|
wat voor tafels en mixer gebruiken jullie? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Duke2003 |
| ik wou misschien ook een draaitafel kopen, maar wat heb je dan allemaal nodig? ik had een draaitafel van 15 euro gezien bij ebay, maar das waarschijnlijk echt prut |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by Duke2003
ik wou misschien ook een draaitafel kopen, maar wat heb je dan allemaal nodig? ik had een draaitafel van 15 euro gezien bij ebay, maar das waarschijnlijk echt prut |
idd, nogal prut lijkt mij!
als het alleen voor luisteren is maakt het opzich niet zoveel uit, dan kun je zelfs een belt-drive tafel kopen, als je maar goeie naalden koopt want daar zit de qualiteit van de muziek in!
zoek maar es wat rond, en qua naalden zou ik dan toch richting ortofons gaan, dit zijn naalden met redelijk goede kwaliteit:) |
|
|
| Duke2003 |
| en die haal je waar? (die ortofons) gewoon bij de platenzaak? of een speciaalzaak? |
|
|
| raoel |
www.new-line.nl
www.djstunter.nl
Daar kun je ze online kopen en zijn ze wat goedkoper dan in de winkel.
Ik heb alleen geluk dat DJStunter in Eindhoven zit en kan ik zo alle DJ Gear daar halen.
Maar ja, voor het DJ-en zul je toch wel een redelijke draaitafel nodig hebben.
Natuurlijk met pitch en een redelijk sterke aandrijving.
Maar dat heb je voor €15 niet hoor. |
|
|
| Chicane |
DanceGrooves verkoopt ze, net als andere dj hardware..
verder kan je ze bij de betere elektronica winkels kopen, ik heb al mijn hardware (mixer, naalden, tafels, etc) gewoon bij Correct gekocht in Rotterdam :) |
|
|
| robin |
| over tafels (om te beginnen) staan dr in de dj booth misschien wel wat interresante topics ;) |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by Duke2003
en die haal je waar? (die ortofons) gewoon bij de platenzaak? of een speciaalzaak? |
bij alle winkels van midtown zijn ze te koop geloof ik zo. in eindhoven iig wel:) |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by mantisnl
bij alle winkels van midtown zijn ze te koop geloof ik zo. in eindhoven iig wel:) |
Jah klopt heb ik ze ook zien liggen |
|
|
| HaZZa |
[1 maal, Technics RP-DJ 1210
[/QUOTE]
ik heb onderhand al 4 koptelefoons afgesleten,, maar nuheb ik die Technics en ik ben superblij met dat ding |
|
|
| HaZZa |
2x lenco draaitavels (klink mischien gek maar deze bevallen mij zeer)
1x numark DM2003X
1x Technics RP-DJ 1210
draai nu al zo'n 2 jaar en ik heb zelf een keer op een paar vette Technics MK5 uitgeleefd,, zeker de volgende keuze!!! |
|
|
|
|