|
Hoe financieren wij onze telefoonkosten/platen/CD's (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| He waar kun je die Mixmeister downloaden ? |
|
|
| tango |
Gewoon op www.mixmeister.com . Ik zie alleen dat versie 3 uit is. Ik gebruik altijd nog versie 2, omdat ik daar een crack voor heb. (zonder die crack kun je de files niet exporteren naar wav, tenzij je ervoor betaalt)
'k zal versie 3 maar is een keer gaan downloaden om te kijken wat de veranderingen zijn. In het begin is het gewoon effe aanmodderen, maar na een tijdje kun je er echt perfect mee mixen.
grtz,
TNG |
|
|
| Glaniskanis |
Jezus man hebben jullie versie 3 nog niet
die gebruik ik al vet lang.
Het is echt zo'n ontzettend relaxt proggie
Hier een aantal van mijn CD'tjes
Komakino - Man On Mars (Talla 2XLC Remix)
Mekka - Diamondback (Original Mix)
Apollo - Dance (Original Mix)
Ian Van Dahl - Castles In The Sky (Peter Luts Remix)
System F - Elevate (CD Rip)
Barthezz - On The Move (Original Mix)
Pulser - Cloudwalking (Original Mix)
Safri Duo - Played-A-Live (Original Mix)
Fire & Ice - Lost Emotions 2001 (Original Mix)
Hands Burn - Good Shot (Signum Remix)
RMB - Deep Down Below (Airscape Remix)
Rising Star - Touch Me (Armin Van Buuren Remix)
Future Breeze - Mind In Motion (Original Mix)
Infernal - Sunrise (Original Mix)
Xallux - Take A Trip (Original Mix)
Justin K & DJ K Mixx - Northern Lights (Original Mix)
Cosmic Gate - Exploration Of Space (Club Mix)
HH 22047 - Enjoy This Trip (Future Breeze Remix)
Marco V - Recovered (Original Mix)
DJ Simple - Mainstation Theme (Original Mix)
Dumonde - Never Look Back (Original Mix)
DJ Mirko Milano - Stopp & Go (Original Mix)
Clapton Meets Bowlen - Elements (Club Mix)
First Wave - Schleichfahrt (Bopp Mobile Mix)
Marc Maris Vs. Ramone - Flashback (Continental Mix)
Alex Rocco - Set You Free (Club Mix)
Jet Stream - Solaris (Club Mix)
Barthezz - On The Move (Dumonde Mix)
Pulsedriver - Cambodia (Green Court Remix)
Clint Fabian & DJ R Kay - Panorama (Original Mix)
Sunbeam - One Minute In Heaven (Club Mix)
E Nomine - Vater Unser (Cosmic Gate Remix)
Junkfood Junkies - The Journey (Future Breeze Remix)
Solid Sleep - Clubattack (Junk Project Remix)
Lekkere CD'tjes toch
Ik vind iig van wel. MixMeister 3 is echt het beste proggie wat ik heb gezien voor dit doeleinde
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
ja tuurlijk mag je dat vragen. met tennis in de klasse waar ik speel moet ik die toernooien kunnen winnen. |
Das wel kewl, met je sport ook nog geld verdienen. En wanneer sta je op Wimbeldon. :) |
|
|
| Robvef |
Ik werk 6 dagen per week. Nu koop ik niet zoveel platen/cd's maar zit vaak zat op Internet. En dat kost klauwen met geld. Op mijn werk niet, maar thuis zit ik per dag ook al gauw 2 uur op Internet.
Gelukkig deel ik de kosten van internet met mijn twee broers. Dus het is wel te doen.
Greetz |
|
|
| tango |
hej kanis, heb jij een crack voor mixmeister 3? 'k heb er namelijk alleen een voor versie 2.
grtz,
TNG |
|
|
| Jesse |
Hmmm, om de 'supermarkt-traditie' maar ff te verbreken dit is mijn bijbaantje:
PIZZABAKKER! :D
Jaja, bij het overbekende en over-priced Domino's..
Werkt zuigt verder, maar ik mag er de baas spelen en veel werken is het nou ook niet...
Studiefinanciering er boven op en ik kan flink veel uitgeven in de maand :)
En als 1 v/d weinige maak alleen maar CDtjes voor mezelf :) |
|
|
| Optimus Trance |
hehehe, ik verdien me geld bij de V&D!!!
"spaart u air miles meneer?" Wilt u er een tasje omheen?"
:D:D:D |
|
|
| arno |
| Tijdens het schooljaar zelf werk ik nooit ,maar in de vakantie heb ik vrachtwagens ingeladen bij een doorvoer bedrijf, soms wel verrot zwaar werk (als die dozen vol zitten met textiel) maar het kan ook wel relaxed zijn, beetje banen op de heftruck enzo:D . Ik denk dat ik het dit jaar weer ga doen. |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
ja tuurlijk mag je dat vragen. met tennis in de klasse waar ik speel moet ik die toernooien kunnen winnen. |
Een gozer uit mn klas wint weleens golftournooien, die krijgt ook altijd wel relaxte prijzen, laatst had ie een nokia 8210 gewonnen. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Jesse
Hmmm, om de 'supermarkt-traditie' maar ff te verbreken dit is mijn bijbaantje:
PIZZABAKKER! :D
Jaja, bij het overbekende en over-priced Domino's..
Werkt zuigt verder, maar ik mag er de baas spelen en veel werken is het nou ook niet...
Studiefinanciering er boven op en ik kan flink veel uitgeven in de maand :)
En als 1 v/d weinige maak alleen maar CDtjes voor mezelf :) |
lol! Ik heb ook nog bij Domino's gewerkt!!!! (jaar geleden mee gestopt ofzo) Maar dan als bezorger... dat was wel lache op zich, op die brommertjes door de binnenstad crossen enzo! Je krijgt er alleen geen ene *^!$#&)! betaald!! Echt een hongerloontje is het!!
Tegenwoordig werk ik in de bediening/bar bij een eet-café (Breintje Beer)... is wel gezellig die horeca maar af en toe is het een beetje té hard werken, en als ik ergens principieel op tegen ben dan is het wel hard werken!! :)
Ik werk er zo'n 4 dagen per week trouwens. |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by tango
hej kanis, heb jij een crack voor mixmeister 3? 'k heb er namelijk alleen een voor versie 2.
grtz,
TNG |
Tuurlijk heb ik die
Het is alleen niet voor versie 3 :D maar voor versie 2.2c, die crack daarvan werkt dus ook perfect op versie 3
Je kunt hem zo downen bij Astalavista
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
|
|