return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Hoe financieren wij onze telefoonkosten/platen/CD's (pg. 5)
View this Thread in Original format
JdDark
quote:
Originally posted by Remy D

Kwam jij niet uit België????????????


ja, wat bedoel je ermee?? lol
Dj Lex
quote:
Originally posted by JdDark


ja, wat bedoel je ermee?? lol
Nou dat je een Belg bent. LOL
JdDark
quote:
Originally posted by Dj Lex
Nou dat je een Belg bent. LOL


hmmmmmmmmmmmmmmm
Dj Lex
quote:
Originally posted by JdDark


hmmmmmmmmmmmmmmm


Of ben je geen Belg als je in Belgie woont???

Lastige vraag.
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex


Of ben je geen Belg als je in Belgie woont???

Lastige vraag.


hehe, voor Belgen wel :D







geintje jonguh:)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik


hehe, voor Belgen wel :D


geintje jonguh:)


jaja Jd j/k pall.
JdDark
lol

ik ben wel belg, en trots derop
Dj Lex
Zou ik ook zijn, je gaat je toch niet schamen voor je afkomst
Boss
quote:
Originally posted by Dj Lex
Zou ik ook zijn, je gaat je toch niet schamen voor je afkomst


Als ik 'n belg zou zijn, zou 'k me er wel voor schamen..
Maar ik ben nou eenmaal geen belg, dus ik schaam me ook niet voor m'n afkomst.... nee, je schamen voor je afkomst is idd niet goed... :)
JdDark
quote:
Originally posted by Boss


Als ik 'n belg zou zijn, zou 'k me er wel voor schamen..
Maar ik ben nou eenmaal geen belg, dus ik schaam me ook niet voor m'n afkomst.... nee, je schamen voor je afkomst is idd niet goed... :)


waarom zou je schamen om een belg te zijn

Akira
quote:
Originally posted by JdDark


waarom zou je schamen om een belg te zijn


Uhm laten we daar maar geen antwoord op geven...:D:D:D
Boss
Hehe, goed idee :)
Maar ik zou het ook niet weten... Ik ben namelijk geen belg, dus ik weet ook niet hoe het voelt....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Privacy Statement