|
Hoe financieren wij onze telefoonkosten/platen/CD's (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Akira |
| dan ga ik maar es vertellen hoe ik aan mijn geld kom :) aangezien mijn ouders een restaurant hebben moet ik daar regelmatig helpen en krijg ik nog es goed betaald.Verder werk ik in de sportschool als fitness instructor dat is dus echt een MASTER Job het verdiend echt zo vet goed.28 piek in het uur en dan echt geen ene reet doen...Ja een beetje meisjes enzo begleiden en in de zaal met andere ouwhoeren.Jammer dat het maar 2.5 uur in de week is anders was ik nu al een rijk man :p |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by michiel
je heet ook niet voor niets trancefool :D
later
michiel |
Ja, leuke naam he:) , maar deze naam ken je op 2 manieren lezen.
1. Ik ben gek van Trance.
2. Het klinkt ook als Full, dus ik ben vol van Trance.
Jaja, over nagedacht. Dus zo'n Fool ben ik nog nie, hehehe:D :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by tango
Nou kijk, je moet het wel een beetje slim spelen, de een houdt van beuken, de ander commercieel. (vooral dat laatste bij mij op school)
Daarom moet je soms gewoon een beetje afwisselen, ook qua wat oudere en nieuwe nummertjes.
Ik maak eigenlijk een cd als ik vind dat ik genoeg goed materiaal heb. Soms 2 per maand en afgelopen keer pas 1 in 3 maanden tijd.
Ik mix ze met mixmeister, echt heel makkelijk voor het mixen van mp3's en dan branden op cd-r.
Maar effe to the point, hier de tracklists van m'n eerste 6 promo's (zoals ik ze zelf maar effe noem)
Promo 1
1. Intro
2. Robert Miles Children (2000 Remix)
3. Paul van Dyk For an Angel (E-werk Club Mix)
4. BT Dreaming (DJ Tiesto Remix)
5. Criss Source Miami 3000
6. Fend Breakdown
7. Out Of Grace Come with me
8. Signum What you got 4 me
9. Three Drivers Sunset on Ibiza
10. Thrillseekers Synaethesia (En Motion Mix)
11. Marco V Indicator
12. Svenson & Gielen The Beauty of Silence (Xtended mix)
13. Fragma Every Time You Needed Me (Pulsedriver Mix)
14. Chicane Autumn Tactics (Thrillseekers Remix)
Promo 2
1. Maincrashers Atlantis 2000
2. Taiko Silence (Club Mix)
3. DJ Gert Give Some More (Trance Mix)
4. Moonman Galaxia (Solar Stone Remix)
5. Fast Transmission
6. Safri Duo Played Alive
7. Baby D Let Me Be Your Fantasy (Rank1 Remix)
8. Yves Deruyther Back To Earth (Rave Mix)
9. Future Breeze Smile (Ferry Corsten Remix)
10. Niels van Gogh Psychopath (Club Mix)
11. Rank1 Unknown (Promo)
12. Yahel Devotion (Armin van Buuren Remix)
Promo 3
1. Dario G Dream to me (Airscape Remix)
2. Des Mitchell The World is Yours
3. Paul van Dyk We are Alive (original Mix)
4. DJ Tomcraft The Silence
5. Clubmasterz Cyberdrive (Symtone's Airforce 1 Remix)
6. Pitcher Strike (Kay Cee Club Mix)
7. Svenson Clubbing on Sunshine
8. Push Strange World
9. System F VS Armin van Buuren Exhale
10. Potatoeheads Pump it Up
11. Karin De Ponti Hypnobouncer (Jasmin Mix)
12. DJ Scott Project F (Hypetraxx Edit)
Promo 4
1. Mario Lopez The Sound Of Nature (Plug 'n' Play Remix)
2. RMB Deep Down Below (Airscape Remix)
3. Push Universal Nation (Ferry Corsten Remix)
4. Infernal Sunrise
5. Vengaboys Kiss (Airscape Remix)
6. Apollo Dance
7. Barthezz On the Move
8. V.I.P. 3000 The Combat
9. Voodoo & Serano Blood is Pumpin'
10. Future Breeze Mind in Motion
11. Arrakis The Spice (New Club Mix)
Promo 5
1. Push Universal Nation
2. Kamaya Painters Far From Over
3. CJ Stone Shining Star (Club Mix)
4. David Forbes Questions Must be Asked (Magica Mix)
5. DJ Jean Don't Hold Me Back
6. Justin K & DJ K Mixx Northern Lights
7. DJ Quicksilver Ameno (Club Mix)
8. DJ Tiesto Sparkless (Transa Remix)
9. Cosmic Gate Exploration of Space
10. Dumonde Never Look Back
11. Yahel For The People (Radio Edit)
12. Marco V - Recovered
Promo 6
1. Safri Duo Samb-a-Dagio
2. Hedison & Clind Amnesic Dream
3. Musique VS U2 New Years Dub (Mauro Picotto Remix)
4. Faithless We Come 1 (Pierre Hiver & M. Hammer Remix)
5. ATB Let u Go (Wippenberg Remix)
6. John Rees VS Helios Beta Blocker (JR Trance Mix)
7. Pandemonium Projects The Active Building
8. Mystery The Mystery
9. Alex Rocco Set You Free (Club Mix)
10. DJ Tiesto Flight 643
Volgens mij heb ik de eerste zo rond october/november vorig jaar gemaakt. Wel leuk, op de 2de cd staat die van rank1 nog als unknown promo nu dus beter bekent als many miles oftewel such is life :D
wat denken jullie, meer hard, uplifting of commercieel? (moet wel aan de verkoop denken he?) ;)
grtz,
TNG |
HA,COOL. Ik heb een beetje dezelfde stijl CD'tjes. De ene wil trance, de ander wil weer club en die wil weer techno.
Dan is het weer "Kan je er niet wat bekende nummertjes opzetten". Dus ook wat commercieels erbij. Ik wil wel tracklistjes van mn cd posten, maar dat gaat nie want mn pc is pas gecrasht en heb geen zin om het te typen. Ik zal binnenkort wel is de cover van mn CD posten. Gewoon met Corel Draw gemaakt, vind em zelf wel strak. De naam voor de Cd is Xplosive Sounds. :p |
|
|
| TranceFool |
| Hetzelfde geldt voor Glanis zn cd-tje, ook een beetje voor ieder wat wils:) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by arno
Een gozer uit mn klas wint weleens golftournooien, die krijgt ook altijd wel relaxte prijzen, laatst had ie een nokia 8210 gewonnen. |
ja nou zo werkt het niet met tennis, wij krijgen mestal een leuk geldbedrag. maar een 8210 is ook niet verkeerd, maar die heb ik al |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
ja nou zo werkt het niet met tennis, wij krijgen mestal een leuk geldbedrag. maar een 8210 is ook niet verkeerd, maar die heb ik al |
ja die 8210 heb ik ook en hij is echt slecht...hij is nu al weer stuk dat klote beeldscherm..:mad::mad::mad: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Jaja
ik ben een echte die-hard PTT'er: DE POSTBODE
LOL
ik breng iedere zaterdag/vakantie-dagen de post rond hier in Deventer, verdient goed hoor.
Greetz,
Glaniskanis |
De post lopen is en master vak:-) lekker door het zonnetje blauwe envaloppen rondstrooien :-), alleen ik moet wel 5:30 mijn nest uit, das wel minder,
werk ook nog in een discotheek als glazenhaler.best grappig :-)
Groeten! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Akira
ja die 8210 heb ik ook en hij is echt slecht...hij is nu al weer stuk dat klote beeldscherm..:mad::mad::mad: |
ja bij mij is hij al een paar keer vast gelopen. Beldscherm dan he. Batterijtje eruit klikken en hij doet het weer, maar voor het geld is ie zeker slecht |
|
|
| Remy D |
| Ik haat telefoons. |
|
|
| JdDark |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik haat telefoons. |
hoe spreek je dan met mensen?? stuur je een postduif??? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by JdDark
hoe spreek je dan met mensen?? stuur je een postduif??? |
Haha dat is weer een leuk antwoord, maar niet echt sociaal he. LOL |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by JdDark
hoe spreek je dan met mensen?? stuur je een postduif??? |
Kwam jij niet uit Belgi๋???????????? |
|
|
|
|