return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
wat voor tafels en mixer gebruiken jullie? (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
hehehe, leuke thread dit, maja ik weer ff patsen

-3 Technics sl1200
-2 Pioneer CDJ1000
-Pioneer DJM 500
-Pioneer EFX-500

ik ben verwend, me broer heeft bedrijf in beeld-licht en geluid enzo:)
DJ_Siesta
voor de mensen die nog equipment zoeken

ik heb atm.

-2 tehnics 1210 te koop, vrij nieuw --> 900€ (incl element)
-2 Pioneer CDJ-100s --> 500€
-2 Pioneer CDJ-500 --> 400€
robin
@ siesta: PATSER :p ;)
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by robin
@ siesta: PATSER :p ;)


grmbl, hehee:)
mido
2x Technics SL1200-MK2
2x Ortofon Concore Pro
1x Dateq XTC (staat te koop want ik wil een Pioneer DJM-600)
1x Sony MDR-V700
-=Re-GrOoVeD=-
2x Technics 1210 MKII
2x Pioneer CDJ-500
1x Pioneer HDJ-1000

en een boutmix0r van Gemini, de BPM-250 :D

Greetz!
mantisnl
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
voor de mensen die nog equipment zoeken

ik heb atm.

-2 tehnics 1210 te koop, vrij nieuw --> 900€ (incl element)
-2 Pioneer CDJ-100s --> 500€
-2 Pioneer CDJ-500 --> 400€


hmm zijn die 500 niet duurder dan de 100?
-=Re-GrOoVeD=-
Nee, die 100s zijn de kleine :)
mantisnl
oki, dan had ik t fout:rolleyes:

trouwes, heb je veel gewerkt of lijkt dat maar zo:p
-=Re-GrOoVeD=-
Ik heb onwijs lieve ouders :p

DJ_Siesta
quote:
Originally posted by mantisnl
hmm zijn die 500 niet duurder dan de 100?


dit is de 500, je hebt ook de 500S (small)dat is die regrooved heeft, dat is de kleine versie zegmaar, de 500 is een van de oudste modellen van pioneer:), daar heb ik het eigenlijk mee geleerd 6/7 jaar geleden.
-=Re-GrOoVeD=-
Ik heb niet de 500S. Ik heb de 500 PRO, dat is de allereerste :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement