|
Hoe financieren wij onze telefoonkosten/platen/CD's (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| JdDark |
| quote: | Originally posted by Remy D
Kwam jij niet uit België???????????? |
ja, wat bedoel je ermee?? lol |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by JdDark
ja, wat bedoel je ermee?? lol | Nou dat je een Belg bent. LOL |
|
|
| JdDark |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Nou dat je een Belg bent. LOL |
hmmmmmmmmmmmmmmm |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by JdDark
hmmmmmmmmmmmmmmm |
Of ben je geen Belg als je in Belgie woont???
Lastige vraag. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Of ben je geen Belg als je in Belgie woont???
Lastige vraag. |
hehe, voor Belgen wel :D
geintje jonguh:) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
hehe, voor Belgen wel :D
geintje jonguh:) |
jaja Jd j/k pall. |
|
|
| JdDark |
lol
ik ben wel belg, en trots derop |
|
|
| Dj Lex |
| Zou ik ook zijn, je gaat je toch niet schamen voor je afkomst |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Zou ik ook zijn, je gaat je toch niet schamen voor je afkomst |
Als ik 'n belg zou zijn, zou 'k me er wel voor schamen..
Maar ik ben nou eenmaal geen belg, dus ik schaam me ook niet voor m'n afkomst.... nee, je schamen voor je afkomst is idd niet goed... :) |
|
|
| JdDark |
| quote: | Originally posted by Boss
Als ik 'n belg zou zijn, zou 'k me er wel voor schamen..
Maar ik ben nou eenmaal geen belg, dus ik schaam me ook niet voor m'n afkomst.... nee, je schamen voor je afkomst is idd niet goed... :) |
waarom zou je schamen om een belg te zijn |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by JdDark
waarom zou je schamen om een belg te zijn |
Uhm laten we daar maar geen antwoord op geven...:D:D:D |
|
|
| Boss |
Hehe, goed idee :)
Maar ik zou het ook niet weten... Ik ben namelijk geen belg, dus ik weet ook niet hoe het voelt.... |
|
|
|
|