה סטרפטיז לדתיות וללא דתיות ולמי שלא טוב לו עם זה יכול לבוא למצוץ לי (hint, hint) ;) |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני יעשה סטרפטיז לדתיות וללא דתיות ולמי שלא טוב לו עם זה יכול לבוא למצוץ לי (hint, hint) ;) |
לא יפה לדבר ככה!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
לא יפה לדבר ככה!!! |
עזבי הכל בצחוק...
גם מי שטוב לו עם זה יכול לבוא... ;)
סתם.....
אני מת להגיע לשם כבר!@! |
|
|
| Shahar |
| יחחחחחחחחח תהנה אחי! |
|
|
| Spyder |
Party? hehehe YAYAYA
*shakes her booty to the left ~*((_)
*shakes her booty to the right (_))*~
oh ya.. come one.. shake it shake it..

k i'll just stop there.. :p |
|
|
| BlueHawk |
| תהנה אחי!! תעשה שם שוק ותתפשט כמה שאתה רוצה אל תדפוק חשבון לאף אחד כוס עמק! :whip: |
|
|
| DjChook |
Julie.... Bad Julie...
Hehe
בכל מקרה אחי... תעשה חיים, מה זאת אומרת הכל מאורגן
זה הדבר הזה עם המסיבות ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
בכל מקרה אחי... תעשה חיים, מה זאת אומרת הכל מאורגן
זה הדבר הזה עם המסיבות ? |
כן אחי... שים לב
יום חמישי
08:00 על האוטובוסים
14:00 הגעה למלון וקבלת פנים
16:00 מסיבת בריכה
19:00 ארוחת ברביקיו מסביב לבריכה
22:00 משחקים מטורפים בלובי המלון
24:00 מסיבה במועדון הסקופ עם עופר ניסים!!!!
יום שישי
10:00 ארוחת בוקר
12:30 משחקי בריכה
14:30 מסיבה וטורניר כדורעף בחוף הויליג'
18:30 קבלת שבת וארוחה חגיגית
21:30 מופע סטנד אפ בלובי המלון
24:30 הפקת ענק בחוות היען עם סאבלימינל והצל בין היתר...
יום שבת
10:00 ארוחת בוקר ישראלית
12:00 משחקי בריכה מטורפים
14:00 מסיבת אמ טי וי דה גריינד
16:30 יוצאים הביתה
קיצר... נראה נחמד!! |
|
|
| Tarantula |
אנשים!@$!@$
להתחיל להשתולל!@$@ ווחחוו, אפשר לפתוח טרדים חופפשששי
אין מי שיסגור אותם!@$!@$
ייייייאאייי....
:D :D :D :D :tongue2 :tongue2 :tongue2
תהנה פשוששש!@$!@$:D |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה חמודה את...:D
יהיה טוב מותק... הכל יחזור למי שעושה דברים רעים
ותזכרי גם... דברים טובים קורים שקוראים ספרים!! |
|
|
|
|