return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Hoe financieren wij onze telefoonkosten/platen/CD's (pg. 8)
View this Thread in Original format
JdDark
ik jullie ook, zonder jullie zou trance niet zijn wat het heden ten dage is
Dj Lex
Haha jaja, dat is waar als we Thijs en ferry en Armin en Marco niet hadden had het toch een stuk saaier geweest.
JdDark
is marco een nederlander of een italiaan?
want ik heb al veel verschillende antwoorden gehoord
Remy D
quote:
Originally posted by JdDark
is marco een nederlander of een italiaan?
want ik heb al veel verschillende antwoorden gehoord

Hij zou wel erg goed nederlands spreken voor een Italiaan. :)
arno
quote:
Originally posted by JdDark


bij judo zijn wij veel beter, bij tennis ook en dat is het, lol


ik judo ook, en ik had gisteren nog een internationaal tournooi, ik werd geklaard door een belg die melis heet. Daar word je ook niet echt happy van. voor de rest is nederland echt veel beter met judo.
tango
quote:
Originally posted by JdDark
is marco een nederlander of een italiaan?
want ik heb al veel verschillende antwoorden gehoord


R U kiddin' me? Zo holland (brabants) als het maar kan!

grtz,
TNG
arno
quote:
Originally posted by TranceFool
HE JD, Nederlanders maken altijd moppen over Belgen. Heb jij als Belg misschien wat moppen over Nederlanders???? Ben benieuwd of wij die gaan snappen, hehe.


ik heb deze nederlander mop een keer gehoord in belgie:

hoe haalt de nederlandse politie een drukke menigte uit elkaar?

Door met de collectebus te rammelen.:D
JdDark
quote:
Originally posted by arno


ik heb deze nederlander mop een keer gehoord in belgie:

hoe haalt de nederlandse politie een drukke menigte uit elkaar?

Door met de collectebus te rammelen.:D





ROFLMAO!!!!!!!!!! das een goeie
Dj Lex
Ja niet gek dat veel mensen denken dat hij Italiaan is, want TMF heeft dat is gezegd. Ik d8 ook dat hij Italiaan was tot iemand zei dat hij toch echt een Nederlander is. Maar ja.
arno
quote:
Originally posted by JdDark





ROFLMAO!!!!!!!!!! das een goeie


toen we met school naar antwerpen gingen (ZUIPEN!!) hadden we van de leraren een of ander blaadje gekregen waar al die moppen opstonden, dit was de enigste die ik had onthouden, ik zal daarlijk wel ff kijken of ik dat blaadje nog ergens kan vinden.

New Wave
Marco V is inderdaad 100% Dutch, toen ik hem sprak in de klaveet kwam er geen woord Italiaans uut zijn mond.

Groeten
Akira
quote:
Originally posted by New Wave
Marco V is inderdaad 100% Dutch, toen ik hem sprak in de klaveet kwam er geen woord Italiaans uut zijn mond.

Groeten


ja tuurlijk marco V is 100% nederlands
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement