|
wat voor tafels en mixer gebruiken jullie? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
2 maal 1210sl m3d
1 maal vestax pmc15a
1 maal limit cdj700 dubbele cd speler
1 maal sennheiser hd 270 (vind ik echt veel fijner dan die sonys die o.a mauro picotto, tom harding heeft, die sennheiser vallen zo lekker over je oren heen)
1 maal UDG record bag
Ik zit te twijfelen om een pioneer djm 600 te kopen maar tis veel geld. Kan dat geld ook in wat produceer spullekes steken. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
Ik heb niet de 500S. Ik heb de 500 PRO, dat is de allereerste :D |
die grote?? |
|
|
| Spinnin Jack |
1 maal, Numark Pro SM-1, mengpaneel met optische faders echt geweldig!! Heb deze overgekocht van DJ Jean :crazy:
2 maal, Technics SL 1210 MK 2

1 maal, Technics RP-DJ 1210
 |
|
|
| snitz |
1x UDG recordBag
1x Pioneer DJM-600 mixer
1x Sony MDRV-700 Headphone
volgende maand 2x Technics 1210 M3D en nog 2 pioneer cdplayertjes maar ben er nog niet uit welk type:p |
|
|
| TranceFool |
2x Stanton STR8-60
Numark DM3001X mengpaneel
en een Sony MDR-V600 koptelefoon |
|
|
| BooMBooM |
ben nu ander half jaar bezig en heb nog steeds hetzelfde als dat ik mee begonnen ben
mixer: numark dm3002x
tafels: 2x soundlab dlp 32s
koptelefoon: geen idee licht in de prullenbak is aan 2 kanten afgebroken moet nog steeds een nieuwe kopen
over m'n mengpaneel ben ik zeer te vreden alleen de platenspelers zijn aan vervanging toe! 2 technichjes lijkt me wel wat |
|
|
| Flippe |
Even een vragje
ik weet dat het hier niet thuis hoort.
Maar ik zit eraan t denken om cd-spelers te halen en mixertje en hoofdtelefoon
Versterker enzo heb k als t goed is wel :)
Zeg nou niet dat ik vinyl moet halen.
Neej ik wil cd :)
Maar mijn budget is niet zo hoog
300 a 400 euro
Valt daar iets voor te halen?? |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by Flippe
Even een vragje
ik weet dat het hier niet thuis hoort.
Maar ik zit eraan t denken om cd-spelers te halen en mixertje en hoofdtelefoon
Versterker enzo heb k als t goed is wel :)
Zeg nou niet dat ik vinyl moet halen.
Neej ik wil cd :)
Maar mijn budget is niet zo hoog
300 a 400 euro
Valt daar iets voor te halen?? |
niet veel fatsoenlijks vrees ik:nervous: |
|
|
| Flippe |
hmmmmm
en in duitsland is het daar goedkoper? (meen ik ooit eens ergens gehoord te hebben) |
|
|
| Chicane |
| Beste voor dat budget wat je kan vinden is denk ik veilingsites zoals Ebay of markt/2e hands sites zoals Marktplaza en 2ehands.nl |
|
|
| Flippe |
| Ja maar ja dan moet je ook maar net iets moois en goeds treffen. |
|
|
| Chicane |
| In die tijd dat je daarop wacht kan je mooi doorsparen en ben je al een stap dichterbij beter en nieuwer spul :D |
|
|
|
|