return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Tiesto opent de TMF Awards (pg. 2)
View this Thread in Original format
Optimus
Skunk Anansie is uit elkaar meen ik. Skin is idd zangeres. En ik heb t ook gemist, heb net hele tijd zitten gamen met Timmy --Black Hawk Down multiplayer rules!
Spinnin Jack
oh de rewind....

Staat die tijsie eigenlijk nog wat te doen??
volgens mij heeft ie niet meer gedaan dan bandje aanzetten, beetje op-en-neer bouncen en afentoe een vliegtuigje nadoen...
easy money, maar dat mag van mij wel want je komt er niet zomaar te staan, je moet er toch wel wat voor hebben bereikt..(behalve jamai dan)

Iemand nog intresse in de mp3 :toothless
Biohazard
quote:
Originally posted by Spinnin Jack
oh de rewind....

volgens mij heeft ie niet meer gedaan dan bandje aanzetten, beetje op-en-neer bouncen en afentoe een vliegtuigje nadoen...
easy money, maar dat mag van mij wel want je komt er niet zomaar te staan, je moet er toch wel wat voor hebben bereikt..(behalve jamai dan)

JA graag!!

Tune of the Year anyone?
HardKiller
quote:
oh de rewind....

Een divx'je zou nog leuker zijn :D

Maar als hij idd al 30min stond te draaien....
Spinnin Jack
Sorry geen divx, heb alleen de sound opgenomen...
robin
wees niet getreurt mensen net als alle voorgaande tmf awards zal ook deze editie ongetwijfelt tot in den treuren herhaalt worden en kunnen wij nog vaak genoeg van tiesto's 'vliegtuig imitatie'?? (heb zelf ook nog niet gezien... vraag me af wat jack bedoelt met vliegtuig nadoen..:D )
HardKiller
quote:

Ook goed :gsmile:
Biohazard
quote:

Kan je hem please op de hub sharen :)
Spinnin Jack
quote:
Originally posted by robin
wees niet getreurt mensen net als alle voorgaande tmf awards zal ook deze editie ongetwijfelt tot in den treuren herhaalt worden en kunnen wij nog vaak genoeg van tiesto's 'vliegtuig imitatie'?? (heb zelf ook nog niet gezien... vraag me af wat jack bedoelt met vliegtuig nadoen..:D )

KLopt...volgens mij van de week ongeveer 2 maal per dag...tmf-tekst 217

Jah iederkeer als ik h'm zo'n optreden zie doen denk ik altijd, wanneer gaat ie nou z'n beroemde move doen uit de video van flight 463...
Biohazard
quote:
Originally posted by robin

Gewoon met je armen wijd staan, zoals armin doet op de avb003 cover. Oakenfold begon er geloof ik mee, en nu doet iedereen het.

Apoptosis
quote:
Originally posted by robin vraag me af wat jack bedoelt met vliegtuig nadoen..:D )

Gewoon armpjes spreiden totdat ze op 1 lijn staan, net als een vliegtuig dat doet :p. En verder met zn vingers op-en-neer-'tinteling'-bewegingen makend. Eventueel nog een rondje om zn as draaiend. Dat is 1 van zn trademarks

Maar hy draaide dus een half uur... en dat werd uitgezonden op 538 of zo?? Ben benieuwd!
Verder weet k ook wel dat Skin geen Skunk heet, maar k vind Skunk een leukere naam :D. "Skin" is zo nietszeggend :tongue3
robin
weet wel wat ie bedoelt joh maar een vliegtuig had k dr nog niet ingezien

:gsmile:

later
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement