return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Hoe financieren wij onze telefoonkosten/platen/CD's (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dwingo
Ik werk ook in een supermarkt, op woensdag en zaterdag. Samen goed voor zo'n 20 uur per week. Beide dagen mag ik zo'n beetje de chef van de groente afdeling uithangen. Dus eers twee uurtjes de tjak vullen en vervolgens relaxed wat bestellen, met de kassieres flirten enzovoorts. Het bevalt me wel zo
michiel
quote:
Originally posted by TranceFool
Jaja mensen het is weer es tijd voor een onzinthreadje.


je heet ook niet voor niets trancefool :D

later

michiel
Dj Lex
En ook ik werk bij de supermarkt als vakkenvuller, maar daar ben ik net gister mee gekapt. Hoop een beetje geld te verdienen met het winnen van toernooitjes
Remy D
quote:
Originally posted by Dj Lex
En ook ik werk bij de supermarkt als vakkenvuller, maar daar ben ik net gister mee gekapt. Hoop een beetje geld te verdienen met het winnen van toernooitjes

Wat voor toernooitjes?? als ik vragen mag. ;)
raoel
ik werk op de markt

lekker op mun gemak wat spulletjes verkopen.
Verdient wel lekker en in de zomer gaan we ook een hoop jaarmarkten af en is het dus ook op zondag werken dus 2 dagen in het weekend dus VEEl geld.

Ik kan alleen niet op stap als ik op zondag moet werken.
Boss
quote:
Originally posted by Glaniskanis


uuum die dikke lening (die ik ook heb btw) moet je wel weer dik terugbetalen na je studie


Eeh.... ja, maar dat zie'k dan wel weer.... :) Op dit moment vind ik alles beter dan op zaterdagmorgen vroeg opstaan om te gaan werken

'Liever lui dan moe', heet dat, geloof ik :)
Henkie_henk
Werk echt verschrikkelijk veel in de supermarkt hiero.. al gauw 3 uur p week.. okay af en toe wat meer ;)
maar ik heb al 3 maanden niet betaald gekrege dus binnekort krijge ze wel even bezoek van een auto.. door hun schuifdeurtjes.

voor de rest krijg ik ook een schamele 150 gulden.. de xtra studie financiering van totaal 500 gld werd me afgeweze! tsss!!

vrijdag gaat ik me totale studiefinanciering weer opmake.. me lamzuipen in zwolle!

Zakgeld moete we ook niet vergete..
basvh
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Jaja
ik ben een echte die-hard PTT'er: DE POSTBODE
LOL
ik breng iedere zaterdag/vakantie-dagen de post rond hier in Deventer, verdient goed hoor.

Greetz,
Glaniskanis


heej collega

ik ben ook postbode maar dan in ammerzoden (waar?? dorpje vlakbij den bosch) doe het ook alleen op zaterdag en in de vakantie,
SnuggLe
Ik heb een bijbaantje op de Universiteit waar ik studeer, ik ondersteun daar een of andere hoogleraar..daar doe ik een beetje van dat saaie typewerk voor. Verdient wel kolere-lekker: 20 piek per uur, en je mag ook fijn thuis werken.

Tevens werk ik voor de 'Enschede-ploeg': dat is een ploeg studenten die ondersteunt bij grote evenementen zoals popconcerten, houseparty's, grote bedrijfsfeesten etc etc. Daar help ik dan mee met bv. het opbouwen/afbreken van geluid/licht/podium etc. Wel gaaf, want je komt echt op gekke plaatsen. Laatst een bedrijfsfeestje van de KonMar in de Amsterdam Arena, stond bij Guus Meeuwis in de Ahoy, heb Innercity opgebouwd, etc etc.. Leuk werk, en goed betaald (dagvergoeding van 225 piek per dag, hoeveel je ook werkt).

Greetz,
SnuggLe
moogwai
Oh ja.. en nog over de telefoonkosten.. die hoef ik gelukkig niet zelf te betalen :D

Ik ken trouwens iemand die zo stom was om de hele tijd naar zijn vriendin's GSM te bellen... vonden zijn ouders niet zo leuk toen er een rekening van 1000 piek in de bus lag... heeft hij mooi zelf moeten betalen.. haha :D

Dj Lex
quote:
Originally posted by Remy D

Wat voor toernooitjes?? als ik vragen mag. ;)


ja tuurlijk mag je dat vragen. met tennis in de klasse waar ik speel moet ik die toernooien kunnen winnen.
tango
quote:
Originally posted by TranceFool
Degen die ook hun eigen CD'tjes maken ----> hoe vaak maken jullie die, 1x per week, 1x per maand, 1x in de drie maanden????? En wie wil van zn eigen CD'tje hier es een tracklistje posten, daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar!!!

Latuurrzzzz......


Nou kijk, je moet het wel een beetje slim spelen, de een houdt van beuken, de ander commercieel. (vooral dat laatste bij mij op school)
Daarom moet je soms gewoon een beetje afwisselen, ook qua wat oudere en nieuwe nummertjes.

Ik maak eigenlijk een cd als ik vind dat ik genoeg goed materiaal heb. Soms 2 per maand en afgelopen keer pas 1 in 3 maanden tijd.

Ik mix ze met mixmeister, echt heel makkelijk voor het mixen van mp3's en dan branden op cd-r.

Maar effe to the point, hier de tracklists van m'n eerste 6 promo's (zoals ik ze zelf maar effe noem)

Promo 1

1. Intro
2. Robert Miles – Children (2000 Remix)
3. Paul van Dyk – For an Angel (E-werk Club Mix)
4. BT – Dreaming (DJ Tiesto Remix)
5. Criss Source – Miami 3000
6. Fend – Breakdown
7. Out Of Grace – Come with me
8. Signum – What you got 4 me
9. Three Drivers – Sunset on Ibiza
10. Thrillseekers – Synaethesia (En Motion Mix)
11. Marco V – Indicator
12. Svenson & Gielen – The Beauty of Silence (Xtended mix)
13. Fragma – Every Time You Needed Me (Pulsedriver Mix)
14. Chicane – Autumn Tactics (Thrillseekers Remix)

Promo 2

1. Maincrashers – Atlantis 2000
2. Taiko – Silence (Club Mix)
3. DJ Gert – Give Some More (Trance Mix)
4. Moonman – Galaxia (Solar Stone Remix)
5. Fast – Transmission
6. Safri Duo – Played Alive
7. Baby D – Let Me Be Your Fantasy (Rank1 Remix)
8. Yves Deruyther – Back To Earth (Rave Mix)
9. Future Breeze – Smile (Ferry Corsten Remix)
10. Niels van Gogh – Psychopath (Club Mix)
11. Rank1 – Unknown (Promo)
12. Yahel – Devotion (Armin van Buuren Remix)

Promo 3

1. Dario G – Dream to me (Airscape Remix)
2. Des Mitchell – The World is Yours
3. Paul van Dyk – We are Alive (original Mix)
4. DJ Tomcraft – The Silence
5. Clubmasterz – Cyberdrive (Symtone's Airforce 1 Remix)
6. Pitcher – Strike (Kay Cee Club Mix)
7. Svenson – Clubbing on Sunshine
8. Push – Strange World
9. System F VS Armin van Buuren – Exhale
10. Potatoeheads – Pump it Up
11. Karin De Ponti – Hypnobouncer (Jasmin Mix)
12. DJ Scott Project – F (Hypetraxx Edit)




Promo 4

1. Mario Lopez – The Sound Of Nature (Plug 'n' Play Remix)
2. RMB – Deep Down Below (Airscape Remix)
3. Push – Universal Nation (Ferry Corsten Remix)
4. Infernal – Sunrise
5. Vengaboys – Kiss (Airscape Remix)
6. Apollo – Dance
7. Barthezz – On the Move
8. V.I.P. 3000 – The Combat
9. Voodoo & Serano – Blood is Pumpin'
10. Future Breeze – Mind in Motion
11. Arrakis – The Spice (New Club Mix)

Promo 5

1. Push – Universal Nation
2. Kamaya Painters – Far From Over
3. CJ Stone – Shining Star (Club Mix)
4. David Forbes – Questions Must be Asked (Magica Mix)
5. DJ Jean – Don't Hold Me Back
6. Justin K & DJ K Mixx – Northern Lights
7. DJ Quicksilver – Ameno (Club Mix)
8. DJ Tiesto – Sparkless (Transa Remix)
9. Cosmic Gate – Exploration of Space
10. Dumonde – Never Look Back
11. Yahel – For The People (Radio Edit)
12. Marco V - Recovered

Promo 6

1. Safri Duo – Samb-a-Dagio
2. Hedison & Clind – Amnesic Dream
3. Musique VS U2 – New Years Dub (Mauro Picotto Remix)
4. Faithless – We Come 1 (Pierre Hiver & M. Hammer Remix)
5. ATB – Let u Go (Wippenberg Remix)
6. John Rees VS Helios – Beta Blocker (JR Trance Mix)
7. Pandemonium Projects – The Active Building
8. Mystery – The Mystery
9. Alex Rocco – Set You Free (Club Mix)
10. DJ Tiesto – Flight 643


Volgens mij heb ik de eerste zo rond october/november vorig jaar gemaakt. Wel leuk, op de 2de cd staat die van rank1 nog als unknown promo nu dus beter bekent als many miles oftewel such is life :D

wat denken jullie, meer hard, uplifting of commercieel? (moet wel aan de verkoop denken he?) ;)

grtz,
TNG
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement