|
wat voor tafels en mixer gebruiken jullie? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mantisnl |
2x soundlab direct drive
1x xxl sound mixer
1x sennheiser hd-200
prut, maar t werkt voor mij:rolleyes: |
|
|
| New Wave |
2x - Omnitronics BD1550
leukle beld drive tafeltjes, goed om het te leren.
1x ETP 2 kanaals mixertje.
Ook leuk ding om mee te starten.
Eind Mei krijg ik mijn eerste sl1210 en dan hard sparen voor de 2de :)
laturzzz |
|
|
| basd |
2x Gemini PT-2400 met Ortofon OM Pro, heerlijke tafeltjes (he Tim ;) )
1x Gemini PS-626i mixer (niet top, maar wel fijn om mee te beginnen, en niet duur)
Alles begin oktober nieuw gekocht (ik wilde zeker weten wat ik had, en niet per ongeluk afgeragde zooi kopen).. |
|
|
| Wilkman |
Zo'n 1.5 jaar geleden hiermee begonnen:
2x Technics SL-1210M3D
2x Ortofon Concorde Nightclub
1x Pioneer DJM-600
1x Sony MDR-V700 headphones
en sinds een 0.5 jaar:
1x Pioneer CDJ-1000 |
|
|
| DJ D-Man |
Ik ben ruim een half jaar geleden begonnen met:
2x Numark TT1650 direct drive
Numark DM3001X mixer
Prodjuser 127 koptelefoon
Die mixer zat bij de draaitafels, op zich wel een handig ding, maar jammer dat je alleen de high en low- kunt aanpassen. Mid zit er niet op, en das toch wel een nadeel. De draaitafels zijn voorlopig goed genoeg voor mij, misschien ooit nog wel technics...
De koptelefoon is qua geluid erg goed, maar hij is wel erg groot en zwaar. |
|
|
| dj_spare |
Ik ben begonnen anderhalf jaartje geleden met 2 Soundlabs belt-drives en een Behringer DX500, die meuk heb ik nog steeds. Wordt toch maar eens tijd voor een paar Technics, want echt perfect beatmatchen kan ik niet met deze dingen (of ik kan het gewoon niet ;)) ohja en ik heb een Sony MDR-700 als koptelefoon, die is prima...
de draaitafels heb ik overgekocht van freejack :D wil iemand bieden?? ;) |
|
|
| -=Freezel=- |
2 x Gemini XL 500 II met Stanton-elementen
1 x Dateq XTC
Sennheiser HD 433 koptelefoon
Na de zomer wordt de set uitgebreid met CD-spelers (Pioneer, welke weet ik nog niet) en er komt een nieuw mengpaneel (Vestax PVC 275 of de Behringer DJX 700 Pro die op de Pioneer DJM600 lijkt).
En we gaan het allemaal netjes inbouwen.
:D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by -=Freezel=-
2 x Gemini XL 500 II met Stanton-elementen
1 x Dateq XTC
Sennheiser HD 433 koptelefoon
Na de zomer wordt de set uitgebreid met CD-spelers (Pioneer, welke weet ik nog niet) en er komt een nieuw mengpaneel (Vestax PVC 275 of de Behringer DJX 700 Pro die op de Pioneer DJM600 lijkt).
En we gaan het allemaal netjes inbouwen.
:D |
Mij lijkt het meer voor de hand liggen om eerder je draaitafels te upgraden dan je mixer :D Maar goed als jij er verder tevreden mee bent.. |
|
|
| -=Freezel=- |
| quote: | Originally posted by basd
Mij lijkt het meer voor de hand liggen om eerder je draaitafels te upgraden dan je mixer :D Maar goed als jij er verder tevreden mee bent.. |
De draaitafels zijn nog perfect, dus daar wacht ik ff mee. Ik hoop over een jaartje Technics te hebben. :D
Een andere rede is dat ik de laatste tijd weinig tot geen platen gekocht en tijd heb om de draaien (stage).
Een ander punt is dat ik met cd-spelers ook uit de voeten kan en dit een goedkopere investering is. Ik wil namelijk nog ff geld vrij hebben voor feesten en vakantie. |
|
|
| ChooChoo |
Mijn setje:
2x technics sl1200
Reloop mixer (weet ff niet welk type) <--deze begint al aardig afgekaaid te raken, maar wat wil je ook na 3 jaar :)
2x stanton AL 500 II elementen
Pioneer koptelefoon (niet de HDJ-1000 jammer genoeg :p)
greetz |
|
|
| kreischer2000 |
numark 3002x
2x american dj tt25000
gemini cdj20
en nog een of andere gare oude koptelefoon. niet echt superdesuper setje maar ik kan er heerlijk mee uit de voeten en ik ben er tevreden mee. |
|
|
| raoel |
- 2 x SL1200 MKII
- P&Q PMX-300 Mixer <-- Link
- Gemini EM-300 hoofdtelefoon
- Tonar Banana Elementen = Ortofon concorde Pro alleen dan geel ipv zilver
De technics 1200 MKII heb ik begin Januari 2e hands gekocht. Omdat ik deze voor een goede prijs kon krijgen heb ik dus 2e handse genomen.
Anders had ik goedkopere nieuwe gekocht omdat ik de technics te duur vond om te kopen terwijl ik niet wist of het DJ-en mij wel lag.
Nu blijkt dat het mij ligt heb ik ook absoluut geen spijt van de 2e handse SL1200's omdat ik nu wat meer platen heb kunnen kopen ipv van nieuwe TT's.
De mixer heb ik 2 jaar geleden al gekocht voor bij mijn PC icm 2 geluidskaarten en een mixproggie.
Leuke mixer voor het geld dat ik er voor betaald had (fl 200,-) denk ik. |
|
|
|
|