return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Tiesto opent de TMF Awards (pg. 5)
View this Thread in Original format
Ding Chavez
Hmm ja geweldig nummer :D
En weer een mooi momentje aan de in-het-vooruitzicht-lijst van 10 mei toegevoegd :)

GreetZ, DC
Partyhardy!
klinkt erg VET!!! :eyespop: :crazy: :) en bedankt Spinnin Jack voor de tune! :)
raoel
Ik vindt um ook egr goed klinken.

En hoe zit dat nu met nyana?
Die sample in de MD van TA was erg strak IMO.
Apoptosis
WAUWIE!!! keikicke nummer hoor, Thnx Spinning Jack!! Maarre jammer dat Skunk (:D) een aantal keer een vals nootje zingt, byv by 2:57 of zo en nog een aantal maal... k hoop dat ze t wel beter doet op de release :toothless
New Wave
Leuk nummertje voor de tranceliefhebber :), maar wat is die stem van die vrouw toch enorm vals zeg brr :eyespop:
TranceFool
quote:
Originally posted by robin
:toothless

ik ben niet gek ik ben niet gek ik ben een vliegtuig :crazy: :crazy:

goh...
Adonai
Ik vind t wel lekker klinken vooral die intro maar dat zingen mag van mij weg gelaten worden.

Zonder de vocals vind ik m beter

:)
Glaniskanis
JEZUS ik spuit mn toetsenbord hiero onder
Ik weet niet wat me overkomt
wat een geweldig nummer

Vocals hoeven trouwens niet zo nodig van mij ;)
Chicane
Ik vond hem heel sterk lijken op DJ Astrid pres. Walter Solo - Fire In Your Heart, wel met andere lyrics dan, maar de melodie klinkt bijna hetzelfde wel
Muppet
wel een vet nummer, alleen die stem hoeft niet van mij

Een vraagje aan jullie...wat was da nummer waarmee hij begon, da nummer klonk zeer goed


Greetz Muppet

Apoptosis
quote:
Originally posted by Muppet
Een vraagje aan jullie...wat was da nummer waarmee hij begon, da nummer klonk zeer goed


Dat nummer zit toch niet in dat clipje van Spinning Jack of wel? want daar hoor ik echt maar 1 nummer... Ik dacht dat er maar 1 liedje op TMF werd uitgezonden, of heb k nou gewoon nie goed opgelet?

:)
Ding Chavez
Volgens het interview met tiësto dat een stuk later kwam, zou dit nummer speciaal voor de TMF awards geschreven zijn. Nou weet ik niet of we dit moeten geloven, maar laten we dat maar doen :) De organisator zou aan tiësto gevraagd hebben of hij een speciaal openingsnummer zou willen schrijven met Skin.
Ach ja, het is een lekker nummer, maakt niet veel uit hoe ie erop gekomen is :)

GreetZ, DC
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement