|
Hoe financieren wij onze telefoonkosten/platen/CD's (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| JdDark |
| ik jullie ook, zonder jullie zou trance niet zijn wat het heden ten dage is |
|
|
| Dj Lex |
| Haha jaja, dat is waar als we Thijs en ferry en Armin en Marco niet hadden had het toch een stuk saaier geweest. |
|
|
| JdDark |
is marco een nederlander of een italiaan?
want ik heb al veel verschillende antwoorden gehoord |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by JdDark
is marco een nederlander of een italiaan?
want ik heb al veel verschillende antwoorden gehoord |
Hij zou wel erg goed nederlands spreken voor een Italiaan. :) |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by JdDark
bij judo zijn wij veel beter, bij tennis ook en dat is het, lol |
ik judo ook, en ik had gisteren nog een internationaal tournooi, ik werd geklaard door een belg die melis heet. Daar word je ook niet echt happy van. voor de rest is nederland echt veel beter met judo. |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by JdDark
is marco een nederlander of een italiaan?
want ik heb al veel verschillende antwoorden gehoord |
R U kiddin' me? Zo holland (brabants) als het maar kan!
grtz,
TNG |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by TranceFool
HE JD, Nederlanders maken altijd moppen over Belgen. Heb jij als Belg misschien wat moppen over Nederlanders???? Ben benieuwd of wij die gaan snappen, hehe. |
ik heb deze nederlander mop een keer gehoord in belgie:
hoe haalt de nederlandse politie een drukke menigte uit elkaar?
Door met de collectebus te rammelen.:D |
|
|
| JdDark |
| quote: | Originally posted by arno
ik heb deze nederlander mop een keer gehoord in belgie:
hoe haalt de nederlandse politie een drukke menigte uit elkaar?
Door met de collectebus te rammelen.:D |
ROFLMAO!!!!!!!!!! das een goeie |
|
|
| Dj Lex |
| Ja niet gek dat veel mensen denken dat hij Italiaan is, want TMF heeft dat is gezegd. Ik d8 ook dat hij Italiaan was tot iemand zei dat hij toch echt een Nederlander is. Maar ja. |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by JdDark
ROFLMAO!!!!!!!!!! das een goeie |
toen we met school naar antwerpen gingen (ZUIPEN!!) hadden we van de leraren een of ander blaadje gekregen waar al die moppen opstonden, dit was de enigste die ik had onthouden, ik zal daarlijk wel ff kijken of ik dat blaadje nog ergens kan vinden. |
|
|
| New Wave |
Marco V is inderdaad 100% Dutch, toen ik hem sprak in de klaveet kwam er geen woord Italiaans uut zijn mond.
Groeten |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by New Wave
Marco V is inderdaad 100% Dutch, toen ik hem sprak in de klaveet kwam er geen woord Italiaans uut zijn mond.
Groeten |
ja tuurlijk marco V is 100% nederlands |
|
|
|
|