|
Tiesto opent de TMF Awards (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Jajaja, allemaal leuk en aardig, maar WAARRR is die mp3??? :D Kmoet je toch niet uit je bed bellen he sjaakie? :p |
|
|
| Spinnin Jack |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Jajaja, allemaal leuk en aardig, maar WAARRR is die mp3??? :D Kmoet je toch niet uit je bed bellen he sjaakie? :p |
nee nee, ik lig nog niet in m'n bedje, dat jij nou niet naar de kroeg bent geweest...ik gaat het nu maken...
[edit]Klik het HIER >> DJ Tiësto ft Skin - Live at The TMF Awards [/edit]
Ohja >> Als je de link gaat volgen doe rechter-muisknop en dan "Save Target As" |
|
|
| eieregooie |
Klinkt niet onaardig :D
Btw, zou het Nyana zijn? |
|
|
| basd |
Klonk inderdaad wel lekker.. toch jammer dat ik er toen nog niet was.. kwam pas net voor Robbie Williams binnen :S Maar ik heb het wel op TV gezien (moest toch even kijken waar ik moest gaan werken he)
Dit was veel gaver geweest.. Maar goed, je kunt niet alles hebben :) |
|
|
| magrec |
Ik vind hem wel ok eigenlijk, skin heeft een erg sterke stem.
Goede vocals misschien klinkt het apart mar goed het is wel live en het is skin die echt een eigen geluid heeft.
WEl een lekker hatse klats plaatje.
Het nummer heet TEN trouwens. |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by Spinnin Jack
nee nee, ik lig nog niet in m'n bedje, dat jij nou niet naar de kroeg bent geweest...ik gaat het nu maken...
[edit]Klik het HIER >> DJ Tiësto ft Skin - Live at The TMF Awards [/edit]
Ohja >> Als je de link gaat volgen doe rechter-muisknop en dan "Save Target As" |
Thaanks man! |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Klinkt niet onaardig :D
Btw, zou het Nyana zijn? |
Als de geruchten waar zijn (ik bedoel de sample die in music discussion ooit gepost was ook echt nyana is), dan is Nyanan gewoon een remix van Subtle by Design - Sirius.
GreetZ, DC |
|
|
| Teknikol |
tnx voor de mp3!
maar ik moest wel ff hard lachen op 36 sec...al die hoge kinderstemmetjes...:D |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by Teknikol
tnx voor de mp3!
maar ik moest wel ff hard lachen op 36 sec...al die hoge kinderstemmetjes...:D |
vind ik wel vet klinken
geeft een soort adreline kick :p |
|
|
| arjoderoon |
waaaa klinkt vet! dat nummer aan het begin van die mp3.... superrrr
en tja. tiesto @ tmf.. die breezer kids horen eindelijk eens echte muziek. :) (die lui weten niet wat ze overkomt :)) |
|
|
| magrec |
Hmm ik denk dat dit weleens weer een grote hit zal worden.
Die break is is wel heel erg lekker :D |
|
|
| Djeebie |
Wat een vet nummer zeg :eyes: Dat begin heeft zoveel energie. Hopen dat er binnenkort een studio versie uitkomt.
[EDIT]Ik zit net die herhaling van de Awards te kijken, maar Tijs is bij z'n eerste award (Best Dance-Act) net zo zenuwachtig als altijd :p Bij de tweede (Best DJ) heeft 'ie flink zitten oefenen, want er kwamen zomaar een stuk of twee, drie vloeiende zinnen uit :D Toch best knap dat als je zo verlegen/zenuwachtig bent je toch voor zo'n groot publiek kan optreden :)[/EDIT] |
|
|
|
|