return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
wat voor tafels en mixer gebruiken jullie? (pg. 4)
View this Thread in Original format
basvh
2 maal 1210sl m3d
1 maal vestax pmc15a
1 maal limit cdj700 dubbele cd speler
1 maal sennheiser hd 270 (vind ik echt veel fijner dan die sonys die o.a mauro picotto, tom harding heeft, die sennheiser vallen zo lekker over je oren heen)
1 maal UDG record bag

Ik zit te twijfelen om een pioneer djm 600 te kopen maar tis veel geld. Kan dat geld ook in wat produceer spullekes steken.
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
Ik heb niet de 500S. Ik heb de 500 PRO, dat is de allereerste :D


die grote??
Spinnin Jack
1 maal, Numark Pro SM-1, mengpaneel met optische faders echt geweldig!! Heb deze overgekocht van DJ Jean :crazy:


2 maal, Technics SL 1210 MK 2


1 maal, Technics RP-DJ 1210
snitz
1x UDG recordBag
1x Pioneer DJM-600 mixer
1x Sony MDRV-700 Headphone

volgende maand 2x Technics 1210 M3D en nog 2 pioneer cdplayertjes maar ben er nog niet uit welk type:p
TranceFool
2x Stanton STR8-60
Numark DM3001X mengpaneel
en een Sony MDR-V600 koptelefoon
BooMBooM
ben nu ander half jaar bezig en heb nog steeds hetzelfde als dat ik mee begonnen ben
mixer: numark dm3002x
tafels: 2x soundlab dlp 32s
koptelefoon: geen idee licht in de prullenbak is aan 2 kanten afgebroken moet nog steeds een nieuwe kopen
over m'n mengpaneel ben ik zeer te vreden alleen de platenspelers zijn aan vervanging toe! 2 technichjes lijkt me wel wat
Flippe
Even een vragje
ik weet dat het hier niet thuis hoort.

Maar ik zit eraan t denken om cd-spelers te halen en mixertje en hoofdtelefoon
Versterker enzo heb k als t goed is wel :)

Zeg nou niet dat ik vinyl moet halen.
Neej ik wil cd :)

Maar mijn budget is niet zo hoog
300 a 400 euro
Valt daar iets voor te halen??
mantisnl
quote:
Originally posted by Flippe
Even een vragje
ik weet dat het hier niet thuis hoort.

Maar ik zit eraan t denken om cd-spelers te halen en mixertje en hoofdtelefoon
Versterker enzo heb k als t goed is wel :)

Zeg nou niet dat ik vinyl moet halen.
Neej ik wil cd :)

Maar mijn budget is niet zo hoog
300 a 400 euro
Valt daar iets voor te halen??


niet veel fatsoenlijks vrees ik:nervous:
Flippe
hmmmmm

en in duitsland is het daar goedkoper? (meen ik ooit eens ergens gehoord te hebben)
Chicane
Beste voor dat budget wat je kan vinden is denk ik veilingsites zoals Ebay of markt/2e hands sites zoals Marktplaza en 2ehands.nl

Flippe
Ja maar ja dan moet je ook maar net iets moois en goeds treffen.
Chicane
In die tijd dat je daarop wacht kan je mooi doorsparen en ben je al een stap dichterbij beter en nieuwer spul :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement