|
wat voor tafels en mixer gebruiken jullie? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
hehehe, leuke thread dit, maja ik weer ff patsen
-3 Technics sl1200
-2 Pioneer CDJ1000
-Pioneer DJM 500
-Pioneer EFX-500
ik ben verwend, me broer heeft bedrijf in beeld-licht en geluid enzo:) |
|
|
| DJ_Siesta |
voor de mensen die nog equipment zoeken
ik heb atm.
-2 tehnics 1210 te koop, vrij nieuw --> 900€ (incl element)
-2 Pioneer CDJ-100s --> 500€
-2 Pioneer CDJ-500 --> 400€ |
|
|
| robin |
| @ siesta: PATSER :p ;) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by robin
@ siesta: PATSER :p ;) |
grmbl, hehee:) |
|
|
| mido |
2x Technics SL1200-MK2
2x Ortofon Concore Pro
1x Dateq XTC (staat te koop want ik wil een Pioneer DJM-600)
1x Sony MDR-V700 |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
2x Technics 1210 MKII
2x Pioneer CDJ-500
1x Pioneer HDJ-1000
en een boutmix0r van Gemini, de BPM-250 :D
Greetz! |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
voor de mensen die nog equipment zoeken
ik heb atm.
-2 tehnics 1210 te koop, vrij nieuw --> 900€ (incl element)
-2 Pioneer CDJ-100s --> 500€
-2 Pioneer CDJ-500 --> 400€ |
hmm zijn die 500 niet duurder dan de 100? |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| Nee, die 100s zijn de kleine :) |
|
|
| mantisnl |
oki, dan had ik t fout:rolleyes:
trouwes, heb je veel gewerkt of lijkt dat maar zo:p |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| Ik heb onwijs lieve ouders :p |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by mantisnl
hmm zijn die 500 niet duurder dan de 100? |
dit is de 500, je hebt ook de 500S (small)dat is die regrooved heeft, dat is de kleine versie zegmaar, de 500 is een van de oudste modellen van pioneer:), daar heb ik het eigenlijk mee geleerd 6/7 jaar geleden. |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| Ik heb niet de 500S. Ik heb de 500 PRO, dat is de allereerste :D |
|
|
|
|