return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Hoe financieren wij onze telefoonkosten/platen/CD's (pg. 4)
View this Thread in Original format
Akira
dan ga ik maar es vertellen hoe ik aan mijn geld kom :) aangezien mijn ouders een restaurant hebben moet ik daar regelmatig helpen en krijg ik nog es goed betaald.Verder werk ik in de sportschool als fitness instructor dat is dus echt een MASTER Job het verdiend echt zo vet goed.28 piek in het uur en dan echt geen ene reet doen...Ja een beetje meisjes enzo begleiden en in de zaal met andere ouwhoeren.Jammer dat het maar 2.5 uur in de week is anders was ik nu al een rijk man :p
TranceFool
quote:
Originally posted by michiel


je heet ook niet voor niets trancefool :D

later

michiel

Ja, leuke naam he:) , maar deze naam ken je op 2 manieren lezen.
1. Ik ben gek van Trance.
2. Het klinkt ook als Full, dus ik ben vol van Trance.

Jaja, over nagedacht. Dus zo'n Fool ben ik nog nie, hehehe:D :D
TranceFool
quote:
Originally posted by tango


Nou kijk, je moet het wel een beetje slim spelen, de een houdt van beuken, de ander commercieel. (vooral dat laatste bij mij op school)
Daarom moet je soms gewoon een beetje afwisselen, ook qua wat oudere en nieuwe nummertjes.

Ik maak eigenlijk een cd als ik vind dat ik genoeg goed materiaal heb. Soms 2 per maand en afgelopen keer pas 1 in 3 maanden tijd.

Ik mix ze met mixmeister, echt heel makkelijk voor het mixen van mp3's en dan branden op cd-r.

Maar effe to the point, hier de tracklists van m'n eerste 6 promo's (zoals ik ze zelf maar effe noem)

Promo 1

1. Intro
2. Robert Miles – Children (2000 Remix)
3. Paul van Dyk – For an Angel (E-werk Club Mix)
4. BT – Dreaming (DJ Tiesto Remix)
5. Criss Source – Miami 3000
6. Fend – Breakdown
7. Out Of Grace – Come with me
8. Signum – What you got 4 me
9. Three Drivers – Sunset on Ibiza
10. Thrillseekers – Synaethesia (En Motion Mix)
11. Marco V – Indicator
12. Svenson & Gielen – The Beauty of Silence (Xtended mix)
13. Fragma – Every Time You Needed Me (Pulsedriver Mix)
14. Chicane – Autumn Tactics (Thrillseekers Remix)

Promo 2

1. Maincrashers – Atlantis 2000
2. Taiko – Silence (Club Mix)
3. DJ Gert – Give Some More (Trance Mix)
4. Moonman – Galaxia (Solar Stone Remix)
5. Fast – Transmission
6. Safri Duo – Played Alive
7. Baby D – Let Me Be Your Fantasy (Rank1 Remix)
8. Yves Deruyther – Back To Earth (Rave Mix)
9. Future Breeze – Smile (Ferry Corsten Remix)
10. Niels van Gogh – Psychopath (Club Mix)
11. Rank1 – Unknown (Promo)
12. Yahel – Devotion (Armin van Buuren Remix)

Promo 3

1. Dario G – Dream to me (Airscape Remix)
2. Des Mitchell – The World is Yours
3. Paul van Dyk – We are Alive (original Mix)
4. DJ Tomcraft – The Silence
5. Clubmasterz – Cyberdrive (Symtone's Airforce 1 Remix)
6. Pitcher – Strike (Kay Cee Club Mix)
7. Svenson – Clubbing on Sunshine
8. Push – Strange World
9. System F VS Armin van Buuren – Exhale
10. Potatoeheads – Pump it Up
11. Karin De Ponti – Hypnobouncer (Jasmin Mix)
12. DJ Scott Project – F (Hypetraxx Edit)




Promo 4

1. Mario Lopez – The Sound Of Nature (Plug 'n' Play Remix)
2. RMB – Deep Down Below (Airscape Remix)
3. Push – Universal Nation (Ferry Corsten Remix)
4. Infernal – Sunrise
5. Vengaboys – Kiss (Airscape Remix)
6. Apollo – Dance
7. Barthezz – On the Move
8. V.I.P. 3000 – The Combat
9. Voodoo & Serano – Blood is Pumpin'
10. Future Breeze – Mind in Motion
11. Arrakis – The Spice (New Club Mix)

Promo 5

1. Push – Universal Nation
2. Kamaya Painters – Far From Over
3. CJ Stone – Shining Star (Club Mix)
4. David Forbes – Questions Must be Asked (Magica Mix)
5. DJ Jean – Don't Hold Me Back
6. Justin K & DJ K Mixx – Northern Lights
7. DJ Quicksilver – Ameno (Club Mix)
8. DJ Tiesto – Sparkless (Transa Remix)
9. Cosmic Gate – Exploration of Space
10. Dumonde – Never Look Back
11. Yahel – For The People (Radio Edit)
12. Marco V - Recovered

Promo 6

1. Safri Duo – Samb-a-Dagio
2. Hedison & Clind – Amnesic Dream
3. Musique VS U2 – New Years Dub (Mauro Picotto Remix)
4. Faithless – We Come 1 (Pierre Hiver & M. Hammer Remix)
5. ATB – Let u Go (Wippenberg Remix)
6. John Rees VS Helios – Beta Blocker (JR Trance Mix)
7. Pandemonium Projects – The Active Building
8. Mystery – The Mystery
9. Alex Rocco – Set You Free (Club Mix)
10. DJ Tiesto – Flight 643


Volgens mij heb ik de eerste zo rond october/november vorig jaar gemaakt. Wel leuk, op de 2de cd staat die van rank1 nog als unknown promo nu dus beter bekent als many miles oftewel such is life :D

wat denken jullie, meer hard, uplifting of commercieel? (moet wel aan de verkoop denken he?) ;)

grtz,
TNG

HA,COOL. Ik heb een beetje dezelfde stijl CD'tjes. De ene wil trance, de ander wil weer club en die wil weer techno.
Dan is het weer "Kan je er niet wat bekende nummertjes opzetten". Dus ook wat commercieels erbij. Ik wil wel tracklistjes van mn cd posten, maar dat gaat nie want mn pc is pas gecrasht en heb geen zin om het te typen. Ik zal binnenkort wel is de cover van mn CD posten. Gewoon met Corel Draw gemaakt, vind em zelf wel strak. De naam voor de Cd is Xplosive Sounds. :p
TranceFool
Hetzelfde geldt voor Glanis zn cd-tje, ook een beetje voor ieder wat wils:)
Dj Lex
quote:
Originally posted by arno


Een gozer uit mn klas wint weleens golftournooien, die krijgt ook altijd wel relaxte prijzen, laatst had ie een nokia 8210 gewonnen.


ja nou zo werkt het niet met tennis, wij krijgen mestal een leuk geldbedrag. maar een 8210 is ook niet verkeerd, maar die heb ik al
Akira
quote:
Originally posted by Dj Lex


ja nou zo werkt het niet met tennis, wij krijgen mestal een leuk geldbedrag. maar een 8210 is ook niet verkeerd, maar die heb ik al


ja die 8210 heb ik ook en hij is echt slecht...hij is nu al weer stuk dat klote beeldscherm..:mad::mad::mad:
New Wave
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Jaja
ik ben een echte die-hard PTT'er: DE POSTBODE
LOL
ik breng iedere zaterdag/vakantie-dagen de post rond hier in Deventer, verdient goed hoor.

Greetz,
Glaniskanis




De post lopen is en master vak:-) lekker door het zonnetje blauwe envaloppen rondstrooien :-), alleen ik moet wel 5:30 mijn nest uit, das wel minder,

werk ook nog in een discotheek als glazenhaler.best grappig :-)

Groeten!
Dj Lex
quote:
Originally posted by Akira


ja die 8210 heb ik ook en hij is echt slecht...hij is nu al weer stuk dat klote beeldscherm..:mad::mad::mad:


ja bij mij is hij al een paar keer vast gelopen. Beldscherm dan he. Batterijtje eruit klikken en hij doet het weer, maar voor het geld is ie zeker slecht
Remy D
Ik haat telefoons.
JdDark
quote:
Originally posted by Remy D
Ik haat telefoons.



hoe spreek je dan met mensen?? stuur je een postduif???

Dj Lex
quote:
Originally posted by JdDark



hoe spreek je dan met mensen?? stuur je een postduif???


Haha dat is weer een leuk antwoord, maar niet echt sociaal he. LOL
Remy D
quote:
Originally posted by JdDark



hoe spreek je dan met mensen?? stuur je een postduif???

Kwam jij niet uit Belgi๋????????????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement