return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Stemmen voor antiphus
View this Thread in Original format
magrec
Heya mensen,

Gisteravond was op mtv dance de uitzending over de 1e voorronde van de twix talentroom in the Q in zwolle. Dj antiphus draaide daar ook en nu kunnen mensen via inet stemmen op hun favo dj.

Vraag me niet hoe dat allemaal zit want het is niet helemaal eerlijk (gewoon cookie van twix wissen en weer opnieuw stemmen :( :p)

Wel ff doen he :)

www.twix.nl
SnuggLe
Ik sprak um gisteren op Qlimax, samen met DJ Joop (die was best dronken volgensmij :D). Het ging wel goed met um, hij kreeg het druk met boekingen! Hoop echt dat die kerel het haalt, hij draait echt lekkere muziek man!
Teknikol
/me voted:)
SnuggLe
Vanochtend stondtie nog onderaan.
Daarna ben ik gaan spammen in IRC. Daarna een thread gemaakt in het music discussion forum :D
Chicane
Beetje onsympathieke manier om te winnen, zoveel mogelijk zieltjes via internet winnen.. lijkt Idols wel, sms antiphus naar 4141 en win te gekke prijzen :rolleyes: 't Gaat toch om kwaliteit?

Maargoed, ondanks dat ik de goede jongen niet ken toch maar gestemt, good luck.. may the force be with you young Antiphus :)
New Wave
Ik heb wel op Dree gestemd maar vind het een belachelijke manier.
Ik heb liever dat hij wint nadat mensen diezelfde avond gevote hebben en de jury daarbij ook stemt.
Nu gaan vele mensen gewoon op een naam stemmen zonder dat ze die persoon hebben horen draaien.
Hoop dat alleen de jury-beoordeling telt.
Maar hoop dat ie wint!

Tjow
Antiphus
Vind t indedaad ook een beetje raar idee!! Er was die avond wel een Jury aanwezig!!,dus denk dat ie er ook wel inspraak op heeft!!

Maar vind t echt top dat jullie er een topic over gemaakt hebben!!
TranceFool
Jaaa ik zat gister ook te kijken zie ik ineens Antiphus in beeld komen :). Leuk trouwens hoe je op je DJ naam bent gekomen ;). Zal ook ff voten en proberen wat andere mensen te laten stemmen.
arj1o1
47%
Antiphus
Volgens mij kun je maar 1 x stemmen want als je voor de 2e x stemt , krijg je een stem minder, en kan vervolgens niet meer stemmen!!

Miss Proximus
Nou, hopen dat al die leraren bij mij op school...PLUS mijn vrienden en familie ook op je gaan stemmen :rolleyes:

Lekkere mix trouwens, die laatste cd. Maar dat wist je al.
Onno zei al dat je op Qlimax was maar verder wist niemand van de liwwaders het. Backstage gezeten?
Nabistai
Voila nog ne stem derbij :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement