return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Tiesto opent de TMF Awards (pg. 7)
View this Thread in Original format
reveal
thanks for the mp3 :tongue2
hope it's as good as some say
TimeportE
thanx spinning!!

op een of andere manier had ik alleen van tiesto verwacht om zoiets te doen (als trance artiest) om met iemand als skin samen te werken, als je kijkt dat hij graag experimentele dingen probeert (niet altijd succesvol), dave matthews band remixen, saint etienne, etc.. niet doorsnee nummertjes/artiesten om te remixen/mee te produceren!

nu eff luisteren :)
Spinnin Jack
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Volgens het interview met tiësto dat een stuk later kwam, zou dit nummer speciaal voor de TMF awards geschreven zijn. Nou weet ik niet of we dit moeten geloven, maar laten we dat maar doen :) De organisator zou aan tiësto gevraagd hebben of hij een speciaal openingsnummer zou willen schrijven met Skin.
Ach ja, het is een lekker nummer, maakt niet veel uit hoe ie erop gekomen is :)

GreetZ, DC


Heb deze ook maar even gemaakt >> Klik het hier

Voor de liefhebbers die willen weten wat tijsie gister te melden had ;)
eieregooie
quote:
Originally posted by Muppet
vanaf 0.00-1.26 hoor je, volgens mij een ander nummer want dan hoor je zo'n raar geluidje en begint ten (samen met skin)...of ik heb het helemaal mis

Volgens mij heb je het helemaal mis... ;)
Muppet
quote:
Originally posted by eieregooie
Volgens mij heb je het helemaal mis... ;)


Denk het niet;)...wat de bas is anders na 1.26 en je hoort zo'n draai geluidje...maar ja, kunnen er lang over discussieren...is gewoon een vet nummer (of nummers;))

Greetz Muppet
Duke2003
idd het is echt wreed!
arjoderoon
moeten wel 2 nummers zijn. kan bijna niet anders....
vind het eerste nummer nog leiper dan die met skin...k vind die skin teveel krijsen / schreeuwen... :S

op 4:18.... kippenvel!

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :tongue3 :tongue3 :tongue3
Apoptosis
Als t 2 nummers zyn dan issie wel erg supervetgoed in elkaar gemixt, want ik merk het nie eens als k em gewoon op heb staan... Als k goed luister dan weet k wel wat jullie bedoelen. t zou me ook nix verbazen als t gewoon 1 nummer is.

Het kippeNvelste momente vinnik 3:59, of eigenlyk 4:03... je hoort eerst een saxefoon of zo, en gelijk daarna komt er vaag geluidje dat van toonhoogte veranderd en op 4:07 hoor je heel zachtjes weer de saxefoon. Zzzzzzzoooooooooooooooooooo moooooooooooooooiiiiiii :eyes: :eyes: :eyespop: :eyespop:
TimeportE
het is volgens mij 1 stuk, soort voorstukje: deed hij ook bij uuuuh.. meant to be your lover, soort prelude... :)
Glaniskanis
Ziekelijke sample sowieso
This gets me going weetjewel
Maarruh imo toch echt 1 nummer
Gewoon een intro van Ten dat 1e stuk
Zwaar fat iig


Greetz,
Glaniskanis

Optimus
heb nu pas de mp3 goed kunnen beluisteren, echt supernummer!!! en Spinnin Jack, thnx voor de mp3(Y)
Chicane
Die Tiesto heeft het echt altijd naar zijn zin, leuke glimlach op zn koppie altijd zo van.. TJETJING weer 5000 euro rijker :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement