|
Tiesto opent de TMF Awards (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Dat nummer zit toch niet in dat clipje van Spinning Jack of wel? want daar hoor ik echt maar 1 nummer... Ik dacht dat er maar 1 liedje op TMF werd uitgezonden, of heb k nou gewoon nie goed opgelet?
:) |
net voor dat nr met Skin hoorde je nog een ander nr terwijl het beeld er nog niet was. En dat was idd ook een knaller, maar Tijs08, de master Id'er die kon hem ook nog niet, dus zal ook wel een vrij nieuwe plaat zijn |
|
|
| Blik |
| die plaat is echt wreed :D |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by stevesimon
Zouden er tijdens zijn solo concert meer van dit soort gast optredens van zangers/zangeresen zijn?!
Persoonlijk vind ik dit zelf altijd mislukken met als voorbeeld Rank 1 op Sensation 2001, dat vond ik echt helemaal niks, het probleem is namelijk dat het zo snel vals is, skin zong vals en die "chick :p :rolleyes:" van rank 1 zong ook onwijs vals.
Geef mij maar gewoon een lekkere plaat zonder al die andere onzin erbij!
Greetz Simon |
Heb je die gast (Ray Wilson) horen zingen tijdens Armin@Sensation? Dat was pas het toppunt met vals, daarbij zong die chick nog goed :D |
|
|
| robin |
quote: moest ff lachen bij seconde 36
--
lachen..:conf: KIPPENVEL GEWOON .. zo eng :toothless WHHEEEEEEEEEEEEHH daar wordt je toch gewoon bang van :D:D:D |
|
|
| MaGiK54 |
| Dank u wel voor de MP-Drie :D |
|
|
| HardKiller |
| Heeft iemand het nog opgenomen? Ik zou er graag een filmpje van willen, het decor was echt mooi :crazy: |
|
|
| Spinnin Jack |
Het is leuk om te horen dat iedereen blij is met het mp3tje...
Ik vind um ook erg goed gelukt, in het begin is de storing alleen heel zwakjes hoorbaar, maar als het breezah-publiek erbij komt merk je daar niks meer van. Vroeger trok ik het geluid altijd van m'n tv af, ik haal het nu van m'n videorecorder en dat klinkt toch stukke beter :)
| quote: | Originally posted by HardKiller
Heeft iemand het nog opgenomen? Ik zou er graag een filmpje van willen, het decor was echt mooi :crazy: |
Ik heb helaas geen tv-kaart dus opnemen van TV zal wat moeilijk gaan, maar er zijn kanzen zat om het terug te zien...
Dit net ff van tmf-zaait afgeplukt...
Zaterdag 19 april
11:00 - 17:30 uur - Awards Day (live from Ahoy')
17:30 - 18:00 uur - Awards Video
18:00 - 23:00 uur - TMF Awards 2003 (live)
23-00 - 04:00 uur - TMF Awards 2003 (herh)
Zondag 20 april
10:00 - 15:00 uur - TMF Awards 2003 (herh)
17:00 - 22:00 uur - TMF Awards 2003 (herh)
00:00 - 04:30 uur - TMF Awards 2003 ( herh)
Maandag 21 april
10:00 - 15:00 uur - TMF Awards 2003 (herh)
Dinsdag 22 april
19:00 - 00:00 uur - TMF Awards 2003 (herh)
Woensdag 24 april
10:00 - 15:00 uur - TMF Awards 2003 (herh)
Vrijdag 25 april
23:00 - 01:00 uur- Making of TMF Awards
Zaterdag 26 april
10:00 - 13:00 uur - Best of TMF Awards
17:00 - 19:00 uur - Making of TMF Awards
23:00 - 01:00 uur- Making of TMF Awards
Zondag 27 april
10:00 - 12:00 uur - Making of the TMF Awards 2003
17:00 - 20:00 uur - Best of the TMF Awards 2003
22:00 - 00:00 uur - Making of the TMF Awards 2003 |
|
|
| total woot |
Ow beters dat moet dan maar ff gechecked worden!
trouwens Thanx voor t nummer, klinkt echt vet!
en die vocals....tjsa, als je een liveset hoort van U2 dan zingt Bono ook niet loeizuiver, denk dat ze in de studio best wel wat kunnen verbeteren.
Ben benieuwd hoe die dan gaat klinken...
Grtz
WooT |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Dat nummer zit toch niet in dat clipje van Spinning Jack of wel? want daar hoor ik echt maar 1 nummer... Ik dacht dat er maar 1 liedje op TMF werd uitgezonden, of heb k nou gewoon nie goed opgelet?
:) |
vanaf 0.00-1.26 hoor je, volgens mij een ander nummer want dan hoor je zo'n raar geluidje en begint ten (samen met skin)...of ik heb het helemaal mis
Greetz Muppet |
|
|
| Supreme Theory |
| quote: | Originally posted by Muppet
vanaf 0.00-1.26 hoor je, volgens mij een ander nummer want dan hoor je zo'n raar geluidje en begint ten (samen met skin)...of ik heb het helemaal mis |
Volgens mij is dat de intro van het nummer!!!
P.S wel erg stevig introtje dan voor tiesto!!!! :D |
|
|
| arjoderoon |
wel een rete lekker introotje dan!!!!
die is echt superlekker... |
|
|
| Remy D |
| Ik vind het nummer SUPERPHAT :eyes::eyes::crazy:!!! Tevens vond ik de show ook super. En let wel dat niet alleen die tmf koters hem zagen maar ook nog is 110 miljoen andere mensen verdeeld over 40 landen.... Das niet alleen mooi voor hem maar voor de hele dansscene. :D |
|
|
|
|